Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 5 dnech od objednávky žádná zpráva o tom, kdy bude zboží odesláno. Platba bohužel provedena předem,takže nemám zboží ani peníze. Po odeslání emailu s dotazem na zboží, se mi vždy vrátí zpátky jako nedoručitelná zpráva. Jsem zklamaná. Obchod opravdu nedoporučuji, nedostanete zboží a ještě přijdete o peníze.

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,
    Bohužel do této chvilky jsme si nebyli vědomi pochybení.. E-mailové adresy jsme testovali a veškeré námi odeslané emaily byli doručeny. Prosím Vás o zaslání zpětné zprávy, kterou jste obdržela při snaze o poslání emailu. Kontaktujte mne na [email protected] do kopie prosím uveďte [email protected]. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Jak možná víte z ostatních recenzí, naším záměrem nikdy není zákazníky poškodit. Vaše objednávka nebyla odeslána kvůli nedostupnosti bezplatného dárku, který byl součástí objednávky. Objednávku jsme nyní stornovali a částku vám vrátíme zpět na účet.
    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nejsem spokojena s kvalitou vyrobku

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a litujeme, že nejste spokojeni s naším produktem. Vaše názory jsou pro nás velmi důležité, a chceme se ujistit, že Vaše zkušenost bude co nejlepší.

    Rádi bychom lépe porozuměli Vašim obavám ohledně kvality vyrobku. Prosíme Vás, zda byste mohli poskytnout více informací o konkrétních problémech, které jste zaznamenali? Tím nám umožníte lépe porozumět situaci a přijmout nezbytná opatření k zlepšení kvality našich výrobků.

    Vaše spokojenost s našimi produkty a službami je pro nás prioritou, a budeme rádi, pokud nám poskytnete další podrobnosti, abychom mohli co nejlépe reagovat na Vaše potřeby.

    Děkujeme za Vaše pochopení a ochotu sdílet Vaše zkušenosti.

    S pozdravem, Team Surtep.cz

  • Objednávala jsem 9.1., zaplatila kartou hned a zboží zatím nedorazilo (16.1.), ani žádný mail v jakém stavu je objednávka, kdy bude doručena..

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,
    Platba kartou neproběhla z nějakého důvodu. Peníze Vám nebyli strženy z Vašeho účtu, proto se zboží neodeslalo jelikož nebylo zaplacené. Prosím objednejte zboží opětovně a zkontrolujte úhradu.
    Děkuji
    Team Surtep.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží poškozeno, vyteklé

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste měli takovou negativní zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za zpoždění doručení a za škodu, kterou zboží utrpělo. To není standard, který bychom chtěli udržovat, a chceme se vám za to upřímně omluvit.
    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme vám za trpělivost.

    S pozdravem, Team Surtep.cz

  • Nebylo doručeno, peníze vráceny

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti spojené s nedodáním objednávky a chápeme, jak frustrující tato situace může být. Rádi bychom vám poděkovali za zpětnou vazbu a informace ohledně vrácení peněz. V každém případě vám chceme vyjádřit upřímnou omluvu za tuto chybu a nevyhovující zkušenost.

    S pozdravem, Team Surtep.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží budu vracet dodavateli. Nemožnost komunikace, reklamace přes tel. čísla. Bylo mi zasláno úplně jiné zboží, než bylo objednáno.
    Druhá objednávka u Alza na stejné zboží od stejného dodavatele. Výsledek ten samí, zboží bylo dodáno jiné než jsem si objednal. Nyní jsem majitelem 4 věcí, které jsem si neobjednal. Uvidíme jak bude dodavatel reagovat na reklamaci při vrácení zboží. Nechápu jak je možné, že dodavatel zasílá přes více zprostředkovatelů jiné zboží, než jsem si objednal. Konkrétně se jedná o kleště na psí drápky, kde se fotka, popis zboží, cena, rozchází.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo hry, je na disku jen instalátor steamu a kód na Steam.
    • Nevědí co prodávají
    • Nereagují na reklamaci

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    Nedorozumění nás opravdu velice mrzí, ovšem na krabičce od hry jsou všechny tyto informace uvedené.

    Pokud byste si informace na krabičce přečetl, mohl jste nerozbalenou hru bez problému zdarma vrátit.

    S pozdravem
    Surtep.cz

  • Nic zatím nemám, ani po 10dnech, a info o vyřízení, či odeslání nikde!!

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,
    U produktu, který jste si objednal bylo uvedeno, že je na cestě a vytvořit lze pouze předobjednávku. Informace o vyřízení či odeslání Vám poskytnout logicky nemůžeme. Mrzí mne, že jste se nám neozval dříve než jste napsal recenzi, jelikož na Vaší otázku ohledně stavu objednávky jsme odpověděli obratem.. Zde je naše odpověď:
    "Dobrý den,
    Máte vytvořenou pouze předobjednávku na "Podložky Absorpční pro štěňata S/100ks 30 x 45 cm".
    Podložky jsme touto dobou již dávno měli mít na skladě, bohužel nám celníci pozastavili kontajner, ve kterém se pleny nachází. Momentálně děláme Vše co je v našich silách abychom tento problém vyřešili.
    Moc se omlouváme za komplikace.
    S pozdravem,
    Surtep.cz"
    Tímto Vás prosím, zda-li negativní recenzi nemůžete odstranit. :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání
    • Nekvalitní zboží. Antiparazitální obojky pro psy i kočky fungují skvěle na blechy, ale vůbec ne na klíšťata. Ta jsou přisátá přímo pod obojkem, v jeden den odstraněno třeba i 6 ks.

