Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží odesílání z Německa
O týdnu od zaplacení mi přišla akorát faktura a žádné info, že by bylo zboží předáno dopravci. Jedná se asi o českou mutaci německého obchodu. Toho jsem si předtím nevšiml. Za podobné peníze to lze koupit i u nás a mám to na druhý den doma.
-
Nedoporučuje obchod
Informační maily chodí v cizím jazyce ač je doména eshopu CZ . Po 6 dnech zboží stále nemám. Neustále posunují termín dodání.
-
Nedoporučuje obchod
Zoufalý dopravce
-
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace, zboží neví kde je, typový list chybí.
Na zboží čekaly dva týdne. -
Nedoporučuje obchod
- Minimální komunikace.Do ted nevim ,kdy zboží dorazí.
- Platba,jen předem.
-
Upřednosťují pouze platbu předem.
Reakce obchodu Tažné Rameder
Vážený zákazníku,
Vaše negativní hodnocení nás velmi mrzí. Zaslání na dobírku nemáme v nabídce. Platbou předem předcházíme nepřevzetí zboží zákazníkem. Zboží zasíláme z našich německých skladů ZDARMA v rámci celé ČR.
Většina zákazníků si u nás objednává na základě vynikajících recenzí nebo doporučení známých. Zákazníci, kteří obvykle platí na dobírku nám udělují výborná hodnocení nejen na Heurece, ale i na dalších známých a spolehlivých hodnotících portálech jako:
https://www.ekomi.cz/review-tazne-ramedercz.html
https://www.firmy.cz/detail/13161367-rameder-tazna-zarizeni-praha-nove-mesto.html
Na Vaše přání jsme objednávku obratem zrušili. Třeba nám dáte šanci příště. :-)
Váš tým Rameder -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo, poškozený a prázdný obal, v žádném případě už s vámi nechci nic společného !!!!!!!!!!!!!!!
Reakce obchodu Tažné Rameder
Vážený zákazníku,
Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou.
Vaši reklamaci jsme začali neprodleně řešit již v den, kdy jste nám napsal. Přepravce Vám sice předem nahlásil poškození obalu, neuvedl však, že se zboží cestou ztratilo. Vaše prohlášení o nedodání zboží jsme přepravci zaslali obratem.
Abyste nemusel zbytečně čekat, než se reklamace vyřeší, navrhnuli jsme Vám objednat zásilku znovu s jiným přepravcem. To jste učinil a zásilka Vám již byla úspěšně doručena dne 29.09.2020.
Dle našeho telefonického hovoru již máte střešní nosič namontovaný a vše klaplo na jedničku.
Děkujeme za Vaši trpělivost a přízeň.
Váš tým Rameder