-
Cena výrobků neúměrná kvalitě, na prodejně zakoupeny tři hračky pro psy, dvě se rozpadly během půl hodiny. Z toho jedna posleze nebezpečná min. pro štěně (fórově vnitřek slepený izolepou). Přístup prodavaček v případě reklamace byl velmi neprofesionální, doslova ze zákazníků dělají 'blbce' s tím, co jsme čekali od hračky pro psa. Chápu, že hračky jsou na kousání a pes je posléze zničí, ale příště mu dám zničit rovnou celé bankovky - vyjde to na stejno.
-
Pozor absolutně nespolehlivý e-shop !!!
Něco si objednáte a do večera vám volají že zboží už není a proto proběhne storno. Z posledních 4 objednávek 3 storna, mohu doložit. Arogance Čestlického managera, který mi vzkázal, že pokud něco chci ať mu zavolám a se vzkazem že s tím stejně nic neudělá je už vrchol drzosti. No a pak klasika -zákaznická linka a salámová metoda nikdo za nic nemůže, moc se omlouváme. Jako vážně ???? -
Nemožný přístup prodavačky na pobočce Palackého třída 2857, Pardubice, 530 02. V obchodě jsme byli pouze 3x a pokaždé se nás "ujala" stejná paní jako dnes 16.04.2022, aby z nás arogantním způsobem dělala blbce. A to při každé návštěvě, pokaždé s jiným záměrem návštěvy. Prodavačka je od toho aby nabízela zboží a ne od toho, aby kritizovala nakupující (ještě před jinými zákazníky). Její rádobyrady jsme si nepřáli slyšet, prezentovala je nevhodným urážlivým chováním. Jak mě, tak u manželky. Ani jsme si nekoupili, co jsme chtěli. S touto blondýnou se již nechceme vidět. Tři návštěvy nám stačily a již do obchodu nepřijdeme.
-
Granule objednané 30.1 mi ještě nedorazili. Přitom zboží skladem. Denně tam volám. Už jen se dovolat problém nadmíru. Tam mi řekli že sice skladem krém na tlapičky byl ale až po 48 hod :-( . Pak opět volám na prodejnu již po 4 . Aby mi řekli jo dnes v to přišlo ale není naše starost Vám to dát vědět prý to má dát vědět internetoví obchod. Prostě hrozný a hrozný. Zboží z 30.12 mi dojde 7.1 . A když bych neurgovala a ne volala tak kdo ví kdy!!! Nikdy více už ne
-
Granule objednané 30.1 mi ještě nedorazili. Přitom zboží skladem. Denně tam volám. Už jen se dovolat problém nadmíru. Tam mi řekli že sice skladem krém na tlapičky byl ale až po 48 hod :-( . Pak opět volám na prodejnu již po 4 . Aby mi řekli jo dnes v to přišlo ale není naše starost Vám to dát vědět prý to má dát vědět internetoví obchod. Prostě hrozný a hrozný. Zboží z 30.12 mi dojde 7.1 . A když bych neurgovala a ne volala tak kdo ví kdy!!! Nikdy více už ne
-
Granule objednané 30.1 mi ještě nedorazili. Přitom zboží skladem. Denně tam volám. Už jen se dovolat problém nadmíru. Tam mi řekli že sice skladem krém na tlapičky byl ale až po 48 hod :-( . Pak opět volám na prodejnu již po 4 . Aby mi řekli jo dnes v to přišlo ale není naše starost Vám to dát vědět prý to má dát vědět internetoví obchod. Prostě hrozný a hrozný. Zboží z 30.12 mi dojde 7.1 . A když bych neurgovala a ne volala tak kdo ví kdy!!! Nikdy více už ne
