Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při dodání nechtěli nic podepsat, následně došel d.l. mailem s čmáranicí místo podpisu,
    Fa jsem dostal až za cca 14 dní. Při platbě v hotovosti nevydali žádný doklad o převzetí.
    Tady je něco špatně, ohrožení důvěry.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Dodací list zasíláme obratem po dodání objednávky a konečnou fakturu v rámci 3 dnů od dodání. V případě, že máte jakýkoliv problém, prosím, neváhejte nás kontaktovat na email [email protected].

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uplne jiny produkt, soucasti do sebe nezapadaji, neschopnost o vyzvednuti toho křapu, nekvalitni.. neshoduje se s obrazkem!!!!

    Vysadne nedoporucuji!!!! Jina barva! Prisel kompletne jiny produkt! Pouzivaji falesne obrazky aby lidi nalakali a ve finale dostanete odporny levny sunt.. celo u nohou ani nelze zasunout protoze nema do ceho..

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email [email protected], které Vám rádo pomůže.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Materiál na složení postele byl slepený, jelikož lak byl mokrý. Jedna bočnice prohnutá tak, že když jsem smontoval postel a vložil rošt tak propadl. Musel jsem stáhnou bočnice a přivrtat rošt na pevno. Dále si myslím, že strašně moc suků na každým dílu postele. V nabídce to vypadalo krásně ve skutečnosti jsem zklamán.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email [email protected], které Vám rádo pomůže.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ JE NYNÍ OBJEDNÁNO A ZAPLACENO VÍC JAK 5 TÝDNŮ A ZATÍM NEDORAZILO :-(

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, momentálně děláme vše pro to, abyste měl zboží co nejdříve doma.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po Měsíci po objednání jsem tuto objednávku zrušil.Přitom na svých internetových stránkách píší-zboží skladem do 5 pracovních dnů,zboží ,které není skladem dodání 2-3 týdny.Já byl ta druhá varianta.Po měsíci jsem volal jak to vypadá s moji objednávkou,tak mi bylo řečeno,že zatím není vůbec skladem.Takže ostatním moc nedoporučuji,leda,že si počkáte.

    Špatné

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, momentálně děláme vše pro to, abyste měla zboží co nejdříve doma.

    Věřím tedy, že i přes nepříjemné zpoždění bude vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nekvalitní, chyběly nožky ke stěně, gauč na spaní nepoužitelný. Když jsem chtěla gauč reklamovat, tak bych ho musela buď odvézt osobně nebo poslat kurýrní službou na svoje náklady. Na ušák, který měl dorazit s nábytkem bych čekala další 3 týdny.. Už nikdy více děkuji

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží. V případě, že s dodaným zbožím máte jakýkoliv problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na email [email protected]. Kolegové s Vámi jistě celou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

    • Zboží uváděné skladem vůbec skladem není. Uváděné dodací lhůty nejsou dodržovány.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, momentálně děláme vše pro to, abyste měla zboží co nejdříve doma.

    Věřím tedy, že i přes nepříjemné zpoždění bude vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách doba dodání neodpovídá skutečné době dodání, čekáte dlouho
    • Přišel špatný výrobek, zaměnili pravou orientaci za levou

    Jen pro trpělivé

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, dělali jsme vše pro to, aby k naskladnění došlo co nejdříve.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekal jsem na stolek ,dorazily mně v určený termín ovšem nějaký panty , patrně někdo omylem nalepil štítek na jiný balíček. No a stolek nemám dodnes, měl to být dárek pro vnoučka.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Již vidím, že jste v kontaktu s našim zákaznickým servisem. Za komplikace se omlouváme, situaci prověříme a budeme Vás kontaktovat.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    prostrednik polskeho nabytku,planek v baleni necitelny , ale maji ho na strankach,dvoukridle dvere maji uchytky jen z jedne strany,ktere se lepi na oboustranou pasku ,z druhe strany si to mam otvirat po svem , takze dalsi investice

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na čísle +420 800 102 103 nebo na email [email protected], který Vám rád pomůže.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

    • Proč posíláte dotazník, když nic nedorazilo?

