Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zkušenosti zatím velice špatné, protože zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Synergie Publishing

    Poslední expedice v loňském roce byla ke dni 17.12.2024, jak jsme informovali na našem webu. Objednávku vytvořenou 21.12. tedy budeme zpracovávat nyní v novém roce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám zkušenost, nakupují poprvé a bohužel mi zboží ještě nedorazilo. Měly to být dárky pod stromeček.

    Reakce obchodu Synergie Publishing

    Objednávka bohužel nebyla uhrazena, na což jsme upozorňovali zákaznici emailem před stornováním objednávky. Nemohla být tedy ani expedována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi sice úplně nesouvisí s obchodem, ale dodávka od Zásilkovny přišla v hrozném stavu...

    Reakce obchodu Synergie Publishing

    Mrzí nás tato zkušenost, dle reakcí našich zákazníků je ojedinělá.
    Zákaznici jsme požádali o fotografie doručeného balíku / zboží, na základě kterých se můžeme se pokusit o reklamaci a případně poškozené tituly vyměnit.

  • Nedoporučuje obchod

    Nic nedorazilo… česká klasika…

    Reakce obchodu Synergie Publishing

    Objednávky expedujeme až po úhradě a ta u této objednávky bohužel zatím neproběhla. Zákazník byl upozorněn dvěma emaily a ani na jeden nereagoval. Výzvu k úhradě jsme nyní odeslali znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod jako takový zatím nehodnotím, byla to moje první objednávka a zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Synergie Publishing

    Se zákaznicí se vše vyřešilo. Bohužel končily naše emaily ve SPAM a nevěděla, že nastal problém s platbou. Vše jsme telefonicky domluvili a kalendáře již chystáme na cestu :)