-
Dobrý den, prosím o reakci na objednávku 102765, zboží bylo vráceno do 14 dnů již 27.5, bohužel do dnešního dne bez reakce. Firma nekomunikuje...
-
Pan Kamenský je lhář. Obsáhlý e-mail v kterém srdceryvně popisuje příkoří dodavatelů kteří mu ruší objednávky jsem nikdy nedostal. Ve spamu není, ve schránce není, prostě pan Kamenský lže.
Jediný email který jsem dostal ke zrušené objednávce je tento: (Odstraněny konce řádků)
Id objednávky: 30405
Datum objednání: 16.04.2018
Stav Vaší objednávky byl změněn na stav:
Zrušeno
Komentáře k objednávce:
Dobrý den,
Vaše objednávka byla zrušena. Obdrželi jsme od dodavatele zprávu, že výroba Vámi objednané baterie byla zrušena. Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem, Kamenský
Techtek Energy s.r.o. - Stav objednávky 30405 změněn na Zrušeno
Takže pan Kamenský prostě do administrace svýho webu napsal zrušeno a ani se neobtěžoval to nějak vysvětlit. Za normálních okolností by mi to bylo jedno a neřešil bych to. Takových "Kamenských" je plnej internet. Jenže odjíždíme na dovolenou a novou baterii už nestihnu objednat, protože Kamenskýmu to trvalo tři týdny než mi dal vědět. -
Heureka: proč umožňujete obchodům editaci komentářů, notabene po dvou měsících od zveřejnění původního, to přece nedává smysl!
Původní reakce p. Kamenského měla mnohem větší vypovídací hodnotu než současné mlžení. -
Radek Václavík: Jistě, jde tam minimálně o neetické jednání.
-
Petr Zajíc: Dobrý den, pane Zajíci,
V našem obchodě prodáváme baterie do specializovaných zařízení. Tato zařízení jsou dodávány na zakázku pro jednotlivé zákazníky. Pokud si zákazník objedná speciální baterie ve větším množství, tak samozřejmě požadujeme platbu předem. To je naprosto logický krok a nikdo z našich četných zákazníků s tím neměl problém. To, že cena byla ve Vašem případě několik tisíc je zcela jedno. Pokud je cena i množství pro Vás takto malé, jistě není problém uhradit alespoň zálohu na účet - domluvit se jde vždy a na všem. Samozřejmě je také rozdíl pokud si velké množství objedná firma a nebo fyzická osoba nepodnikatel, jako tomu bylo ve Vašem případě.
Pokud jste potřeboval celkem 50 baterií a chcete si nejdříve vyzkoušet kompatibilitu, doporučujeme si objednat 1-2 zkušební kusy a poté Vám bez problému dodáme i zbývajících 49 kusů.
Nakonec bych snad jen uvedl, že naše chování k zákazníkům rozhodně arogantní není a ani samozřejmě být nemůže. Přijdeme do styku s velkým množstvím zákazníku a vždy se snažíme vyjít vstříc jak jen to jde a tak tomu bylo i ve Vašem případě. Mrzí nás, že to tak nevidíte.
S pozdravím a přáním všeho nejlepšího v roce 2016,
Váš Techtek -
Nedoporučuji !!!! objednal jsem baterii potvrdily objednavku a po tydnu mi napisou ze mi zrusily objednavku cituju : Dopravce žádá pro dopravu Vámi objednané baterie příliš vysoké extra příplatky, čímž by se cena zboží značně navýšila.
Prodavaji zbozi na ktere vubec nemaji domluvene podminky a resi to teprve pokud jim na to prijde objednavka takze se radeji obchodu vyhnout !!!! -
Dne 4.12 v 7:36 jsem si objednal v obchodě 10 ks baterií CS-OPH201BL. Přišel mi e-mail s potvrzením objednávky. 4.12 v 9:07 mi přišel další e-mail "stav Vaší objednávky byl změněn na 'přijato'". A konečně 8.12 v 8:43 mi přišel třetí e-mail "stav Vaší objednávky byl změněn na 'zrušeno'". Během celé této doby jsem nebyl kontaktován žádným jiným způsobem - ani e-mailem, ani telefonicky. Možná Vám to tak pane Kamenský nepřipadá, nicméně takový postup e-shopu je
a) amatérský, protože odrazuje zákazníky,
b) nekompetentní, protože tohle se v kvalitním e-shopu zkrátka nesmí stát
c) a konečně arogantní, protože objednávka mi byla zrušena bez jakéhokoliv důvodu a bez jakéhokoliv upozornění.
Objednané zboží přitom nebylo ani ve větším množství - (těch baterií potřebuji do snímačů OPN-2001 cca 50) ani za vysokou částku (šlo o pouhých 2700,- Kč).
Váš následující telefonát to dorazil: Ubezpečil jste mě, že zboží nelze zaslat na dobírku, protože si jej pravděpodobně neodeberu a Vám tak zůstane na skladě.
Pane Kameský, takhle opravdu ne. U Vás už nikdy. -
: Hodilo mě to sem jako anonyma, ale jedná se o reakci na hodnocení uživatelem Robík.
-
OK. Odpověď na první e-mail jsem opravdu dohledal, na druhý ne. Přesto se panu Kamenskému omlouvám, že jsem uvedl v hodnocení částečně mylnou informaci.
Přeji hodně nákupů a spokojených zákazníků.