Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jedna dávka v misce vydrží max 2 dny. Tedy na týden jsou potřeba 2 až 3 lahvičky oleje. Neustálé doplňování je na obtíž a nákladné.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Rádi bychom vám objasnili některé aspekty týkající se spotřeby oleje v difuzéru, který jste si koupil. Difuzér Pocket je určen k inhalaci esenciálních olejů v rámci aromaterapie, u které se doporučuje doba užívání maximálně v hodinách. Při takovém používání bude spotřeba esenciálních olejů výrazně nižší. Tato vlastnost včetně účinnosti difuzéru Pocket, který je určený do malého prostoru je uvedena v popisu produktu a je transparentně sdělena zákazníkům před nákupem. Pokud byste chtěl zvážit jiný způsob dlouhodobého a stálého provonění, který by lépe vyhovoval vašim potřebám, rádi vám doporučíme alternativní produkty, které by mohly být pro vás vhodnější. Pokud máte jakékoliv dotaz ohledně výběru, neváhejte nás kontaktovat.

    Svět bytových vůní

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouha doba doruceni
    • Jedna lahvicka s vuni do pradla byla predem otevrena.

    Ma druha objednavka v tomto obchode. Po prvni dobre zkusenosti jsem objednala znovu. Druha objednavka- velmi dlouha doba dodani. Lahvicky s vuni do pradla nebyly plne. Jedno baleni bylo dokonce s predem otevrenym vrskem (chybel plastovy krouzek, ktery je nutny odtrhnout pred prvnim otevrenim).
    Bohuzel zde uz nikdy neobjednam. Priste zkusim knkurenci.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a nejprve bychom chtěli zdůraznit, že nás velice mrzí, že jste nebyla spokojena a chceme se Vám za to upřímně omluvit. Co se týče dlouhé doby doručení, rádi bychom vysvětlili, že ke zpoždění došlo vlivem nedávné slevové akce. Bohužel jsme tak velký zájem nečekali a proto přijmeme opatření, abychom se s takovou situací v budoucnu vypořádali lépe. Co se týče problému s obalem, velice nás znepokojuje, že jste obdržela produkt s otevřeným víčkem. Před odesláním každého zboží provádíme jeho důkladnou kontrolu a garantujeme Vám, že odesíláme pouze nové zboží v neporušených obalech. K porušení obalu mohlo dojít vlivem otřesů či nárazu při přepravě. Pokud k takové situaci dojde tak při převzetí či otevření zásilky nás stačí kontaktovat a obratem vám navrhneme řešení situace nebo rovnou pošleme nové zboží. Je nám líto, že jste se nás rozhodla opustit, a chceme Vám poděkovat za Vaši předchozí důvěru. V případě, že se rozhodnete nám znovu dát šanci, uděláme maximum pro to, abychom Vám poskytli lepší zkušenost. Děkujeme za Vaše hodnocení i za příležitost, kterou jste nám poskytla pro zlepšení našich služeb.

    Svět bytových vůní

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží sice dorazilo včas, ale bylo otevřené a použité, chyběla cca osmina objemu vůně. Naštěstí jsem ji nekupoval jako dárek.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně nákupu. Jsme velmi znepokojeni zjištěním, že zboží dorazilo otevřené a neúplné a chtěli bychom se omluvit za nepříjemnosti, které Vám tímto vznikli. Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás velmi důležité, a proto bychom rádi situaci vyřešili co nejdříve. Jestliže si přejete, můžeme Vám nabídnout možnost vrácení peněz za vámi zakoupený výrobek nebo Vám poskytnout nový výrobek bezplatně jako náhradu. Abychom mohli proces reklamace zahájit, potřebovali bychom od Vás několik informací. Prosíme, zašlete nám na email fotografie zboží a balení, aby nám pomohly lépe porozumět situaci. Také budeme potřebovat číslo objednávky a další údaje, které jste použil při nákupu. Opět se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme Vám za trpělivost a porozumění. Pokud máte jakékoliv dotaz ohledně vyřízení Vaší stížnosti, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde pro Vás 24/7.

    S pozdravem,
    Zákaznická podpora Svět bytových vůní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V objednávce mimo jiné byl dvakrát i SUAREZ Company Sweet Home – tekutý čistič pračky. Obě balení poškozené. Prasklé a vylité do ostatního zboží v krabici.

