Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak za mě trochu rozčarování.
    Ač bylo vše na skladě, objednávka dobírkou a druhý den přišel e-mail, že se objednávka vyřizuje, zboží obdrženo po týdnu od objednání (a to nešlo naší úžasnou poštou). ;-) Navíc u jednoho druhu zboží bylo o 2 kusy méně s tím, že byl přidán omluvný lístek, že zboží nebylo na skladě. (Pak nechápu, proč šlo tedy objednat a tvářilo se, že na skladě je.)
    Já naštěstí nepotřebovala daný počet kusů pevně, ale kdyby ano, byla bych nejspíš rozzlobena, na zbytečně vyhozené peníze, protože by mi bylo méně kusů k ničemu. Takže příště bych doporučovala provozujícímu obchodu, když ne zavolat telefonem, nebo poslat SMS, tak alespoň sdělit před zasláním e-mailem nastalou komplikaci a dotázat se, zda může zaslat menší počet, případně jej něčím nahradit atd...

  • dnes to je přesně 10 dnů, a zboží nikde.. ani email ,že už posílají... když jsem v neděli napsala email ,napsali ,že příští týden pošlou a pořád nic... zatím jsem teda nespokojená.. poprvé co jsem objednávala,bylo vše v pořádku a hned.. a teď pořád nic...

  • jsem nespokojen objednal jsem si věci od teto firmy a nepřišli mi v termínu kdy přijít měly!

  • Ahoj všichni,

    chtěla bych Vás moc poprosit, jestli byste mi pomohli s moji seminární prací a vyplnili následující dotazník. Vezme Vám to jenom chviličku a mně to moc pomůže :). Děkuji ,)!!

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFpSTHRleW1CcXdSVWVZZmxZb1VoRFE6MQ