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Za zaslaný dotazník se omlouváme. Dotazník chodí automaticky po určité době od vytvoření objednávky.

    Máte objednané zboží s dobou dodání 10-15 dnů. Jakmile zboží naskladníme, budeme Vás informovat emailově. Poté nám můžete zaslat hodnocení, jak jste spokojená s doručeným zbožím.

    S pzdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zaplacena předem, dobírka 0 Kč, přesto je vyžadováno potvrzení přijetí v určitý čas. Přes zaslané potvrzení mi zboží nebylo dodáno. A dle informace z obchodu nelze doručení reklamovat.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení.

    Nechte nás celou situaci objasnit. Nabízeli jsme Vám SMS zprávou termín dodání na konkrétní den, bohužel nám od Vás zpětná vazba nepřišla, což se samozřejmě může stát, například vlivem špatného spojení. Jelikož o svátcích nedoručujeme, rozvozy budou uskutečněny od 3.1. Expedice pro Vás naplánuje nový termín a bude Vás znovu kontaktovat zprávou. V případě zájmu nás můžete obratem kontaktovat a potvrdíme termín telefonicky, aby se předešlá situace neopakovala.

    Věříme, že i přes tuto nepříjemnost budete se zbožím spokojeni.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 24 dnech od objednání jsem zboží nedostala

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Dovolte nám však celou situaci vysvětlit. Objednala jste si u nás produkt s dostupností 3-5 týdnů. Momentálně tedy máme prostor pro výrobu, kdy Vás o naskladnění budeme informovat na email a poté objednávku budeme doručovat. V případě jakýchkoliv nejasností kontaktujte prosím naší infolinku na čísle 800 102 103.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo dodáno poničené

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží. V případě, že máte s dodaným nábytkem jakýkoliv problém, prosím neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email [email protected]. Kolegyně s Vámi jistě celou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem stůl, který byl označen jako skladem už před 14 dny a dodnes nebyl doručen. Jediná zpráva, která kdy dorazila z obchodu bylo potvrzení objednávky ihned po objednání.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení.

    Mrzí nás však, že je takto negativní. Stůl, který jste si objednal, skladem bohužel nebyl. Zboží je na objednání u dodavatele s dostupností 2-4 týdny. Je tedy třeba vyčkat na naskladnění, o kterém Vás budeme informovat. Věříme, že zakoupený nábytek bude skvěle sloužit.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dodání perfektní. Připomínky k výrobku.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Jsme velmi vděční za Vaše pozitivní hodnocení. Rychlost a kvalita doručení je pro nás prioritou. Již nyní se těšíme na další spolupráci.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nic se neděje?

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Objednal jste si u nás produkty s dostupností 10-15 dnů, momentálně tedy čekáme na naskladnění, o kterém Vás budeme informovat na email. V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat naše zákaznické oddělení na tel. čísle 800 102 103.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám komodu

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení.

    Ovšem mrzí nás, že je takto negativní, jelikož jste si objednala zboží na výrobu 3-5 týdnů. Máme tedy ještě čas na naskladnění a dovýrobu. Po obdržení objednávky Vás budeme informovat do emailu.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Jak mi může přijít dotazník na něco, co ještě nepřišlo?

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    jedná se hodnocení zasílané portálem Heureka. Termín doručení máte potvrzený na 17.11. Dotazník tedy můžete vyplnit až poté, co Vám bude doručena objednávka.

    S pozdravem
    Supermobel nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jedna nozicka u pohovky byla spatne velikosti a uz je 5 dni co cekam nez mi poslou tu spravnou. Priste si zvolim ikea.

    Reakce obchodu SuperMobel.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace u dodaného zboží. Reklamaci se snažíme vždy řešit co nejdříve, abychom tuto nepříjemnost napravili. Neváhejte v případě jakýchkoliv dotazů ohledně podané reklamace kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email [email protected].

    S pozdravem
    Supermobel nábytek