    Vyhozené peníze, obě balení čisticí pračky poškozené.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Vážená Michaelo,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu ve Světě bytových vůní. Nejprve bychom se Vám chtěli upřímně omluvit za vzniklé komplikace. Snažíme se zásilky při přepravě maximálně zabezpečit a je nám líto, že se některé zboží poškodilo. Rádi bychom co nejrychleji vyřešili tento problém a zajistili, abyste byla plně spokojena s Vaším nákupem. Mohla byste nám prosím zaslat fotografie poškozeného zboží spolu s popisem rozsahu poškození na náš email? Na základě těchto informací se budeme snažit co nejdříve zajistit nápravu a bezodkladně Vám poslat nové zboží. Ještě jednou se Vám velmi omlouváme za nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a opět Vás přesvědčit o kvalitě našich výrobků a služeb. Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo požadavky, prosím, neváhejte se ozvat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    S úctou,
    Tým obchodu Svět bytových vůní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Původně jsem objednal i difuzer a skočila tam jen nápln,moje chyba že
    jsem to nezkontroloval ,takže mi ta nápln vyšla pěkně drahoa mimochodem
    ta vůně je takřka žádná. Nebrat.!!!!

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s Vaší poslední objednávkou a že jste napsal negativní hodnocení. Rádi bychom Vám poděkovali za to, že jste nám sdělil svůj názor, neboť nám to umožňuje zlepšovat naše služby. Také bychom Vám rádi připomněli, že máme k dispozici online formulář pro snadné a rychlé vrácení zboží, který najdete na stránkách www.svetbytovychvuni.cz v menu Reklamace a vrácení zboží. Do formuláře stačí zadat Váš email a číslo objednávky a náš samoobslužný systém Vás provede celým procesem včetně zajištění odvozu vráceného zboží. Máme také k dispozici zákaznickou linku, kde nám můžete kdykoliv zavolat a my Vám rádi pomůžeme s jakýmikoliv otázkami ohledně Vaší objednávky nebo procesu vrácení zboží. Věříme, že tato informace Vám pomůže vyřešit Vaši stížnost a budeme rádi, když se k nám opět vrátíte při nákupu našich produktů.

    S pozdravem,
    Svět bytových vůní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to víc jak měsic co jsem koupil nefunkčni difuzér sestře na vánoce. Den po vánocích zjistila že nefunguje a reklamovat šel až 3.ledna dřiv to nešlo do dnes se mě nikdo neozval 25.1. takže nedoporučuji

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Ujišťujeme Vás, že Vaši reklamaci podanou 4. ledna vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů a to nejpozději do 4. února. Reklamace vyřizujeme v součinnosti s dodavatelem nebo výrobcem a vždy usilujeme o co nejkratší dobu vyřízení. Již jsme požádali o urychlení a prosíme Vás ještě o trochu trpělivosti. O přijetí zboží a dalším postupu jsme Vás informovaly emailem 4. a 5. ledna i telefonicky 24. ledna. Pokud jste emaily nedostal, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty nebo nám znovu zavolejte na zákaznickou linku, kde Vám sdělíme aktuální informace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • Nepoctivé praktiky prodeje doplňkového zboží

    K vybranému výrobku mi e-shop v košíku nabídl dárkovou tašku. Formulace přitom byla zvolena tak, aby působila dojmem, že taška je vhodná pro daný výrobek. Ve skutečnosti je ale malá, výrobek se do něj nevejde. Na žádost o vrácení peněz za tašku e-shop nereagoval.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Náš systém bohužel neumí zajistit automatickou kontrolu jestli se produkt v košíku do dárkové tašky vejde a proto uvádíme rozměry u dárkové tašky i v detailu produktu bez úmyslu je zatajovat nebo skrývat za účelem zvýšení prodejů. Poučení, které z toho plyne je, že tento způsob není dostatečně intuitivní a k popisu přidáme doporučení před nákupem zkontrolovat rozměry dárkové tašky a produktu, který do ní zákazník plánuje vložit. Věříme, že to pomůže Vaše mínění o nepoctivých praktikách změnit a že nám do budoucna zachováte přízeň. Nevhodný produkt můžete bezplatně vrátit a obratem Vám vrátíme peníze. Nejsnadnější a nejrychlejší způsob vrácení zboží je prostřednictvím online formuláře na našich stránkách, do kterého stačí zadat číslo Vaší objednávky a email. Samoobslužný systém vás provede celým procesem včetně zajištění odvozu vráceného zboží. S vyplněním formuláře Vám pomůžeme také na zákaznické lince.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace s obchodem, zboží jsem objednavala na konci listopadu a 15.12. ho stále nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišla mi jiná délka tyčinek, než jsem měla objednané. Krátké jsou mi na nic.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Omlouváme se za chybu a obratem Vám zašleme správný produkt.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevoní, a to vůbec

