Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží odesílání z Německa

    O týdnu od zaplacení mi přišla akorát faktura a žádné info, že by bylo zboží předáno dopravci. Jedná se asi o českou mutaci německého obchodu. Toho jsem si předtím nevšiml. Za podobné peníze to lze koupit i u nás a mám to na druhý den doma.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Informační maily chodí v cizím jazyce ač je doména eshopu CZ . Po 6 dnech zboží stále nemám. Neustále posunují termín dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zoufalý dopravce

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Špatná komunikace, zboží neví kde je, typový list chybí.
    Na zboží čekaly dva týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Minimální komunikace.Do ted nevim ,kdy zboží dorazí.
    • Platba,jen předem.
  • Upřednosťují pouze platbu předem.

    Reakce obchodu Tažné Rameder

    Vážený zákazníku,

    Vaše negativní hodnocení nás velmi mrzí. Zaslání na dobírku nemáme v nabídce. Platbou předem předcházíme nepřevzetí zboží zákazníkem. Zboží zasíláme z našich německých skladů ZDARMA v rámci celé ČR.

    Většina zákazníků si u nás objednává na základě vynikajících recenzí nebo doporučení známých. Zákazníci, kteří obvykle platí na dobírku nám udělují výborná hodnocení nejen na Heurece, ale i na dalších známých a spolehlivých hodnotících portálech jako:
    https://www.ekomi.cz/review-tazne-ramedercz.html
    https://www.firmy.cz/detail/13161367-rameder-tazna-zarizeni-praha-nove-mesto.html

    Na Vaše přání jsme objednávku obratem zrušili. Třeba nám dáte šanci příště. :-)

    Váš tým Rameder

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, poškozený a prázdný obal, v žádném případě už s vámi nechci nic společného !!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Tažné Rameder

    Vážený zákazníku,

    Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou.

    Vaši reklamaci jsme začali neprodleně řešit již v den, kdy jste nám napsal. Přepravce Vám sice předem nahlásil poškození obalu, neuvedl však, že se zboží cestou ztratilo. Vaše prohlášení o nedodání zboží jsme přepravci zaslali obratem.

    Abyste nemusel zbytečně čekat, než se reklamace vyřeší, navrhnuli jsme Vám objednat zásilku znovu s jiným přepravcem. To jste učinil a zásilka Vám již byla úspěšně doručena dne 29.09.2020.

    Dle našeho telefonického hovoru již máte střešní nosič namontovaný a vše klaplo na jedničku.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a přízeň.

    Váš tým Rameder