-
Granule objednané 30.1 mi ještě nedorazili. Přitom zboží skladem. Denně tam volám. Už jen se dovolat problém nadmíru. Tam mi řekli že sice skladem krém na tlapičky byl ale až po 48 hod :-( . Pak opět volám na prodejnu již po 4 . Aby mi řekli jo dnes v to přišlo ale není naše starost Vám to dát vědět prý to má dát vědět internetoví obchod. Prostě hrozný a hrozný. Zboží z 30.12 mi dojde 7.1 . A když bych neurgovala a ne volala tak kdo ví kdy!!! Nikdy více už ne
-
Granule objednané 30.1 mi ještě nedorazili. Přitom zboží skladem. Denně tam volám. Už jen se dovolat problém nadmíru. Tam mi řekli že sice skladem krém na tlapičky byl ale až po 48 hod :-( . Pak opět volám na prodejnu již po 4 . Aby mi řekli jo dnes v to přišlo ale není naše starost Vám to dát vědět prý to má dát vědět internetoví obchod. Prostě hrozný a hrozný. Zboží z 30.12 mi dojde 7.1 . A když bych neurgovala a ne volala tak kdo ví kdy!!! Nikdy více už ne
-
Granule objednané 30.1 mi ještě nedorazili. Přitom zboží skladem. Denně tam volám. Už jen se dovolat problém nadmíru. Tam mi řekli že sice skladem krém na tlapičky byl ale až po 48 hod :-( . Pak opět volám na prodejnu již po 4 . Aby mi řekli jo dnes v to přišlo ale není naše starost Vám to dát vědět prý to má dát vědět internetoví obchod. Prostě hrozný a hrozný. Zboží z 30.12 mi dojde 7.1 . A když bych neurgovala a ne volala tak kdo ví kdy!!! Nikdy více už ne
-
Dobrého dne,
tímto bych rád poděkoval paní prodavačce Haně z prodejny Super ZOO v Čestlicích, jelikož mi pomohla pro moji malou dceru s výběrem zakrslého králíčka a veškerého vybavení a instruktáže. Velmi si tohoto vážím, jelikož to bohužel v dnešní době není samozřejmost, ba naopak v dosti případech - ignorace a nezájem ze strany prodejců k zákazníkovi! |Takže, za mě v Super ZOO paní Hana je super - velmi ochotná a rozumí " zvířatům" a poradí s výběrem velmi dobře. Děkuji Vám, mám důvod nehledat jinou prodejnu.
S pozdravem
Michal B. -
Tak u vás jsem nakoupila poprvé a naposledy!!! Neskutecni podvodníci jste!! Paní na infolince mi na otázku zda prodavate věci co ani nemáte odpověděla ze ano, to je opravdu do nebe volající!!!Objednala jsem 4 pytle granuli v akci black friday. Přišla sms ze si mám vyzvednout ony 4 pytle. Prijedu na prodejnu, ze mají jen 2 pytle a další nemají ani mít nebudou a mám smůlu?Tak to mate super akce! Na zboží které ani nemáte. Zajímalo by mě jak se k tomuto jako firma postavíte!
-
Objednávám už 9. terrárium exoterra , a v životě se mi nestalo aby mi terra přišlo do 3 pracovních dnů jak píšete, S doručením domu čekam už 9 dnů , a při objednaní na osobní odběr v Třinci nejřív druhy týden. Nejsem člověk který vypisuje recenze a kazí hodnocení,ale tohle mi už fakt nedalo.
