Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    spolehlivý prodejce, rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé a spolehlivé
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S obchodem spokojenost,jen mi vadí,že na barvě není český návod a složení!!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše k naprosté spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Krásné a rychle dodané

  • Doporučuje obchod

    100 %

    má první objednávka a jsem velice spokojena,rychlé dodání,krátká dodací lhůta a možnost objednat na dobírku,za mě super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • 100 %

    • Velký výběr motivů
    • Rychlost dodání

    Super e-shop s moc krásným dočasným tetováním, dcera byla opravdu nadšená. Nevěděla jaký motiv si vybrat, protože ten výběr je opravdu velký. I dodání bylo rychlé a zboží kvalitní, dobře se s razítky pracuje. Určitě nakoupíme znovu:)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Informace o platbě ani nedorazila, po 3 dnech došel mail že nemám stále zaplaceno ??? Okamžitě jsem platbu odeslala a do dnešního dne zase nic takže příště raději zvolím jiný obchod

    Reakce obchodu Tattoo4fun.cz

    Dobrý den Věro,
    velice mě mrzí vaše recenze. Zvolila jste platbu převodem a při zadávání příkazu jste pravděpodobně zadala běžnou platbu nikoliv okamžitou, jak bývá obvyklé. Čekáním na vaši běžnou platbu se proces expedice zboží natáhne minimálně o 3 dny. Informace o tom, jak máte za zboží zaplatit chodí automaticky v potvrzovacím emailu. Vyzval jsme vás k úhradě ještě 14. 12. - toho dne prostředky skutečně dorazily, bohužel se ale mezitím vyprodala jedna z objednaných položek :-(
    Zboží je samozřejmě již objednáno u zahraničního dodavatele a na cestě k nám. Bohužel jsem se, s objednávkou trefil do jejich 4 denní dovolené (prodloužený víkend pátek - pondělí volno). Tímto bych se rád omluvil za toto politovánihodné zpoždění, ale zboží je již normálně na cestě a budeme expedovat v následujících dnech.
    Rád bych se ale ohradi k tomu, že nekomunikujeme. Není v mé e-mailové schráce email na který bych osobně neodpoděděl či není telefonán, který bych nevyřídi. To vám mohou potvrdit desítky spokojených zákazníků.
    Některé objednávky jsou tedy zatím z důvodu čakání na zboží skutečně nevyřízené. Což mě moc mrzí, ale dělám maximum abych je brzy vyřídil. Pokud si přejete objednávku stronovat, tak je lepší napsat mi o tom email na [email protected]. Vaši objednávku bez průtahů stornuji a peníze vám pošlu okamžitě zpět.