Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi prislo rozbite

    Zbozi prislo rozbite

    Reakce obchodu Svět nápojů

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Velmi nás mrzí, že zboží dorazilo poškozené. Bohužel k tomuto poškození došlo během přepravy, tudíž je to chyba dopravce, jelikož zboží bylo z našeho skladu odesláno v perfektním stavu.

    Prosíme Vás, abyste napsala na naši infolinku, rádi tento problém vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Rádi bychom také zdůraznili, že pokud se v budoucnu vyskytne jakýkoli problém, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat. Naším cílem je zajistit vaši maximální spokojenost.

    Přejeme vám příjemný zbytek dne.

    S pozdravem
    Svět nápojů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podvodníci:
    1) v popisu zboží bylu uvedeno, "poslední kus". Než jsem objednal - vyprodáno. Za 2 dny opět "poslední kus" - podařilo se objednat.
    Dnes tam mají "poslední 2 kusy" ??!!
    2) na obrázku je láhev v luxusní dřevěné krabici. Dodáno v papírové krabici!

    - technicky také problém: platební brána zahlásila že se nepodařilo platbu uskutečnit. Po ověření jsem měl ale peníze z účtu strženy. Po telefonátu na e-shop potvrdili, že platba došla, zboží je skladem (pochopil jsem, že běžně) a bude dodáno.
    Dodáno do 2 dnů - v potvrzené objednávce měli delší termín - OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    16 dni trvalo, nez jsem se dozvedel, co se deje, rozflakali jste poslednich 10 lahvi Kahluy v CR, fakt sikulky a jeste rychly, nemyslim si, ze si neco v budoucnu objednam

    Reakce obchodu Svět nápojů

    Dobrý deň.

    Vo Vašej objednávke, žiaľ, došlo k poškodeniu balíkov počas prepravy. Pokiaľ Vás neinformuje kuriérska spoločnosť DPD, alebo si to nenájdete v sledovaní balíka, my ako odosielateľ zistíme o reklamácii balíka/balíkov až keď sa nám objednávka vráti späť na sklad prebalená a so škodovým zápisom. Keďže sa jednalo o multizásielku/2 balíky do Českej republiky, prepravcovi trvalo dlhšie, kým vrátil balíky späť ku nám. Takéto situácie nastanú, predávame krehké produkty, ktoré aj keď sú zabalené podľa noriem a označené ako krehké, sa môžu poškodiť. Vašu objednávku sme riešili najlepšie ako sme vedeli. Kolegyňa zo zákazníckej linky Vás kontaktovala, vysvetlila Vám , čo sa udialo. Ako e-shop, ktorý sa venuje stovkám zákazníkov denne, nemáme kapacitu sledovať každú jednu objednávku, či náhodou nebola poškodená počas prepravy. Dúfame, že to pochopíte.

    Prajeme pekný deň.

    S pozdravom
    Svet nápojov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedná se o slovenský e-shop, který se tváří, jako český!

    Do poznámky uvedete, že potřebujete na fakturu ičo a přijde slovenská fakturu včetně DPH a bez iča. Alkohol má Slovenské kolky! Já si na slovensko DPH uplatnit nepojedu.

    • Český eshop - slovenské kolky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se posílá z ciziny (online zaplatíte v Kč, ale faktura je již na EUR), takže dlohé dodací lhůty a nevyhnete se dodatečnému proclívání (když kupujte na firmu).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Takže sem koupil 2 Rumy a That Boutique-y Gin Company Retro Gin Fridge 46% 0,4l no jeden rum došel rozbitý a vzhledem k tomu kolik vyteklo toho rumu a že ta nalepka pod kterou to teklo byla uplně hněda tak ten rum tekl už dlouho někde nicméně to obchod svedl na dopravu pak sem tedy rozbalil tu ledničku s ginem je to plechovka první zjištění že krabice byla už otevřená, tak sem to zkontroloval blíže a ta plechovka byla tak doškrábaná a zohnutá že sem se divil co to je zavolal sem tam a paní že to muselo být dopravou že ta plechovka asi sama vyskočila z balíčku poválela se po zemi a pak se sama zavřela zpět jinak si nedokážu představit jak se to může stát v zavřené krabici který byla na milimetr těsná a byly tam 5cm+ škrábance... tak ok teda paní že pro to někdo přijede a pošlou mi rum a plechovku novou tak další den to tedy přišlo znovu Rum byl už vpoho ale pak sem se koukal na plechovku a zase byla otevřená a uplně doškrábaná ještě víc už ne ohnutá ale tak píšu email znovu tedy a píšu že zase uplně to samé a paní mi odpoví na email za den že prý oni to vždy otevřou a zkontrolují zda je v tom vše vpořádku aha a proč mi to teda nenapsala nebo neřekla hned co jsem sni volal nebo za těch několik hodin co mi pak odepsala že mi to posílá znovu... asi těžko akurát chce oblbnout zákazníky aby si člověk pak nemohl stěžovat a co sem dostal jako kompenzaci? Prošlý Grapefruti ve skle haha... vážne pokud někomu kupujete dárek z tohodle eshopu tak se najde daleko lepší kde vám nelžou jak se jim to zrovna hodí a neposílají poškrábané a zničené věci... a pak se vymlouvají na přepravce....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dno krabice není vystuženo, lahve se lehce rozbijí, obsah byl poničen z důvodu nárazu na již zmiňované dno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Během objednávky potvrzeno doručení do Silvestra. Zboží dodáno 4/1.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již před týdnem mi mělo být zboží doručeno, ale pořád nic.