-
Nedoporučuji. Objednával jsem Karak 2 - Imperium + promo Poutník, jejíž předpokládaným termínem naskladnění byl na začátek října. V emailu je - Jakmile položka dorazí na náš sklad, objednávku vyřídíme. Do té doby lze objednávku jakýmkoliv způsobem měnit. Schválně jsem si kliknul předobjednávku kvůli promo. Místo toho aby objednávku vyřídili tak mi poslali dotaz na mejl jestli platí. Já jsem ten mejl přehlídl, vůbec jsem nepočítal, že mám něco hlídat když bylo napsáno, že objednávku vyřídí. Neobtěžovali se ani zavolat a prostě ji zrušili. Na vánoce a vůbec na vždy u nich nakupovat já už nebudu, protože synovi musím řict, že poutníka mít nebude a moje zklamání z jednání obchodu mě odrazuje to znovu zkoušet. Nutnost hlídání, jestli náhodou nepošlou email, jestli mě vůbec můžou něco prodat, že opravdu chci objednávku s promoakcí. Prostě ne. Takto si služby nepředstavuju.
-
Včera (neděle) kolem 15h jsem přes svet-her.cz objednala dvě hry. Tento obchod jsem zvolila jen proto, že byly ihned k odběru a dle webu mělo být otevřeno do 18:00. K mému překvapení jsem se na ceduli od obchodu dočetla, že o víkendu je otevřeno jen po předchozí domluvě.
Zkoušela jsem tedy volat na mobil a nic. Poslala jsem sms s dotazem, proč je na webu uvedeno, že je otevřeno a přitom tam nikdo není.
Doposud mi nikdo na SMS nereagoval a na zboží, které je údajně ihned k odběru mi přišla výzva k odběru až dnes ve 12.
Vrchol amatérství vidím v tom, že na webu je nyní otevíračka již upravená. A protože mě přesně tento scénář včera večer napadl, udělala jsem si printscreen jejich webu,... Tak nějak tuším, že pokud by se mi vůbec od nich někdo ozval, ještě by se mě snažili přesvědčit, že nic takového na webu nemohlo být...
Printscreen s komentářem jsem dala na FB stránky této společnosti. -
Špatné >:( Začátkem března jsem objednal 3 hry za 1500 Kč, které jsem ihned zaplatil. Byl jsem poté mailem upozorněn, že jedna není na skladě a bude během dalšího měsíce a že můžu objednávku změnit. Na dotaz, jak se dá objednávka po zaplacení změnit, a prosbu, zda nemohou zaslat zatím dvě a třetí později, jsem opakovaně mailem nedostal žádnou odpověď a nedovolal jsem se na uvedenou pevnou linku. Po rezignaci mi po měsíci a půl (kdy moje peníze ležely na jejich účtu) došly v balíku pouze dvě ze tří objednaných her. Musel jsem zavolat a situaci vysvětlit. Roztrpčení sice trochu srovnalo to, že na uvedeném mobilu ochotně přislíbili okamžité zaslání chybějící hry, ale pocit, že v tom je velký nepořádek a já měsíc a půl neviděl hry a ni peníze, to tedy rozhodně nespravilo.
-
Eva: Dobrý den, těžko se reaguje na konkrétní případ, když přesně nevíme o co se jedná. Obecně jen mohu říci, že všechny objednávky se zvoleným osobním odběrem jsou ihned připravovány a o rezervaci jsou zákaznici informováni na poskytnutý e-mail. Předvánoční objednávky byly rezervovány maximálně do 23.12. Po tomto datu byly nevyzvednuté objednávky zrušeny. Myslím, že tento postup je možno považovat za normální. Není přeci možné zboží blokovat do nekonečna. Děkuji za pochopení a přeji hezký den. JD - Svět her
-
14.12 jsem objednala 3 hry (osobní odběr, platba v hotovosti) a ten samý den večer jsem obdržela potvrzení objednávky. ještě na začátku tohoto týdne (1. lednový týden) bylo na webu u objednávky psáno "vyřizuje se" a dnes (8.1) koukám, že moje objednávka byla z neznámého důvodu STORNOVÁNA. nepřišel žádný email, který by mě informoval o jakémkoli problému! s tímto obchodem mi opravdu došla trpělivost a nevím, co si mám myslet, protože tohle přeci není nomální.