-
Dobrý den. Kdykoli jsem nakupovala v obchodě, tak vše bylo v pořádku. Ochotný personál a taky mi poradili. Ale to co jsem nyní řešila s objednávkou přes eshop, tak větší katastrofu jsem nezažila. 26.12 jsem objednala a online zaplatila IHNED. 8.1 jsem psala dotaz na to, kde svou objednávku mám. Přišla mi odpověď, že již druhý den půjde k expedici, avšak následující den mi opět psali, že jeden z produktů nemají, takže jestli mají expedovat. Moje odpověď byla, že ano a rozdíl peněz ať mi vrátí na účet. Ovšem žádná odpověď. Tak jsem se po pár dnech zase napsala meil. Neochota, drzost... ještě mi napsat, že přece měli zaslouženou dovolenou. Pravděpodobně asi veškerý tým a téměř měsíc. Nakonec jsem svou objednávku dostala 18.1. ovšem bez vrácení peněz na účet a bez slíbeného voucheru na 500 na další nákup ( který jsem chtěla darovat) tak jsem opět psala meil. Odepsáno, že o ničem neví a neevidují žádost o vrácení peněz. Když jsem se zeptala jestli si ze mě už dělají srandu, tak mi bylo odepsáno, že peníze pošlou a i kód k voucheru. Nepatřím mezi problémové zákazníky a rozhodně si nevýmýšlím jediné slovo, ale to co předvedli jako eshop je jedním slovem hrůza. Sama pracuju v eshopu a denně expedujeme x zásilek a nikdy bychom si nedovolili takovéhle jednání se zákazníkem. Takže objednat na superzoo? UŽ NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Nedoporučuji. Objednávka vytvořena v pátek ráno, okamžitě zaplacená platební kartou. Volám v úterý, kdy to laskavě budou expedovat, že už teda bych potřebovala psovi něco dát. "Budeme expedovat ve středu a doručovat ve čtvrtek." Nic se neděje. Volám ve čtvrtek, co se děje, a slečna na lince mi oznámí "Helejte tady to vidím, dneska jsme to předali dopravci." To brzo. A "Helejte"? Trvá to týden, než vůbec balík pošlou, nedočkala jsem se omluvy a ještě mi někdo bude říkat do telefonu "Helejte'"? Tohle zpoždění určitě není způsobené sezonou. Pracovala jsem v eshopu s kosmetikou na zák. lince v cizím jazyce, ale takhle bych se se zákazníkem nikdy nebavila, kdybych věděla, že čeká už skoro týden na svoje zboží. Navíc na granule pro psa. Z těch si těžko budu dělat vánoční řetaz na stromeček, takže je potřebuju, aby mi pes nepošel hlady. Katastrofa. Poprvé a naposledy jsem tu nakoupila. Nikdy víc. S pozdravem Eliška Remešová.
-
Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, dostanete zpět peníze ze svého nákupu. A ne málo. Skoro 7 %! https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/superzoo.cz?doporucuje=katia
-
Marketa: Dobrý den, papouška je nám opravdu velmi líto :( Bohužel ze své pozice prodejce jen těžko posoudíme stav krmiva uvnitř uzavřeného, neprůhledného obalu. Potřebovali bychom krmivo prověřit a případně kontaktovat výrobce Versele-Laga, aby prověřil možnou příčinu a podal vyjádření. Plíseň může vzniknout poškozením obalu, nebo i např. v procesu výroby. Všechny výrobky na našich prodejnách jsou od certifikovaných dodavatelů, ale samozřejmě se může plíseň výjimečně objevit.
-
Do této prodejny v Karvine uz nikdy nevlezu!!! Koupila jsem tam Výběrové krmivo pro exotické ptactvo Prestige od dovozce Plaček sro. Po užití dvou misticek mi včera vecer papousek zemřel!!! Byl to roční Eklektus Agatka, miláček rodiny. Umřela i pres okamžitou pomoc u veterinarky specializovaná na exotické ptactvo.
-
Sem moc sklamana,dvakrat jsem si zde koupila rybicky a pokazde spatny,poprve mi pochcipali 3,a ted naposled jsem si koupila 5 a dala je do akvarka zaa ostatnima,a do dvouch dnu mi vychcipalo komplet cele akvarko 15 ryb+ takovej ten cucak ktereho jsrm mela 5let :(:( dneska sem tam byla po tydnu a ejhle rybicky maj karantenu.........uz nikdy vic
-
Martin Strnad: Tak jsem se obrátil na Štěrboholy a najednou mi ochotná paní vedoucí zboží vyměnila.
Dal bych si pozor na personál v obchodě na Čestlicích, zvolil bych radši cestu na Štěrboholy. -
Koupil jsem zde UVB 150 25W
nehoráznost neuznají reklamaci (klamání spotřebitele)
Konkrétně píší že dávají záruku 1 rok a potom Vám řeknou že Vám reklamaci neuznají že žádná záruka neexistuje :D a hází to na dodavatele. Ano zářivka je spotřební to ano ale reklamační lhůtu by měla mít pevně stanovenou a né že si nějaký prodavač s paní vedoucí bude vymýšlet že to nelze reklamovat po ani né roce. Nedoporučuji.