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Hezký den, Pavlíno,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost.
    Ujistěte se prosím, že obojek je v přímém kontatku s kůží. Účinné látky jsou distribuovány prostřednictvím kůže.
    S přáním hezkého dne

    Surtep.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží neobsahuje návod v českém jazyce

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost s naším obchodem.
    Pokud Vaše hodnocení vychází z nespokojenosti s produktem, prosím ohodnoťte produkt.
    S přáním hezkého dne

    Team SURTEP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    OBCHOD ZCELA BEZ PŘEDCHOZÍ KOMUNIKACE ZMĚNIL DODACÍ ADRESU A DÁL NEKOMUNIKUJE !!!!!!!!!!!!!!!! PŘÍŠTĚ SE NA TO VYSERU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DODÁNÍ DELŠÍ NEŽ TÝDEN - HROZNÝ

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    Bohužel přepravní společnost se pokusila Váš balíček 2x doručit na Vámi zvolený AlzaBox, a proto se prodloužila doba dodání.

    Z důvodu plné kapacity poté doručili balíček do jiného AlzaBoxu. Bohužel se jednalo o jednání mimo naše vědomí a za komplikace se omlouváme. Příprava a expedice objednávky proběhly v naprostém pořádku.

    S pozdravem
    Surtep.cz

  • Nesplnili jste dárek, o který ani tak nejde, ale definuje to Vaší spolehlivost...

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    Pokud bylo něco v nepořádku s objednávkou, stačilo se ozvat a chybu bychom ihned napravili. Jinak než od Vás se o chybě bohužel nedozvíme.

    Chybovat je lidské.

    S pozdravem
    Surtep.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné zboží, něž bylo objednáno.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouváme za komplikace. Bohužel došlo k chybě na skladu.
    Na nápravě již usilovně pracujeme.

    S přáním hezkého dne
    Team SURTEP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo škrobu jsem dostala nějaké kovové špachtle

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,

    Bohužel došlo k zaměnění štítku na balík. Pracujeme na nápravě.

    S pozdravem
    Surtep.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Vyberu v klidu domova
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka stornovana telefonicky.

    Neprišlo žádné potvrzení na e-mail. Chodí pouze , jen info o objednání, doručení spokojenosti... ale o storne ani "f "

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel obchod nemůžu doporučit. Objednala jsem si 3 svíčky ve skle, Zaplatila dopravu, bohužel zabalení svíček z obchodu nebylo ideální, takže po otevření balíčku se na mne nejdříve vysypaly střepy a pak vypadla jedna svíčka kompletně zničená, ostatní dvě naštěstí ne. Ano, stane se. Hned jsem odesílala reklamační formulář a snažila se řešit, tak aby se vše stihlo do Vánoc. Poměrně rychlá odpověď, že svíčku zasílají. Po týdnu kdy nic nedorazilo, opětovná urgence a žádost o dodání, příslíbeno. Bohužel do této doby nedorazila ani náhradní svíčka, ani už žádná reakce od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Žádný z produktů jsem nikde v obchode nevidela.
    • Nic

    Velmi dobrá komunikace, rychlé dodání zboží, kvalitní produkt.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Surtep nabízí zboží, které lze objednat v čínských e-shopech s podstatně menším ziskem než mnohé jiné české, i zavedené a velké firmy. Výhodou je pak rychlejší dodávka.

    Ještě dřív, než byla moje objednávka expedována mi přišly dva emaily s marketingovou nabídkou tohoto eshopu, přesto, že jsem při objednávce neměl možnost zasílání nabídek odmítnout (natož pak aktivně povolit, tak, jak by to mělo být). Písemně jsem se ohradil. V odpovědi majitel eshopu tvrdil že objednávka byla již předána dopravci, což však nebyla pravda, dalo se to snadno dohledat přímo na jejich webu. Ohledně zasílání spamových nabídek mám prý možnost najít v jejich zápatí místo, na jehož kliknutí se odhlásím. Takže opačný postup, než jaký určuje legislativa. Nakonec balíček dorazil, po jeho otevření jsem nalezl fakturu – ale z větší části nečitelnou, zřejmě v důsledku docházení barviva v tiskárně. Toho si ten kdo zboží balil nevšimnul? Takto si "péči o zákazníka" rozhodně něpředstavuji, obchod doporučit nemohu.

    Reakce obchodu SURTEP, s.r.o

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že s náším e-shopem máte takovouto zkušenost.

    Naše e-mailingové aktivity jsou v souladu s legislativou (Zákon č. 480/2004 Sb.) a GDPR. Odsouhlasením obchodních podmínek a vytvořením objednávky, jste souhlasil se zasíláním marketingových sdělení. Naší povinností je Vám umožnit se snadno odhlásit a to jsme splnili. V zápatí e-mailu Vám nabízíme hned 2 tlačítka přes které se lze odhlásit a jsou jasně viditelná. Pokud se Vám e-mail nezobrazoval správně, tak Vám nabízíme možnost e-mail zobrazit v on-line verzi, která je bezchybná. V případě "neschopnosti" naleznout tlačítka pro odhlášení z newslatteru můžete odpovědět na e-mail a naše zákaznická podpora Vás ručně odhlásí.

    Objednávku jste vytvořil: 2022-11-27 15:28 a my jsme objednávku předali dopravci: 2022-11-29 07:11. Do balíku přikládáme pouze výdejku a faktura Vám přijde v elektronické podobě v rámci šetření životního prostředí.

    S přáním hezkého dne
    Team SURTEP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Více jak týden jsem čekala na objednané zaplacené zboží, obchod se neozýval. Při telefonickém dotazu jsem zjistila, že zboží už nebylo na skladě v době, kdy jsem objednávala a platila.