Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Himmerová Hana: Dobrý den, radiobudík jste zakoupila jak uvádíte na podzim 2014,se sníženou cenou a zárukou vzhledem k poškození obalu, v souladu s obchodními podmínkami v roce 2014,tak jak jste je i v objednávce odsouhlasila,obchodní podmínky se změnili na začátku roku 2015,kdy jsme ceny zvýšili a zvýšili jsme i záruční dobu na 24 měsíců. Kolegyně na prodejně skutečně nemůže dohledat objednávku starší 12 měsíců.Zasílání faktur na email není poviností prodejce,nicméně pokud nás o to zákazník požádá,jsme schopni fakturu zaslat.

  • Dobrý den, jelikož mi nejde přidat hodnocení, napíši alespoň sem svoji zkušenost s reklamací u tohoto prodejce. Zboží jsem zakoupila na podzim roku 2014, jako pouze "zboží bez krabičky". Nyní nám radiobudík přestal svítit, tak jsem psala na email, jak to provést a že mám pouze objednávku (číslo atd.), jelikož na email nezaslali fakturu, jako je běžnou službou u lepších prodejců. Po 3 dnech se nikdo neozval, tak jsem se rozhodla zavolat. Na druhé straně jsem paní očividně vyrušila a bylo mi sděleno, že to řeší kolega, na otázku kdy tam bude kolega mi bylo zodpovězeno, že je nemocný. Takže žádná snaha se nekonala, paní pouze stále hledala email, který jsem posílala... Nakonec email nenašla, tak jsem navrhla že jí problém popíšu... No když to shrnu tak číslo objednávky nestačí k reklamaci a je přece jasné že je potřeba faktura a stejně na zboží byla 1 leté záruka, která tam určitě byla napsána....(koukala jsem na web a u všeho jsou záruky 2leté), takže opravdu nechápu toto jednání. Jsem ráda že jsem si koupila radiobudík pouze za 400Kč, protože je na vyhození a tímto bych obchod nedoporučila, pokud by někdo chtěl řešit reklamaci.

  • Rychlost a spolehlivost doporučuji ...