-
Je to obchod, který nikomu nedoporučuji, neskutečné jednání, arogantní chování a neskutečně nepříjemní lidé.
koupila jsem povlečení dětem, šílená umělotina (i když jsem se na mikrovlákno ptala, odpověď, že je to příjemný materiál, kvalitní, že to je srovnatelný s bavlněným, že je to nový materiál, příjemný na omak atd...) no můžu vám říct, že u vietnamců koupíte kvalitnější, tohle bylo něco šíleného, nepříjemného a ještě k tomu vadného.
chtěla jsem si povlečení osobně vyzvednout, jelikož jsou z prahy, abych ho viděla a osahala, ale umožněno mi nebylo, že jsou e-shop, zboží jsem vracela, jelikož na obou peřinách byla díra, která byla přes celou peřinu (u obou) a to samé u polštáře... musela jsem zboží poslat zpět, měsíc trvalo než mi byly peníze vráceny a přes žádost o vrácení i částky za poštu, kterou jsem musela platit za vadné zboží, nikdo nereagoval... já zaplatila 80 kč za vrácení vadného a hnusného zboží, které mi bylo firmou zasláno.. takže nedoporučuji, jsou to lháři a zloději, které prodávají hnus a ještě okrádají lidi.. -
Tento obchod zásadně nedoporučuji.Nakoupila jsem zde poprvé a naposledy.Kvalitní povlečení?Dovolte,abych se zasmála!To, že prodávají kvalitní zboží je naprostá lež.Jsou to s prominutím hadry.A ještě ke všemu roztrhané.To jsem ještě nezažila.Arogantní jednání, nedodržují ani svoje povinnosti.Takže pokud chcete přijít o peníze,tak hurá na nakupování v tomto obchodě! Nechápu,jak může být někdo s tímto obchodem spokojený. Samozřejmě budou tvrdit, že lžu.To je jejich obrana.Ale bohužel je všechno pravda.
-
Vážený obchode Talode.cz,
svou reakcí na můj příspěvek jste jedině potvrdili to, že lžete vy, protože se nejmenuji jana filipek - není to můj e-mail. A nebylo to ani číslo mé objednávky. Rozumím tomu, že musíte být konkurenceschopní, ale tato vaše reakce je pouze důkazem toho, že nejste korektní firma. Místo toho abyste přiznali pravdu, tak opětovně lžete. Váš odeslaný e-mail je pouhá fraška. A telefonní hovor o tom, že zboží není kompletní a tedy neodeslané jste se mnou vedli v pondělí 19.12.2016, kolem 12:30 a trval něco přes 8 minut.
Pokud mě budete dále obtěžovat na soukromém e-mailu, když se vám nelíbila má reakce na obchodování s vámi, stylem:
"talode.cz prostřednictvím domény heureka.cz
14:58 (před 16 hodinami)
komu: mně
(reakce na Vaše hodnocení obchodu z 22.12.2016)
Krásné vánoce ,
příště sprostě řvěte do telefonu na někoho jiného .
Slušně vy ,slušně my"
tak můžete očekávat, že vaši reakci zveřejním na heurece, aby zákazníci věděli s kým chtějí uzavřít obchod.
S pozdravem
Michaela Kačorová
-
Dana Prokopová:
Omlouvám se, zásilka přišla, nebylo mi však oznámeno uložení zásilky. Takže vlastně trochu chyba. -
Objednala jsem si zbozi jiz 1.5. 2016 a dnes je 17. 5. a zbozi nikde. Platila jsem predem. A uz se fakt zlobim.