Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Přehledný výběr
    • Nekomunikuje.

    Před 10 dny jsem objednal nerezové hrnce na tábor . Přišlo mi potvrzení objednávky s číslem účtu . Hrnce jsem ihned zaplatil a stále čekám na jejich dodání. Mezitím jsem volal na telefon zde uvedený 603331332 a telefon uvedený na jejich stránkách 607726001 a nikdo mi telefon nezvedá.
    Majitel p. Ladislav Nolde nereaguje ani na zprávu v mesengeru . Funguje tato firma ještě ? Dovolenou měli údajně do 22.7.2019.

  • 100 %

    • Velmi dobrá komunikace s obchodem.
    • Rychlé dodání.
    • Bezproblémové jednání.
    • Kvalita zboží.

    S obchodem jsem byl velmi spokojený. Férové jednání a dobrá komunikace. Zboží bylo kvalitní a dorazilo přesně jak jsem potřeboval. Nemám žádné výhrady vůči tomuto obchodu. Můžu jen doporučit.

  • 10 %

    • Všetko. Už je tomu 32 dní čo som si objednal a ZAPLATIL jeden hrniec a stále som ho nedostal. Okrem toho som nedostal ani odpoveď na svoje emaily, nič. Totálna nekomunikácia, ignorácia, ....

    Nikomu nedoporučujem mať nič dočinenia s týmto "obchodom". Budem musieť vymyslieť spôsob ako z nich dostať svoje peniaze, ktoré som im zaplatil.

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den pane Matúš.
    Počátkem Ledna Vám byl odeslán mail, že je momentálně zboží nedostupné a zda chcete vrátit peníze, nebo si počkáte na začátek února. Zatím naší odpověď máme bez Vaší odezvy. Zkontrolujte si prosím spamovou složku v mailu, zda Vám náš informační mail nespadl do ní. Každopádně nás vzniklá situace mrzí a omlouváme se.

  • 10 %

    • Kvalita zboží
    • Dodací doba
    • Komunikace při problémech

    V případě problému, přestanou komunikovat. Koukám že tu nejsem první. Ve finále nejsou ani nejlevnější.

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den.
    Nevím o co se jedná. Každopádně každý obchod má své nespokojené zákazníky, i když za to obchod nemůže. Zkuste se rozepsat a můžeme to vyřešit.
    Děkuji
    Ladislav Nolde
    Jednatel společnosti

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • rychlost jednání
    • rychlost dodání
    • výborná komunikace
    • pokyny a návod ke stanu nebyly bohužel v českém jazyce!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den paní Báro,
    Velice nás mrzí dlouhá dodací doba, ale děláme vše proto, abychom teď v sezoně vyřídili co nejrychleji. Standardní doba dodání je u nás 3 - 7 dní (Vaše objednávka 5 dní), podle sortimentu. U Vašeho stanu Coleman MONVISO 3 došlo k vyprodání skladů a čekali jsme na novou zavážku od výrobce, což se urychlit nedá. Není to pro nás omluva, ale i tak se omlouváme. Nastavujeme nové procesy, aby byl zákazník v případě opoždění objednávky rychle informován.Děkuji. Ladislav Nolde, majitel společnosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bezvadná kvalita výroby.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi dobrá komunikace
    • ochota při zodpovídání dotazů
    • kvalitní zboží

    jsem velmi spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborná cena zboží.
    • Z mé strany bych řekl, že žádné.

    Vřele doporučuji, už kvůli příjemným cenám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • -nekomunikuje se zákazníkem při vracení zboží

    Zboží přišlo v jiné kvalitě něž jsem očekával to se muže stát ale obchod nekomunikuje při vracení zboží.

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Vážený pane Polický. Vzhledem k tomu, že jste si zboží zakoupil pro účely podnikatelské činnosti, nemáte ze zákona nárok na vrácení zboží. Telefonicky jsme se dohodli, že nám zboží zašlete zpět a my Vám ho z důvodu kvalitních služeb a dobrého jména vyměníme za jiné. Zboží jste neposlal, takže momentálně nemáme co vyřizovat. Mrzí mě, že namísto toho, abyste pokračoval v dohodnutém postupu, píšete raději špatné recenze. Děkuji. Ladislav Nolde, majitel společnosti.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zájem přepravujícího, aby nedošla zásilka poškozená. Měl jsem "zhmožděné" víko jedné várnice, ale zavřít se ještě dala.

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den.
    Velice nás mrzí, že Vám dorazila pomačkaná várnice. S dopravci bojujeme již několik let a je jedno, přes koho posíláme. Poslední dobou, díky odlivu kvalitních zaměstnanců ve spedičních firmách, se kvalita doručování rapidně zhoršila. Škoda, že jste to neobjevil hned při doručení. Mohli jsme zahájit reklamaci přepravy.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nabídka
    • z fotky se nedalo poznat, že se jedná o tenký kov nepoužitelný v našich podmínkách

    nevím, jak zlepšit, ale možná lepší popis zboží

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den,
    Děkujeme za recenzi. Popis zboží bude vždy někomu nevyhovovat. V množství 24.000 ks položek ve všech našich obchodech bude vždy něco popsáno jednodušeji. V případě dotazů na parametry stačí zavolat buď naše obchodní oddělení, nebo přímo majitele společnosti, kteří Vám odpoví profesionálně na všechny Vaše dotazy. Kontakty jsou uvedeny na stránkách. Pro tento případ na Vás pamatuje i zákon, kdy bez udání důvodu můžete zboží do 14 dnů vrátit a budou Vám vráceny peníze.
    Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Netradiční a kvalitní zboží.
    • žádné

    Dobrá komunikace, pokud je problém, je rychle vyřešen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, jednoduchost, přehlednost
    • Zatím jsem nenašel žádné

    Zatím bych rád řekl, že patři l vynikajícím.

  • 10 %

    • Před 11 dny mi potvrdili objednávku a od té doby mi žádný email nepřišel
    • Zatím neodepsali na.můj email
    • Když jsem zboží objednavala bylo psáno do týdne a teď je psán víc než měsíc

    Víc jak měsíc opravdu na zboží čekat nemohu

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den,
    Děkujeme za recenzi, i když špatnou. Velice mě mrzí tato situace, která vznikla dovolenými všech zaměstnanců v průběhu celého srpna, což pro nás není omluvou. Od září již fungujeme opět na 100% ke spokojenosti stávajících i nových zákazníků.

    • Objednávku mi před 10 dny potvrdili.
    • Od té doby mi nepřišla žádná další zpráva.

    Reakce obchodu Tábornické potřeby

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme. Vaše objednávka nám zůstala viset mezi vyřízenými a nevšimli jsme si ji. Okamžitě zjednáváme nápravu. Po telefonické dohodě Vám zboží odesíláme a jako omluvu odpouštíme poštovně.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • nemusím běhat po obchodech
    • nemohu posoudit z prvního nákupu

    ochota personálu, vstřícnost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rozumná cena
    • část sortimentu těžko jinde seženete
    • nevím

    spokojen

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a cena.

    Vřele doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vyborna telefonicka komunikace
    • Nevím

    Doporučuji