• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Parametry zboží neodpovídaly skutečnosti, Zbož jsem vrátil.

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pane Kuželko,
    děkujeme za Vaši recenzi. Nevíme, zda-li se Vaše hodnocení opravdu zakládá na skutečnosti, jelikož jste si u nás objednal převážně konektory a redukce a žádné zboží jsme zpět nepřijali, ani jsme s Vámi neřešili žádnou avizovanou vratku zboží po emailu. Udělil jste nám rovněž nízké hodnocení za kvalitu komunikace, přestože jsme s Vámi žádný problém neřešili a o stavech objednávky Vám přišly během 2 dnů 4 emaily. Pro další zákazníky může být Vaše hodnocení zavádějící a zbytečně matoucí.

    Přejeme hezký den

    tým TelevizniCentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Obchod měl relativně nejlepší ceny příjmačů.
    • Hlavně v kvalitní věcné komunikaci se zákazníky.

    Nakoupil jsem cca 50 sat příjmačů AMIKO mini HD SE ,ale až nyní mi přišel v balení jen příjmač,DO a neoriginální zdroj. Předtím balení běžně obsahovalo DO,zdroj,HDMI kabel,RS232 kabel,cinch konektor, a diodu DO pokud by jste chtěli příjmač mít skrytý. Jeden ze 2 příjmačů dokonce neměl ani samolepící polštářky pro uchycení příjmače na stěnu/za TV.
    Přitom o týden později jsem zakoupil v jiném obchodě a přišel mi i výše uvedenými doplnky!
    Asi bych se bez uvedených doplňků obešel, ale POZOR AMIKO má systém redukcí ,které v obchodě jen tak nekoupíte! Proto doporučuji zde AMIKA RADĚJI NENAKUPOVAT!

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Vážený pane Chaloupko,
    děkujeme za Vaši recenzi. Dovolíme si uvést věci na pravou míru.
    Nakoupil jste u nás přesně 13 přístrojů + nynější objednávka 2ks, celkem tedy 15 ks od 04/2014. Číslo 50 je tedy opravdu přehnané.
    Vaše poslední objednávka byla dne 21.9.2015, tedy přesně před 14 měsíci. Následně byl produkt Amiko Mini HD SE z naší strany vyprodán, poté přestal být výrobcem dodáván. Produkt jsme znovu "zapnuli" 04/2016, ale již s novými parametry (jiná barva displeje, jiný zadní panel, příslušenství obsahuje jen ovladač a napájecí zdroj). "Nový" produkt po tomto datu vše obsahoval, jak fotografii nového předního i zadního panelu, stejně tak byly upraveny fotografie příslušenství a z detailu produktu odstraněny. Popis, dle kterého jste zboží objednával obsahoval již od dubna 2016 jasně definovaný obsah balení. Vaše připomínka, že jste příslušenství neobdržel je tedy bohužel mylná. To, co jste dle popisu i fota objednal, jste přesně obdržel. Vaše informace, že jiný eshop vám zaslal dřívější model Amika se vším příslušenstvím a takové jaké ho znáte může být pravdivý a je způsobeno tím, že daný eshop doprodává staré zásoby (my jsme nikdy nedrželi skladem více než 5ks), nebo má zboží překoupené ze Slovenského trhu.
    Zde je vyjádření přímého dovozce do ČR: Amiko pro tento model zvolilo jiného výrobce. Proto je mírně odlišné řešení. Jelikož se Amiko rozhodlo zachovat název, obal i EAN, nebylo měněno ani ze strany (jediného) přímého dovozce (fy Inter-sat ltd.). Výrobce si vyhrazuje právo měnit technické parametry bez předchozího upozornění.
    Vám byla nabídnuta možnost odstoupit do 14 dnů od smlouvy, na což máte ze zákona právo, na tuto nabídku jste nereflektoval.
    Jelikož jste tedy objednával dle paměti po 14 měsících a pravděpodobně jste nový popisek zboží nečetl, nemůžeme Vám dodat "chybějící" příslušenství, jelikož se jedná o nový model Amika Mini HD SE, které již toto nemá součástí balení.

