-
Chtěl bych se podělit o negativní zkušenost s obchodem svetplodu.cz. Před Vánoci měl konkurenční obchod už stop objednávek, a tak jsem se rozhodl udělat svůj první nákup zde (hodnocení na heuréka velmi dobré, tak co se může stát.. ). Objednávka na e-shopu v pořádku objednal jsem 4 položky v hodnotě kolem 2 000 Kč, vše přišlo včas, ale po rozdělání jsem zjistil, že jeden produkt byl nahrazen jiným, to se dá samozřejmě pochopit, že se někdo splete, i když u mě to znamenalo v té době pokažený vánoční dárek. Do obchodu jsem po zjištění napsal, odpověděli mi až po svátcích, že pošlou kurýra – týden se nic neděje, píšu tedy znovu a člověk, co mi píše, mi napsal, že měli zavřený sklad či co, už tady jsem nechápal, co má sklad společného s objednáním kurýra. A měli mi podle e-mailové komunikace zavolat kolegyně – opět se nic neděje, další urgence a najednou za hodinu volá kolegyně, jako úplně náhodou. Kurýr opravdu po mých urgencích přijel a teď měl obchod vrátit peníze, tak jsme se totiž domluvili už někdy snad 3.1. Obratem jsem poslal číslo účtu. Zásilku převzalo PPL 8.1. a zase se nic nedělo, 16.1. tedy zase píši do obchodu, proč nejsou peníze. Další výmluvy a omluvy, že zjistí na skladu a já nevím co. Samozřejmě balíček už dávno u nich a peníze, že pošlou další den a to je jediná věc co byla nakonec opravdu dodržena. Od objednání a reklamace až po vrácení peněz uběhl měsíc. Já bohužel hodnotím jako naprostý amatérismus, protože jednou člověk chybu udělá, ale to, co předvedli ve světě plotů, je naprostá tragédie. Místo řešení svých povinností a slibů je musel zákazník stále urgovat. A jako satisfakci mi nabídli 10 % slevu což jsem odmítl, protože by zde asi znovu nakoupil jen blázen.