Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Absolutně nejhorší zkušenost s eshopem vůbec! Objednala jsem synovi ke druhým narozeninám stan, který eshop nabízel dle fotek (ve vzoru zajíc) v barvách hnědé, béžové a šedé a přišel stejný vzor, ale v barvách růžové. Reklamace mi byla obratem během několika minut zamítnuta s tím, že zboží bylo dodáno dle objednávky a dál se se mnou v podstatě nikdo nebavil. Nereagovali na argumenty, že jejich nabízené zboží vypadá ve finále úplně jinak, odmítli vrátit peníze a dokonce i vyměnit zboží za jiné. Arogantní a naprosto neprofesionální přístup, celou věc postupuju Asociaci na ochranu spotřebitelů a České obchodní inspekci.

  • Dobry den, ja si na tento obchod urcite nemohu stezovat. objednali jsme si postel (Manželská postel LUNA + rošt a deska s nočními stolky). Termin dodani byl nekolik tydnu a dorazila jiz za tyden. Privezli 6 krabic, ktere byly ocislovane 1/6 - 6/6. Sice cislovani nijak neznamenalo jak se maji krabice otevrit ale s trouchou logiske uvahy precejen clovek vse postupne otevre a podiva se a najde si navody aby mohl zacit stavet. Postel je neposkozena, zda se byt bytelna a naprosto splnuje ocekavani. Tedy za me urcite palec hore a urcite doporucuji. Uznavam ze nebylo uplne snadne se zezacatku zorientovat v tom jaky navod pouzit prvni a cim tedy zacit, ale opet pomohla trocha zdraveho rozumu a vse se podarilo. Moc obchodu dekuji. Spokojeny zakaznik.

  • Objednala som si rozkladaciu posteľ. Ako reklamujú vraj kvalitnú.
    Dodali mi poľský výrobok - kvalita jak hrom.
    Zadné čelo rozbité, preliačená doska v úložnom priestore, roztrhané čalúnenie.
    Samozrejme Vám ho donesú poriadne a kvalitne zabalený.
    Keďže je nemysliteľné , aby som tovar rozbaľovala vonku či je v poriadku a obal v ktorom bol tovar zabalený
    bol v poriadku a nepoškodený.
    Po rozbalení však nastal šok!!!!!!
    Pri reklamácii ma odbili, že som svojím podpisom potvrdila prevzatie tovaru a zároveň aj to to nebol poškodený.
    Dostala som len dodací list s týmto odvolaním sa, ktorý vraj slúži ja na reklamačné účely. Tak potom ako mám reklamovať!!!? Vyjadrenie reklamačného oddelenie bolo, že to nie je výrobná chyba.
    Totálna arogancia.

  • Jejich popis matrace:
    Matrace Comfort
    nejprodávanější na trhuoboustranná, středně tvrdá (stupeň 3,5 – 4)výška:14 cmflexibilní PU pěna přizpůsobivá těluantialergennísnímatelný jednovrstvý potahvysoká absorpce vlhkosti a příjemný na dotekvhodná pro osoby s vysokým rozpětím váhy

    - tvrdost ani nebudu komentovat, lehnete si a cítíte rošt
    - tělu velmi přizpůsobivá je, lehnete si, pak vstanete a stále na vás čeká vylezely dulek

    Samozřejmě jsme čekali, že když je to k posteli akce zdarma matrace, nebude to top kvalita. Ale bylo by vhodné, aby popis matrace nebyl tak fantasticky, když jde pouze o nepoužitelný a obyčejný molitan.

    Postel zatím drží (koupě leden 2018), popis prodejce je postel z masívu, tak snad to nedopadne jak s comfortni matraci. :-(

  • Teď lituji toho, že jsem si příspěvky nepřečetla dříve. Tento obchod nikomu nedoporučuji. Objednala jsem si skříň, zasupovaci, troje dveře a na prostředích přes celé zrcadlo. Když jsem otevřela krabici, tak zrcadlo celé rozbité. Okamžitě jsem to reklamovala, ale reklamace mi nebyla uznána. Prý jsem si měla zboží překontrolovat při převzetí. Takže v tom případě by přepravní společnost čekala asi 2 hodiny, než bych zboží rozbalila, zkontrolovala každý šroubek a prkynko. To nemůžou myslet vážně. Reklamaci jsem urgovala, tak mi napsali že mi výrobi nové dveře, ovšem za poplatek 1800 Kč. To už si opravdu z nás dělají srandu. Obracím se ČOI, tohle jim nemůže procházet. A zároveň to řeším právní cestou.

  • Objednali jsme si poličku a přišla nám v jiné barvě než jsme chtěli. Psali jsem hned na reklamační oddělení, kde nám pí. Hájková napsala, že naše reklamace byla přijatá, chtěla fotografie štítků, krabic i samotného nábytku a po výměně několika emailů nám bylo řečeno, že je vše v pořádku, přitom z fotek bylo jasné, že se jedná o úplně jiný dekor než ten, který uváděli na webových stránkách... Chtěli jsme tedy vrátit peníze, na což máme ze zákona do 14ti dnů právo, a pí. Hájková nám napsala, že tato zákonná lhůta už vypršela ... (zboží nám bylo doručeno 18.4.2018 a první email o reklamaci jsme poslali 25.4.2018 tj. 7 dnů po převzetí) na to jsme se tedy ohradili a 7.5.2018 dopoledne nám pí. Hájková napsala, že zboží můžeme vrátit do 9.5.2018. Na to jsme se opět ohradili, že tohle už nemůže myslet vážně ...
    (To že můžu zboží vrátit, jak a kam jste mi napsala v pondělí 7.5.2018 v 09:04. V té době jsem již byla v práci a vracím se až večer kdy již pošta nemá otevřeno. Druhý den byl státní svátek tudíž má také zavřeno. Balík jsem odeslala v nejbližší možný termín a to 9.5.2018 hned ráno jak pošta otevřela a já vystála frontu na přepážku. )
    Na to už mi odepsala pouze: pokud zboží nedorazí 9.5., nejsme schopni zboží již převzít.