    Mějte hezké vánoční svátky

    tým TelevizniCentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • U výrobku nebyly uvedeny všechny údaje. Např., že pokud máte DVD rekordér LG, nepůjde na něj nahrávat, což byl náš případ. Myslím si, že tato informace je pro zákazníka velmi důležitá.

    Jinak vše v pořádku. ale pro nás byl tento STB bezcenný, protože využívám nahrávání hodně. ( Dali jsme ho dceři, která z televize nenahrává.)

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den paní Martiníková,
    asi přesně nechápu Vaše hodnocení. Proč nedoporučujete obchod, měla jste snad problémy s vyřízením objednávky či dlouhým termínem? Neodpověděli jsme Vám na nějaký dotaz nebo nebrali telefon? Pravděpodobně jste chtěla špatně hodnotit produkt, ale od toho slouží hodnocení jinde. V každém případě NIKDO v návodu nepopisuje, k jakým zařízením lze připojit, pokud chcete připojit k videu nebo DVD rekordéru, je jasné, že musíte mít 2x SCART výstup, na což jste se nezeptala a tato informace ani nikde uvedena nebude. Primárně jsou přístroje určeny pro nahrávání na flash disk / ext. disk přes USB. Pokud si něco špatně objednáte a poté napíšete špatnou recenzi, nepomůžete tím ničemu, vše lze vyřešit výměnou, ale hlavní je komunikace, která z Vaší strany neproběhla.

    Hezký den

    Filip
    zákaznické centrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na výhody jsme bohužel nepřišel, a když tak byly smazány negativní zkušeností!
    • Komunikace!!! Obědnal jsme si produkt, nejdražší balíček za 4999,- CZK potřeboval jsme se poradit! Ohledně použitelnosti a technického řešení, snažil jsme se marně spojit on-line s podporou, nedovolal jsme se teprve cca po 7hodinách se mi kdosi arogantně ozval a byl dost nekompromisní!!! Po takovéto zkušenosti hned na počátku jsme se zamyslel jak by vypadala montáž a případný servis nebo nedej bože reklamace!!! To bych mněl asi smúlu!!

    S tímto přístupem já rezolutně nechci mít nic společného!! Chci utratit své poctivě vydělané peníze jinde, kde si mne jako zákazmníka budou vážit a kde bude vzájemně obchod nasaven 50 na 50!!!

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Vážený pane inženýre,
    dovolujeme si Vám zaslat i pohled z naší strany. Dne 19.11., 9:27 jste objednal balíček (instalace satelitní TV freeSAT s přijímačem HD). Následně jste se cca půl hodiny poté informoval na online chatu, že Vaše objednávka byla přijata (přestože Vám nedorazil potvrzující email). Také jste vznesl požadavek na telefonický kontakt z naší strany, který jsme Vám potvrdili, že proběhne.