    Nevoní

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Velmi nás mrzí, že vůně nenaplnili Vaše očekávání. Prosím napište nám s jakým produktem nejste spokojená a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti, prostě aby Vám to doma hezky vonělo. V nabídce máme množství vůní světových výrobců a značek s dlouholetou tradicí. Někdy vůně nevoní protože je nevhodně používána či umístěna, nebo se očekává, že malý difuzér provoní velký prostor a míto něj by se mohl zvolit vhodnější prostředek. Jsme tu od toho, abyste nejen s námi ale s produkty, které máme byla spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chyběla mi zpětná vazba od obchodu,zda se objednávka vyřizuje.(měla jsem hned zaplaceno a myslela jsem si ,že to bude rychlejší.)musela jsem si ale volat abych vůbec něco věděla.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Děkujeme Vám za příspěvek a mrzí nás, že vyřízení Vaší objednávky neproběhlo hladce. Věc jsme prověřili a za příčinu považujeme umístění e-mailové komunikace e-shopu do složky nevyžádaná pošta, kde je pochopitelně přehlédnutelná. Jako nápravu zvýrazníme upozornění po odeslání objednávky, aby v případě nedoručení potvrzení o přijetí objednávky z e-shopu, zákazník zkontroloval složku nevyžádané pošty nebo kontaktoval zákaznickou linku na telefonním čísle: 730 604 628 případně e-mailu: [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je jedna velká katastrofa, určitě zde již nikdy nenakoupím a nedoporučím. Velké zklamání!!!

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Velmi nás mrzí situace se kterou jste se setkal. Pro naše zákazníky se snažíme udělat maximum k jejich spokojenosti a budeme se velmi snažit, aby se tato situace neopakovala a nákup byl pro Vás příjemným zážitkem. Vždy se na nás můžete obrátit na zákaznické lince: 730 604 628 nebo e-mailu: [email protected], kde rádi odpovíme na Vaše dotazy a vyřešíme Vaše požadavky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na internetu bylo skladem, no pak mi prišel mail, že stavem není a ani nebude.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Omlouváme se Vám za vzniklé potíže a děkujeme za zpětnou vazbu. Uvádění pravdivých údajů o skladové dostupnosti zboží je u nás jednou z hlavních priorit a budeme se velmi snažit, aby se tato situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá cena.

    Jediné, co bych nákupu vytkla je přelepení dřevěného víčka svíček WoodWick izolepou. Svíčky kupujeme již několik let a nikdy jsem se s tím u jiných prodejců nesetkala. Lepící páska po odlepení zanechala veškeré lepidlo na dřevěné části. Lepidlo nejde dolů, je dost viditelné a chytá na sebe prach. Zpětnou vazbu jsem zaslala emailem do obchodu. Zustala vsak bez reakce.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Děkujeme za recenzi a velmi nás mrzí, že pro Vás nebylo rozbalování zásilky tak komfortní jak jste očekávala. Ve Světě bytových věnujeme velkou péči balení abychom zajistili bezvadný stav zboží až po doručení zákazníkovi a jedním z opatření je zajištění dřevěného víčka svíček WoodWick průhlednou lepící páskou ke skleněné nádobě. U svíček WoodWick je dřevěné víčko nasazené na skleněnou nádobu volně a vlivem otřesů při dopravě může dojít k jeho vypadnutí a následnému poškození skla. Zajištění víčka lepící páskou a důkladné zabalení do bublinkové fólie pomáhá toto riziko snížit na minimum. Pro vyčistění zbytků lepidla na dřevěném víčku Vám doporučujeme použít ubrousek a trochu technického benzínu, kterým stačí místo utřít. Pokud by s Vaší objednávkou nebylo cokoliv dalšího v pořádku, nebo v případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na infolinku 730 604 628 nebo na e-mail [email protected]. Vše se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Komunikace obchodu je bez problému, rychle reagovali omluvou na to, že neměli jednu položku skladem z požadovaného zboží. Zbylé zboží, které skladem bylo, poslali, ale po rozbalení jsem zjistila, že v balíku schází objednaná položka v počtu 3 Ks, za kterou jsem zaplatila (proběhla platba předem).
    Navíc uhrazenou částku za zboží, které skladem neměli a za které jsem dopředu zaplatila, zatím zpátky neposlali (je to více jak týden).
    Z tohoto důvodu obchod nedoporučuji. Mikulecká

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Přijměte prosím upřímnou omluvu za naši chybu, ke které došlo nedopatřením. Dlužnou částku za nedodané zboží jsme dnes poukázali na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vosky mi přišly v hrozném stavu, obaly byly poškozené, vosky rozdrobené. Vosky v otevíracím plastovém obalu byly evidentně otvírány, protože na voscích byly otisky prstů a škrábance. Zboží se vůbec nedalo použít jako dárek, ač jsem je jako dárek kupovala.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Zboží zasíláme v kvalitě dodávané výrobcem a při balení kontrolujeme jeho stav. Pokud nejste spokojená s kvalitou zboží tak nám ho pošlete zpět a my Vám vrátíme peníze včetně nákladů na dopravu.

  • Hodnocení bylo odstraněno, nejedná se o hodnocení obchodu, nýbrž produktu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodávku jsem musel urgovat, pak přišlo jiné zboží, které jsem si objednal.

    Reakce obchodu Svět bytových vůní

    Omluvte prosím naš pochybení a zašlete omylem zaslané zboží zpět. Obratem Vám pošleme správné zboží s drobnou pozorností navíc a uhradíme Vaše náklady za dopravu.