Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Rychlé dodání zboží
-
Doporučuje obchod
Rychlé jednání a doručení
-
Nedoporučuje obchod
OBJEDNÁVKA 27.6, JE 7.7 A ZBOŽÍ NEDORAZILO
Reakce obchodu Svět bytových vůní
Velmi nás mrzí, že jste měla takto nepříjemnou zkušenost. Vaše objednávka z 27. 6. se kvůli interní chybě opravdu zdržela, za což se upřímně omlouváme, chyba byla zcela na naší straně a bohužel jsme Vás o zpoždění ani neinformovali, což nás mrzí dvojnásob. Ihned po zjištění jsme Vás kontaktovali s nabídkou okamžitého řešení – vrácení peněz nebo expresního doručení zásilky, která může být u Vás následující den. Jako omluvu jsme Vám také nabídli dárkový poukaz na další nákup. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že tuto zkušenost budeme moci brzy napravit.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Mám dobré zkušenosti z dřívějších nákupů. Nádherné vůně
- Není co vytknout
Tyto bytové vůně nádherně provoní vestibuly, kanceláře, domovy,........ Rozhodně doporučuji všem
-
Doporučuje obchod
- Kvalitní zboží,které v běžné drogerii neseženete.
- Málo slevových akcí
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Krásný dárek
-
Doporučuje obchod
Rychlé vyřízení objednávky
-
Doporučuje obchod
- Poněkud vyšší ceny
Velký výběr krásných věciček
-
Doporučuje obchod
Rychlé dodání zboží, parfém na přání je super.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání a expedice zboží
- Perfektně zabalené a ochráněné proti poškození při přepravě
-
Nedoporučuje obchod
- Ve Zlíně v prodejně vždy příjemná a ochotná obsluha.
- Při osobním vyzvednutí v prodejně je poplatek 45Kč.
- Chtěla jsem reklamovat na prodejně difuzér zakoupený v září 2024. Nebylo to možné, protože v únoru 2025 došlo ke změně,sklad se přestěhoval do Prahy a reklamace se dají vyřídit pouze přes e-shop, výrobek je nutno posílat do Prahy. Dříve jsem si toto bez problémů vyřídila na prodejně.
- Menší výběr zboží než dříve.
Byl to můj velmi oblíbený obchod. Od doby,kdy se sklad přestěhoval do Prahy a nastaly změny, nejsem vůbec spokojená. Bydlím ve Zlíně a nechápu, proč při vyzvednutí objednávky na prodejně musím zaplatit 45Kč navíc. To dříve nebylo.
Reakce obchodu Svět bytových vůní
Děkujeme, že jste nám napsala. Velmi si vážíme toho, že jste byla naší stálou zákaznicí. Zároveň moc rozumíme tomu, že některé změny pro Vás mohly být nepříjemné, a rádi bychom je blíže vysvětlili.
Rozumíme, že Vás poplatek za dopravu při osobním odběru překvapil, dříve se totiž neúčtoval. Dříve byl sklad přímo součástí prodejny ve Zlíně, ale s růstem e-shopu jsme se museli přestěhovat do většího logistického centra v Praze. Díky tomu teď zvládáme rychleji expedovat objednávky a držet větší zásoby. Poplatek za dopravu ze skladu do prodejny je tedy samostatná služba, kterou nechceme „schovat“ do cen zboží, to by pak produkty musely zdražit pro všechny. Právě tímto způsobem Vám můžeme dál nabízet produkty za jedny z nejvýhodnějších cen na trhu, bez skrytých přirážek.
Co se týká reklamací, i tady došlo ke změně a zboží zakoupené přes e-shop je nyní snadnější reklamovat online. Chápeme, že právě pro Vás, jako pro obyvatelku Zlína, to může působit jako krok zpět, přestože pro zákazníky z jiných měst je online proces výhodou. Na e-shopu máme formulář, do kterého stačí zadat číslo objednávky a Váš e-mail a systém Vám nabídne zpětnou dopravu přes Zásilkovnu, takže reklamované zboží jen pohodlně odnesete na jakékoli místo Zásilkovny, často blíž než je naše prodejna. Nemusíte nic tisknout ani vyplňovat ručně, vše je rychlé, jednoduché a zvládnete to z pohodlí domova.
Mrzí nás, pokud jste na prodejně nenašla některé ze svých oblíbených produktů. Rozumíme, že jste byla zvyklá na širší výběr, ale kamenná prodejna má bohužel své limity a zatímco v e-shopu nabízíme tisíce položek, fyzicky se jich na prodejnu vejde jen několik stovek. I kdybychom se snažili přizpůsobit výběr individuálním přáním, vždy bychom tím ubrali prostor jiným produktům a jiným zákazníkům, kteří by pak zase postrádali své oblíbené vůně. Snažíme se proto udržet co nejvyváženější nabídku podle toho, co se nejčastěji poptává.
Zároveň bychom rádi zmínili i další realitu našeho oboru, portfolio produktů od výrobců se v čase neustále mění. Některé vůně, které si zákazníci zamilují, bohužel výrobce po čase přestane vyrábět. V takových případech se snažíme mezeru zaplnit buď novinkami od stávajících značek, nebo úplně novými značkami, které do nabídky přidáváme. Tento proces ale není ze dne na den, výběr, testování a zařazení novinek nějakou dobu trvá, a i to se může promítnout do momentálně menšího výběru.
Ještě jednou moc děkujeme, že jste nám napsala, vážíme si každé zpětné vazby. Jak je vidět, snažíme se opravdu dělat maximum pro to, abyste byla spokojená. A pokud bychom mohli cokoli změnit, co by Vám nákup u nás zpříjemnilo, uděláme to. A především doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň. Budeme se dál snažit, aby byl nákup u nás co nejpříjemnější a nejvýhodnější. -
Doporučuje obchod
s hodnocenim obchodů se nejak nezdrzuji ale tento obchod je opravdu top,protoze tak rychle doruceni jsem jeste nevidela.za me 5 hvezdicek,obednavka i doruceni!!!!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Skvělé nákupy a hlavně spolehlivě poradí
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé spolehlivé
-
Doporučuje obchod
- Kvalitní zboží
-
Doporučuje obchod
Se službami jsem velmi spokojená. Komunikace super a rychle odeslání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Rozhodně tento obchod doporučuji. . Krásné voňavé zboží a rychle dodané..
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka
-
Doporučuje obchod
Výborné
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Vše perfektní, rychlé dodání