    Pokud jste četl (stěžejní) popis balíčku, který je u něj uveden, zjistil byste, že tam je uvedeno: "Pokud budou veškeré údaje v pořádku, dorazí Vám na email uvedený v objednávce souhrn. Do 3 pracovních dnů Vás bude kontaktovat náš dispečink a domluví s Vámi termín instalace." Jelikož používáte bezplatnou verzi emailu, kde není garantovaný příjem emailu, nejsme schopni prokázat, na čí straně byla chyba, jestli na našem serveru v odeslání, nebo u poskytovatele Vašeho emailu v přijetí. Nicméně potvrzení objednávky jste obdržel na chatu, na kterém jste se dotazoval na její platnost. Téhož dne (19.11.) v pracovní době jsme Vás kontaktovali telefonicky s domluvením podrobností instalace. Následoval Váš arogantní přístup, který narážel na bonitu naší firmy, že jsme Vás nezavolali okamžitě a co že jsme to vlastně za firmu. Pokud byste měl alespoň malou zkušenost s instalacemi satelitů, věděl byste, že takových zájemců (nejedná se přímo o Vámi vybraný balíček, ale o jiné verze instalací) je velmi mnoho. V první řadě postupujeme systematicky, dle došlých objednávek a instalací a před Vámi, dále aktivity týkající se speciálních balíčků neřešíme ve "špičce", ale odpoledne, kdy je velký prostor na domluvení všech potřebných věcí (zpravidla jsou takové hovory až na 20 minut). Naši technici mají cca týden dopředu naplánované instalace, Vaši reakci tedy nebereme jako opodstatněnou, když jsme Vás kontaktovali ještě tentýž den, ve kterém bychom nedomluvili stejně nic jiného, než podrobnosti instalace, která by proběhla za týden. Dle recenzí si sami zákaznici mohou zjistit, jestli máme špatné, či dobré jednání.

    Hezký den
    Zákaznické Centrum
    www.TelevizniCentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jistý druh zboží
    • Kontrola

    Každý svého osudu strůjce

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den, pane Huml,
    již jsme s Vámi řešil obratem po emailu. S Vaším hodnocením si dovolím nesouhlasit. Přišla Vám redukce SCART-Cinch, kterou jste si objednal spolu s dalším zbožím poškozená (přepínací tlačítko IN/OUT). Jestli byla z naší strany přehlédnuta závada a bylo vloženo do balíku již poškozené, nebo jestli se stala chyba při přepravě Vám nejsem schopný říci. Nabídl jsem Vám velmi férové řešení, ať nám zašlete poškozený kus zpět, my Vám zašleme nový a proplatíme dopravu k nám. To, že s výměnou na naše náklady nesouhlasíte je bohužel Váš problém, když objednáváte přes eshop, musíte počítat s tím, že pokud se se zbožím něco stane i v záruční lhůtě, musíte dojít na poštu a zboží zaslat zpět. Pokud toto nechcete respektovat, nakupujte v kamenných eshopech, kde zase zaplatíte větší marži prodejci. Zákazníkům se snažíme maximálně vycházet vstříc. ¨Nechápu, jak byste Váš problém chtěl řešit jinak než výměnou na naše náklady?

    Přejeme hezký den

    Zákaznické Centrum
    www.TelevizniCentrum.cz
    tel. 840-444-000

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • zboží neodpovídalo zobrazenému na stránkách,ale je funkční .

    Výrobce a typ by měl být v souladu s nabízeným zbožím na stránkách

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pane Jurníček,
    v čem konkrétně zboží neodpovídá? Objednal jste si dálkové ovládání pro Topfield 7700HSCI (http://www.televiznicentrum.cz/topfield-dalkove-ovladani-pro-tf-7700hsci) a ZBOŽÍ ODPOVÍDÁ fotografii na našem webu. Jedná se o originální dálkový ovladač. Pokud máte nějaký problém, prosíme, kontaktujte nás na níže uvedeném tel. čísle nebo emailu.

    Hezký den

    TelevizniCentrum.cz
    tel. 840-444-000
    [email protected]

  • Přístroj přišel v pořádku, ale to byl jen jeden bod nabízených služeb TV centra.K dodání karet a ke zprovoznění satelitu již nedošlo.I přesto, že jsem byl kontaktován a byla domluvena schůzka s technikem nikdo nepřišel.Předpokládal jsem komplexní službu a jsem velmi zklamán průběhem vašeho přístupu.Proto bych nemohl nikomu doporučit vaše služby.Doufám, že dojde k rychlé nápravě stávajícího stavu a k adekvátní kompenzaci.

