Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pokoušel jsem se zde objednat běžnou žárovku, bohužel zde pracují lidé, kteří auto žárovkám moc nerozumí a to se jednalo o běžnou H4. Byl jsem odbyt hloupou odpovědí, aniž by si přečetli na co se vlastně ptám. Jako obchod asi dobré, ale pokud chcete poradit, tak se doporučuji obrátit tam, kde tomu rozumí a budou tomu věnovat náležitou pozornost.

  • Dne 8. 8. jsem si objednal zboží, zaplatil a mělo mi přijet pomocí dopravce Geis group. První den doručení mi pan řidič zavolal, ale nebyl jsem doma. Kontaktoval jsem emailem dopravce a odpověděli mi, že mi balíček dorazí další den. Další den jsem doma byl a čekal. Nikdo mi nezavolal. Dnes (15. 8.) jsem kontaktoval dopravce s tím, že Svět žárovek objednávku zrušil a peníze se mi vrátí. Slečna mi tam řekla, že některé obchody s nimi nemají domluvenou službu kontaktování zákazníků a toto byl ten případ, proto když řidič nestíhá, tak volat nemusí a je to jen jeho dobrá vůle, když zákazníka kontaktuje.

    Tak teď nevím, jakou recenzi napsat a ke komu si jít stěžovat ohledně nedoručené zásilky, protože mi přijde hloupé, aby při doručování zásilky dopravce nekontaktoval příjemce telefonicky, obzvlášť, když příjemce dobrovolně zveřejní své číslo a musí to mít jako doplňkovou službu a zároveň je hloupé, když obchod tuto službu u dopravce nemá aktivovanou, když zasílá i soukromým osobám.

  • Svět žárovek: Tak to shrneme a ukoncime, nemá to cenu.
    Neumim si představit, v jinem obchode, ze reklamaci zboží resim primo s vyrobcem, jste asi jedini na svete, budiz, pro mne pouceni priste nic nekupovat a to doporucuji i ostatním zakaznikum.
    Zivotnost je dana vyrobcem a tim jste měli zkoncit vetu...ne mi nesmyslne vnucovat stále kratsi a kratsi termin zivotnosti.

    Trvam na tom co mi řekl výrobce :
    Na výrobek se vztahuje 2 leta zarucni doba .
    ZA me jednoznacne tento e-shop NEDOPORUČUJI !

  • Schizo: Pokud jste nevolal, omlouvám se a tím pádem se jednalo o jiného zákazníka. Bohužel odsud není jasné zákazníka identifikovat. Problém je, že do PHILIPSU musíte volat vy jako zákazník - podle toho, co tu píšete jste celý proces podstoupil. S prodejcem se nebaví, linka je pro koncové zákazníky (proto také nabízíme možnost řešit to přímo s nimi), kteří se prokazují kupním dokladem od prodejce. Mimo jiné linka PHILIPSU je bezplatná. Životnost je dána výrobcem dle jeho tabulek dle určitých koeficientů, s tou manipulovat nemůžeme.

  • TO si delate fakt prdel ne ?? NIKDY JSEM S NIKYM Z VAS NETELEFONOVAL !!! Tady jen vidite jak za kazdou cenu udelat ze zakaznika agresivniho pomatence, ktery nehodla nic rozumne resit !
    Co mi preposilal dodavatel je mi uprimne jedno, to je vase věc, vy mate povinnost resit reklamaci a vyresili jste ji zamitnutim, tedy ze reklamaci nelze uplatnit.
    To je fakt, takze si tady piste co chcete! Ohledne zivotnosti jste sehrali totalni habaďůru, nejdříve mne odkazujete na krabičku vyrobku, kde je jasne uvedeno 450h, pote pisete 300h a dokonce jen 150h, coz je k smichu, jak se tyto udaje menili s casem dopisovani si s vámi .

    A kam se tedy dovolam , když zavolam toto číslo 00 800 7445 4775 ? Dle slov meho operatora do USA, zda je to pravda ci ne, je mi ukradene, ja nikam volat nehodlam, to je vase starost !
    Vy nemate co zakoznikovi nabízet další moznost jak ma postupovat při reklamaci, vy se mate starat, tak, jak vam narizuje zákon, uz to pochopte a nemelte porad dokola svoji verzi !
    A onen výsledek jen potrvzuje, ze lzete, protože vy jste reklamaci neuznali ( znovu opakuji ze me nezajima na zaklade ceho, nebo koho ) a výrobce bez mrknuti oka vse resil obratem k me spokojenosti.
    Takze výsledek je jen ten, ze totalne dlabete na zákazníka a doufate, ze takovou prkotinu resit jiz dal nebude.
    A 2 roky záruky si vykladam jako 2 roky záruky, jak jinak ze.
    Nic vas to nestalo, kdyby jste vy věc predali vyrobci, dnes bych vas tady opevoval a psal na vas samou chvalu, takhle se neubranim opravnene kritice.

