Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
ok
-
Doporučuje obchod
- výkonný vysavač i na ten nejjemnější prach
- má skvělý tah
- kvalitní česká značka, proto jsem si vybral i tento vysavač
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Profesionalni pristup. Rychlios dodani
-
Doporučuje obchod
- rychlost
- spolehlivost
- dobrá komunikace
Kvalitní zboží, rychlé a spolehlivé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- veliký výběr sortimentu, rychlé vyřízení zakázky
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Blesková reakce, odesláno v den objednání.
-
Doporučuje obchod
Nebyl žádný problém, vše proběhlo v pořádku.
-
Doporučuje obchod
Toto byl můj první nákup. Zkušenosti s obchodem lze shrnout jako výborná komunikace, rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychle dodani.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Rychlá komunikace při mém dotazu a požadavku
-
Doporučuje obchod
- rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
- nejlevnější co jsem našel
-
Doporučuje obchod
Komunikace výborná, včasný dovoz. Zboží bez závad (poškození) už pracuje.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Velice příjemné ceny, bleskové vyřízení objednávky a expedice zboží.
- Nevím zatím o žádné
Doporučuji nákup, zboží skladem ihned k odeslání
-
Doporučuje obchod
- Kvalitní pilové pásy, poměrně rychlé doručení.
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání zboží a kvalitní komunikace.
-
Doporučuje obchod
rychle,přesně
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- objednávka vyřízena už i během neděle
- obchod aktivně komunikuje
- velmi rychlé dodání
-
Nedoporučuje obchod
Od: "prochazka.ivan" <[email protected]>
Komu: "Pavel Šimek" <[email protected]>
Kopie: <[email protected]>
Předmět: Re: balíček č. 13855030186930
Datum: 10. března 2019 18:31
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Pane Šimku, moje výhrada k objednanému zboží se rozhodně netýkala vašeho obchodu, z vaší strany je všechno OK. E-mail adresovaný na [email protected] vám byl zaslán v kopii pouze pro informaci, kde objednané zboží skončilo a z jakého důvodu není možné zásilku vyzvednout. Jak bylo již uvedeno, z mojí strany jsem se už 2x marně pokusil zásilku převzít.
Chyba je na straně přepravce, resp. majitele výdejny. Onemocnět můžeme každý, ale situace, že výdejna není dostupná z jakéhokoliv důvodu není mezi DPD a výdejnou nijak ošetřena, a zákazník tak nemůže být správně informován.
[email protected] jak jsem byl později informován je automat a na poštu od zákazníka tedy nereaguje.
V Jihlavě je více výdejních míst Pickup, neměl by tedy být žádný problém v uvedeném případě zásilku předisponovat jinam!
Z uvedeného důvodu jsem se rozhodl objednávku 00002700 zrušit do doby než bude záležitost vyjasněna. DPD jsem vyzval k vrácení zboží odesilateli.
Děkuji.
S pozdravem
Procházka Iv.
mob.: 728922871
e-mail: [email protected]
--------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: Pavel Šimek
To: prochazka.ivan
Sent: Sunday, March 10, 2019 7:59 AM
Subject: Re: balíček č. 13855030186930
Dobrý den,
o této skutečnosti jsem nebyl informován. Kdyby ano, informoval bych vás.
Omlouvám se.
S pozdravem
Pavel Šimek
OSTROH, spol. s r.o.
Hradišťská 869
687 24 Uherský Ostroh
tel: 728 210 035
email: [email protected]
------ Původní zpráva ------
Od: "prochazka.ivan" <[email protected]>
Komu: [email protected]
Kopie: [email protected]
Odesláno: 10.3.2019 3:00:53
Předmět: balíček č. 13855030186930
balíček č. 13855030186930
Dobrý den,
8.3. jsem napsal na [email protected] :
balíček č. 13855030186930 jsem si ve středu 6.3. na výdejním místě SAZKA a.s. - Josef Brtník - ELEKTRO, Žižkova 56,Jihlava,58601 nemohl vyzvednout - na dveřích provozovny visí cedule "Pro nemoc zavřeno". Žádná jiná informace, kdy bude provozovna otevřená, není bohužel dostupná, ani na webových stránkách. Je s podivem, že pro případ, kdy nemůže být výdejna dostupná nejste o této situaci provozovatelem předem informováni. Věřím, že byste klienta o vzniklé situaci včas informovali a ušetřili ho tak zbytečných cest.
Znovu jsem se pokusil balíček vyzvednout v pátek 8.3. - marně. Provozovna je stále pro nemoc uzavřená. Z uvedeného důvodu ruším objednávku 00002700, zboží vraťte odesilateli.
S dohodnutou službou nemohu být spokojený!
Procházka Iv.
mob.: 728922871
e-mail: [email protected]
----------------------------------------------------------------------------
Od: [email protected] 7.3.2019 17.00
Pěkný den,
Váš balíček č. 13855030186930 od odesílatele na Vás už 4 dny čeká na výdejním místě SAZKA a.s. - Josef Brtník - ELEKTRO, Žižkova 56,Jihlava,58601.
Balíček si prosím vyzvedněte nejpozději do 11.3.2019.
Balíček na Vás na výdejním místě Pickup počká ještě 3 dny, potom ho vrátíme odesílateli. Chcete vědět, které z těchto tří dnů bude mít Pickup otevřeno? Zkontrolujte si výše uvedenou otevírací dobu.
Na co se připravit?
Až si půjdete vyzvednout balíček, nezapomeňte si připravit PIN pro vydání balíčku: 186 a 204.00 CZK na dobírku. Platit můžete hotově.
Zajímá Vás cesta Vašeho balíčku?
Sledovat ho můžete tady.
Kam jste si nechali balíček poslat?
Zobrazit mapu výdejních míst
Jak doručujeme radost?
Podívejte se na náš přístup
S radostí,
Vaše DPD
dpd.cz | Zákaznická linka: 841 700 700, [email protected], po-pá 7:00-18:00 | Sledujte náš FacebookReakce obchodu Svět nářadí
Dobrý den, děkuji za vaši reakci, i když celkem nechápu vaše hodnocení a nedoporučení, když sám jak říkáte jste byl s naším obchodem spokojený. Zboží vám bylo obratem po objednání odeslané.
Bohužel, služby DPD jsou takové jaké jsou. Ovšem ani v tomto případě to není uplně jejich vina. To že byl člověk na výdejním místě nemocný, jak sám píšete, se může stát. V tom byl celý problém.
Ve většině případů je zboží zákazníkům doručené bez problémů. -
Doporučuje obchod
- rychlost