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pane Lišák,
    co se eshopu a expedice týká, proběhlo vše v pořádku bez výhrad. Služby jsou vázány na program technika, který se může zdržet na předchozí instalaci (což se tak stalo) a poté zákazníka informuje a domluví jiný termín. Ve Vašem případě jsme osobně ověřovali a technik s Vámi komunikoval a sdělil, že nestíhá. Za vzniklé komplikace se omlouváme, ale bohužel instalace jsou závislé na mnoha okolnostech (hustota dopravy, počasí apod.) a není tedy možné přesný čas na minutu garantovat. V případě problému nás kontaktujte na tel. 840-444-000.

    Hezký den

    Zákaznické centrum
    TelevizniCentrum.cz
    tel. 840-444-000

    • chce za cenu 500kč a když pujdete na prvniho dodavatele freesat tak zdarma

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pí. Grunzová,

    Vaše objednávka na službu freeSAT byla zrušena z důvodu tzv. Blacklistu, to znamená, že jste vedena jako dlužník u společnosti UPC DTH (freeSAT) z tohoto důvodu nemohla být objednávka realizována.

  • Obchod OK, ale satelitní antény balí špatně, takže došly poškozené

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Flexibilita
    • Nízká odbornost prodeje oproti technikům, kteří pak realizují instalaci a zprovoznění

    Je škoda, že při prodeji (po telefonu) jsem nebyl správně volenými dotazy směrován tak, abychom se společně dobrali k takovému řešení, které by maximálně vyhovovalo mým potřebám. Je to způsobené nedostatečnou odborností prodejce (nemohu jich hodnotit víc, komunikoval jsem s jedním nebo dvěma). Od technika na místě jsem pak po poradě raději koupil o mnoho řádů kvalitnější monoblok s téměř nulovým stíněním oproti tomu z balení, který má přes 4. Dále je škoda, že jsem nebyl dotázán, jakou mám TV a zda v ní třeba už není satelitní tuner - pak není nezbytné kupovat drahý přijímač. A nakonec třešnička, kdy v balení nebyl držák na parabolu, a technik neměl informaci, že jej bude potřebovat. Naštěstí, už ze zkušenosti, měl s sebou spoustu různých komponent vč. držáku.

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pane Zmidloch,
    děkujeme za Vaši reakci, bohužel musíme nesouhlasit s uvedenými informacemi.

    Sám jste nás kontaktoval s tím, že potřebujete nový komplet s boxem, nikoliv s modulem, pokud zákazník vlastní novou TV se satelitním tunerem, sám tuto informaci sděluje a je mu dle typu TV nabízen komplet s modulem. Bohužel, pokud se ptáte jaký je nejvhodnější box k TV, nebudeme Vám nabízet modul - navíc, kvalita tuneru v externím přijímači je lepší, než tuner v přímo v TV. Doporučuji přečíst si recenze níže, zjistíte, že odbornost prodejce je dostatečná.

    Dodávané monobloky ke kompletům jsou kvalitní od renomované společnosti Inverto. Jestliže Vám technik sdělil, že dodávaný konvertor je špatný, podal Vám mylnou informaci. Výrobci udávají na obal nepřesné informace, pokud je tedy uvedeno např. že LNB vlastní 0,1dB, nemusí tomu tak být. Zpravidla při měření je šumové číslo vyšší.

    Komplet je standardně dodáván bez držáku a koaxiálního kabelu, který dodává technik. Pokud Vám sdělil, že neměl informaci o dodání materiálu, poté je chyba na jeho straně, jelikož předávaný kalendář od dispečera tuto informaci OBSAHOVAL. Vaše objednávka byla navíc řešena urgentně i MIMO pracovní dobu, abyste se mohl dívat do Vánoc. Je mi tedy líto, že hodnotíte objednávku negativně. Doporučuji se nejdříve dostatečně informovat o zakoupeném zboží a teprve poté hodnotit.

