Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (11)
  • kvalita zboží (4)
  • komunikace (3)
  • výběr zboží (3)
  • nakoupil v obchodě Tašky na kolečkách před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • web přehledný, objednávka bez problémů, dodání objednané tašky na kolečkách rychlé, ale v naprosto nevhodném obalu
    • Nevhodný obal-objednaná nákupní taška byla zabalená v obrovské krabici, uvnitř nijak zajištěná proti posunu. Krabice se během dopravy rozlomila, zůstala otevřená. Rodiče, kteří tašku dostali jako dárek, nedokázali posoudit, jestli je zboží a všechny přiložené dokumenty kompletní, tašku převzali, složili, nakonec asi nic nechybělo, ale příště bych volila jiný obchod nebo se aspoň ujistila, že bude zabalený do krabice adekvátní velikosti. Také chyběl český návod k sestavení.

    Rada dalším kupujícím - ujistit se o vhodnosti přepravního obalu, ve kterém obchod zboží pošle.

    Reakce obchodu Tašky na kolečkách

    Vážená zákaznice, moc se omlouvám za vzniklé komplikace. Vše jsem prověřila. Ve snaze co nejrychleji vyřídit objednávky zákazníků, jsme použili větší obal, protože jiný momentálně nebyl k dispozici. Reklamace dopravy zboží s nadměrným obalem je ojedinělá . A ani zde se tedy nejedná o poškozené zboží dopravou, ale o poškození obalu na přepravu.

    Mrzí mě a je škoda, že se o problému dozvídám až prostřednictvím tohoto komentáře. Poškození při dopravě se samozřejmě může někdy stát, v tom případě se ale se zákazníkem vždy domluvíme, aby zásilku vůbec nepřebíral. Zákazníkovi pošleme novou tašku a nám se poškozená zásilka vrátí a řešíme případnou reklamaci s dopravcem my.

    K Vaší druhé stížnosti – český návod standardně zasíláme s daňovým dokladem a průvodním dopisem, jak se již tady někteří předešlí zákazníci zmiňovali. Pokud byl poškozen obal zásilky, mohl při přepravě vypadnout. Opět stačilo se s námi spojit a návod bychom zaslali mailem nebo poštou.

    Návod Vám posílám dodatečně e-mailem. Děkuji. Martina Herianová, obchod Tašky na kolečkách

  • nakoupil v obchodě Tašky na kolečkách před 5 lety

    Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.