  • Schizo: Dobrý den, na žárovky jste měl vystaven protokol od našeho dodavatele, skutečnost, že jsou žárovky po životnosti jsme si my určitě nevymysleli. Vše se posuzuje na základě stavu vlákna a tabulek od výrobce. Mimo jiné životnost výrobku máte napsánu i na krabičce žárovek, tu si také nemůžeme vymýšlet. Možnost řešení reklamace napřímo s výrobcem (PHILIPS - podotýkám, že o USA napadla ani zmínka) nabízíme v případě nesouhlasu s verdiktem každému zákazníkovi, protože o této možnosti řešení z jeho strany víme. I Vám bylo sděleno, ať na email reagujete, že Vám na něj odpovím s možností řešení dál. Vám to přišlo absurdní a tady máte výsledek a teď z nás děláte ty největší podvodníky na internetu. Snažíme se každému zákazníkovi vyjít maximálně vstříc, ale když na nás řvete do telefonu a vykládáte si 2 letou záruku po svém, jde to těžko.

  • Ma reklamace autožárovek H4 Philips za 480 kč, byla ze strany obchodu vyresena oznamenim, ze vlakno zarovky je " po zivotnosti " a tudíž nemam na reklamaci nárok. Dále se odmitali bavit a odkazovali mne primo na výrobce Philips do USA !!!
    Zarovky nesvitili ani 10 mesicu ale to nikoho nezajímalo, pro zákazníka neudelaji vůbec nic, neustale menili doporučenou zivotnost zarovek a to tak, jak se jim to hodilo . Pritom podle výrobce je doba zivotnosti 450 h a záruka 2 roky !
    Nelenil jsem a vymailoval jsem spolupraci prave s Philipsem, kde mi okamzite reklamaci uznali, pozadali mne abych vadne zarovky poslal na jejich naklady do NL a odtud mi prisly během 14 dnu nove, opet zadara.
    Takze tady je jasne videt kde je pravda o vadnem kusu a jaky naprosto absurdni pristup ma tento RADOBY e-shop. Nuti zakazniky reklamace resit s vyrobcem, coz odporuje vsem zakonum a také zdravému rozumu. Vim ze jsem jen mala ryba a pro tohoto prodejce naprosto nezajimavy zakaznik, ale měli by to vedet ostatní, jak se tento pseudo e-shop chova.

  • Po zkušenostech s tímto obchodem mohu doporučit vy reklamované zboží mi bez okolků vyměnily jsem spokojen dodací lhůta je delší ale v době vanoc a před nimi je to celkem normální .

  • První zkušenost celkem pozitivní teď řeším problém s vadným a nefunkční zbožím jsem zvědav jak se k tomu obchod postaví

  • Nedoporučuju když jsem objednával u všeho bylo skladem více než 100 ks jenže už čekám 14 dní a zboží stále nikde

  • ZDE VÁM NABÍZÍM REAKCI OBCHODU NA UDĚLENOU RECENZI, dlouho jsem přemýšlel jestli to má smysl zveřejnit, ale ano má.

    Dobrý den, děkujeme za recenzi na Heurece, ale bohužel to byla jedna s recenzí, díky které jsme ztratili certifikát. V reakci na recenzi jsem Vám nabídl buď vrácení peněz výměnu za výkonnější. Před zápornou recenzí jste nás klidně mohl kontaktovat a vše se dalo vyřešit. V toto chvíli je to nejhorší možný způsob, který jste mohl udělat. Rád bych, abyste byl spokojený a my neměli špatnou recenzi. Pokud stojíte z Vaší strany o nápravu prosím o odpověď na tento email.

    Svět Žárovek
    http://www.svetzarovek.eu

  • Chvála za pestrý sortiment,Kritika za špatnou emailovou komunikaci a odeslání neúplné objednávky,bez předchozího upozornění,Nedoporučuji

  • Josef Mikeš: Dobrý den, nerad bych to tu nějak rozebíral, ale pletete si prohlášení o shodě s jinými dokumenty. Balení vždy obsahuje daňový doklad. Reklamace - ve vašem případě vrácení zboží z důvodů, že Vám nevyhovuje byla vyřešena dobropisem na celou částku objednávky, jste ale odmítl potvrdit. Bez jeho potvrzení nelze částku vrátit, to snad pochopí každý.

  • Dobrý den, komunikace když jsem objednával zboží dobrá
    zboží došlo i v čas ale bez žádných dokladů pouze paragon.
    Reklamace ohledně vadného výrobku velmi špatná jen se vymlouvají na to, že je věc zákazníka. Dokonce prodávají zboží, které nemá prohlášení o shodě a nic se neděje.
    Podávám stížnost na ČOI. Kdo má zájem mohu zveřejnit jaký mají přístup k zákazníkovi. Obchod vůbec nedoporučuji!!

  • karel: Dobrý den, mrzí nás tato vaše zkušenost. Bohužel z vaší konverzace není jasné, o jaký konkrétní případ jde, tak tu budu psát obecně. Již jsme udělali několik zásadních kroků, aby nedocházelo k případným omylům a rozvázali jsme spolupráci s jedním dodavatelem, který byl možnou příčinou vašeho rozhořčení.

  • Byl jsem stálý zákazník a už nechci být , cca 2 přes dva měsíce dodání , jen samé sliby a objednávka nikde , přitom jim svítí že mají skladem ale asi to tak není asi chtějí jen lákat zákazníky , vždy jsem platil na dobírku a vždy spokojenost , nic jim nedlužím , to oni mě teď . Asi chtěji krach - nevím . Prosím ostatní aby se jim vyhli obloukem. Nevím ale asi jsou před bankrotem tak to na mě působí to jejich chování.