    Přejeme hezký den

    Filip Ronovský
    Zákaznické centrum
    Televizní Centrum [Terasat CZ s.r.o.]
    www.TelevizniCentrum.cz | Facebook: www.facebook.com/televiznicentrum.cz
    tel.: 840-444-000 | 773-771-852

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Možnost připojeni k Satelitni TV
    • Našel jsem je dle referenci
    • Přivolaný technik, který na místo dorazil budil dojem spíše někoho, kdo se chce dané zakázky rychle zbavit a místo možnosti řešení jsme jen slyšeli, proč to nepůjde.
    • S následnou možností realizace sice technik souhlasil, ale termín dodání uvedl až v roce 2014.
    • Původní návrh dokonce navrhoval v řešení na Jaře 2014 - to byl hodně špatný vtip.

    Objednávka, komunikace s centrem v pořádku.

    Realizace od technika = katastrofální. Spíše než na kvalitu se asi jeden na kvantitu.

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel, Vaše recenze není na zboží, nýbrž služby, které přes Heureku nabízeny NEJSOU.

    Zhodnocení technika je zcela reálné dle osobní návštěvy, pokud není možné parabolu umístit tak, aby byl signál dostatečně kvalitní, není možné instalaci ihned realizovat. Při vyžadování instalace paraboly i za cenu špatného signálu se poté množí reklamace na výpadky. Těmto problémům se snažíme vyhnout. Doporučujeme řešit vše přes náš dispečink, než-li recenzí - tel. 245008477.

    Přejeme hezký den

    Zákaznické centrum
    Televizní Centrum [Terasat CZ s.r.o.]
    www.TelevizniCentrum.cz | Facebook: www.facebook.com/televiznicentrum.cz
    tel.: 840-444-000 | 773-771-852

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • žádný
    • na obrázku je satelit kompletní a na objednávce je jenom talíř.Takže to člověk musí pořád hlídat a to mě nebaví

    pořádně si přečtěte co je v popisu objednávky a nedejte na to co je na obrázku

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pane Huněk,
    s Vaším hodnocením si dovolím nesouhlasit. Nejdříve bych se chtěl vyjádřit k Vašemu negativnímu popisu. Objednal jste si příslušenství k parabole (železné): http://www.televiznicentrum.cz/satelitni-prijem/paraboly/prislusenstvi-k-parabole-80-ts-economy-line-zelezne . Na obrázku je přesně to, co jste obdržel, nechápu tedy, o jakém kompletním satelitu hovoříte? Co stále musíte hlídat? Obrázky odpovídají skutečně zasílaným produktům. Pokud nám i přesto nevěříte, můžete si vše ověřit na tel. 840444000 nebo na emailu [email protected]. Dále bych se chtěl vyjádřit k Vašemu hodnocení dodací lhůty. Zboží bylo objednáno 20.10.2013 v 19:05 hodin. Objednávka byla zaslána 21.10.2013. Zásilku jste dne 22.10. nepřevzal a vyzvedl až osobně na poště 23.10.2013. Z jakého důvodu tedy hodnotíte 2.5 z 5? Vše můžete ověřit zde: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=DR6611212055L&locale=CZ&go=ok&send.x=0&send.y=0 . Chápu, že se Vám obchod může zdát nepřehledný (již pracujeme na novém designu), ale bohužel nedovedu pochopit, proč hodnotíte kvalitu komunikace 2.5 z 5. Na linku 840444000 jste nevolal, email jste nám nezasílal (na emaily je odpovídáno ve všední dny obratem) a stavy objednávky Vám byly pravidelně zasílány včetně čísla balíku. Doporučuji před objednávkou pečlivě prostudovat co objednáváte, vše je uvedeno v popisu produktu a doloženo obrázkem. Negativní recenzí Váš problém bohužel nevyřeším. Doporučuji nás kontaktovat před objednávkou, rád Vám poradím. Na níže uvedených recenzích se můžete dočíst, že se radám zákazníkům nevyhýbám a pomohu, jak bude v mých silách.

    Hezký den!

    Filip Ronovský
    Zákaznické centrum
    www.televiznicentrum.cz
    tel. 840-444-400

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • pošlou nekompletní,použité zboží

    špatný

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den pane Groman,
    s Vaší recenzí si dovolím nesouhlasit. Objednal jste si Optibox Zebra, LNB single monoblock a parabolu 65 Fe Gibertini. Zboží bylo zasláno nové a samozřejmě nevybalené. Pokud Vám chyběla některá z položek v balíku, proč jste nás neinformoval, abychom mohli situaci kladně vyřešit a píšete až nyní recenzi? Z naší strany nedošlo k pochybení, v případě problému nás kontaktujte na tel. 840-444-000 nebo na emailu [email protected]. Problém s Vámi samozřejmě vyřešíme, bohužel, napsáním neodůvodněné záporné recenze to není možné. Ozýváte se 10 dní po objednávce, doporučuji vše řešit ihned po převzetí, vyhnete se poté dalším problémům, pokud by nyní něco v balíku mělo dle Vaší recenze chybět, je to již těžko prokazatelné.

    Filip Ronovský
    Zákaznické centrum
    www.TelevizniCentrum.cz
    tel.: 840-444-000

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrou nabídku
    • Komunikace,po druhém nedostavení se technika na instalaci,mne ani nekontaktoval nikdo ohledně dalšího termínu,zřejmě mají zákazníků dostatek a nové nepotřebují.

    Nebudu raději komentovat

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Musíme ale podotknout, že služby technika se zde nehodnotí, jelikož ani Heureka.cz služby nenabízí. Zde se hodnotí nákupy prostřednictvím eshopu.

    Dispečer se s Vámi domlouval na středu, týž den Vám volal, že se instalace odkládá. Další instalace byla na pátek - volal Vám přímo technik, že se nedostaví kvůli uzavřeným komunikacím a problémové dopravě - povodně. Tuto nepříznivou situaci bohužel nemůžeme ovlivnit, telefonicky jste byl z naší strany včas informován. Telefonicky je k dosažení každý všední den dispečink i linka 840444000 - Televizní Centrum. Doporučujeme řešit veškeré problémy přímo s námi, recenzí je nevyřešíte. Děkujeme a přejeme hezký den

    Zákaznické Centrum
    Televizní Centrum
    tel. 840 444 000

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bylo mi řečeno,že si musím zakoupit zboží k realizaci připojení k sat.tv,i když se posléze ukázalo,že to nebylo nutné

    Reakce obchodu Televizní Centrum

    Dobrý den,
    bohužel nechápeme Vaše rozhořčení, jelikož Vám byly nabídnuty obě varianty. Vy jste projevil zájem o nižší tarif, kde není přijímač v pronájmu (ani dotovaná instalace za 999,-), tudíž je nutné si celý komplet vč. přijímače zakoupit. Hodnocení přehlednosti stránek nás mrzí, věříme, že nejsou tak nepřehledné, jen jste potřeboval patřičně vyjádřit Vás záporný názor. Informace jsou poskytovány kompletně, doporučujeme se předem informovat o problematice, než budete psát negativní recenzi. Bohužel, ani telefonicky, ani emailem jste nás nekontaktoval pro vyřešení problému, který touto recenzí nespravíte. Dodací lhůta je taktéž hodnocena dle odeslání zboží, které bylo expedováno obratem, hodnotit služby technika (které se na Heurece nehodnotí) není vhodné, jelikož doba instalace je cca 7-10 dnů (zboží jste měl do druhého dne) a technici jsou plánováni dopředu. Na lince 840-444-000 jsme Vám k dispozici a problémy neodmítáme řešit.

    Přejeme hezký den

    Zákaznické centrum
    Televizní Centrum [Sat International s.r.o.]
    www.TelevizniCentrum.cz
    tel.: 840-444-000