    Kdyby pí. Hájová zbytečně neprodlužovala reklamaci svými emaily o zaslání fotografií a výměně názoru, že se opravdu nejedná o barvu, kterou uvádějí na webových stránkách, žádná zákonná lhůta by nevypršela ... Podle mého názoru se jedná o záměr, aby k vrácení peněz nedošlo ...
    Chování pí. Hájkové je velmi je neprofesionální a arogantní!
    Rozhodně nedoporučuji.

  • Proc prijel technik po 1 reklamaci?Proc to mame po2he posilat my?A kde mame spat? Vratite penize a mate po problemech se soudy.Lakatos Eugen tel.721556960

  • Neseriozni jednani.Vymluvy a reklamaci neznaj.Prohnute bocnice 1 reklamace prijel technik a srouby stahl vydrzelo chvili.Po druhe reklamaci mame bocnice zaslat.Penize nevrati.Spat muzete treba na zemi.To je nezajima.Kdo ma podobny problem?1
    Pani uz se ozvala.Dame zalobu.Foto mame.

  • Zdravim vsechny nespokojene zakazniky.Taky jsem koupil postel a reklamoval technik opravil bocnice srouby

  • Dobrý večer.
    Bohužel jsem si nepřečetla recenze a naletěla jsem... Dodaná postel je otřesné kvality, vhodná tak na otop. Podala jsem podnět na ČOI, zítra zajdu pro radu k právníkovi ohledně trestního oznámení. Nedovolím, aby jim to takhle prošlo.

  • vasek: Dobrý den, ráda se k Vám přidám, mám naprosto stejnou zkušenost a nechci, aby to obchodu dál procházelo.

  • Jirka Tuslik: me zase poslaly postel poškozenou, a psal sem na obchodní inspekci.podle toho co mi psali tak to dam k soudu. Prodavajici se chovají
    k lidem jako prasata a mysli si ze si můžou dovolit vše

  • Zdravím všechny,koupil jsem si postel u této firmy,dodali mi ji za dva týdny,což by nevadilo,ale co vadilo je že bez jednoho dílu,takze k nicemu a postel nepoužitelná tedy..Díl jsem musel dokoupit,abych postel mohl vůbec použít!A kvalita fotek na obrazku se docela dost liši od skutecnosti..!Nicméně ani slevu mi nechteli dat,kdyz zasilka prisla necela a odmitli me...!A i proto tedy pro neuplnost postele a pro jejich až tedy téměr neslusné obchodní jednaní a nemožnost ani malé slevy,tento obchod opravdu nedoporucuji..Kupte si postel urcite jinde,protoze ,,prověřeno zákazníky" (nevím kterými),zde u tohoto obchodu určitě neplatí a není na tom nic pravdivého aspoň pro me a muj,,skvělý obchod s nimi" !Nedoporučuji tedy tuto Vysokomytskou firmu,pokud chcete fér jednání a hlavně své zboží uplné..!
    Všem více štěstí a pevne nervy tedy..
    Díky

  • Všem, kteří mají problémy bych rád poradil, aby se nedohadovali mailem, ale přes doporučené dopisy, nejlépe s dodejkou.
    Lze použít jako důkaz při řízení na vyšších místech.
    Je to dle vlastní zkušenosti, kdy jsem se podobně dohadoval s jinou firmou ohledně vrácení peněz.

  • Dobrý den, dne 4.5.2017 jsem Vám reklamovala sedací soupravu, na kterou jsem čekala 10 týdnů a nakonec příšla obrácená strana, než jsem objednala. Od té doby čekám na vrácení peněz. 3x v týdnu mi píšete, že vše řešíte a zaurgujete platbu. Bohužel peníze stále ani po více jak měsíci nepřišly. Ptám se tedy, kdy mi zpět uhradíte dlužnou částku, když jsem vám sedací soupravu vrátila týden po reklamaci a vy mi nejste ani po 5 týdnech schopni vrátit peníze?
    Eva Hulkáková

  • ♥♥♥ Proč nakupovat u nás??? ♥♥♥

    VELKÝ VÝBĚR ZBOŽÍ 24 HOD DENNĚ 7 DNÍ V TÝDNU

    Nemusíte řešit otevírací dobu, nákupní horečku nebo nepříjemné prodavače. U nás máte na všechno času dost a můžete při nakupování ležet doma ve vaně nebo odpočívat v křesle.

    Ale pozor! Jsme dynamický e-shop. Nestagnujeme a neusínáme na vavřínech. Stále sledujeme nejnovější bytové trendy a aktualizujeme nabídku zboží. V současné době nabízíme více jak 100 druhů postelí, přes 200 druhů sedaček a SKLADEM pro vás držíme 1000 postelí a 1000 matrací. Naším sortimentem zkrátka vybavíte dům i zahradu a to do slova na pár kliknutí.

    DOPRAVA ZDARMA AŽ DOMŮ

    Jsme tým mladých lidí, který ví, jak krásné je plnit sny o bydlení. Nepotřebujeme z vás tahat peníze za každý ujetý kilometr. Pokud si u nás koupíte zboží alespoň za dva tisíce vč. DPH, neplatíte za dopravu po celé České republice ani korunu. Naši řidiči vám objednané zboží dovezou zdarma až domů a to za první uzamykatelné dveře.

    MOŽNOST VRÁTIT ZBOŽÍ DO 14 DNŮ

    Nakupujete od počítače. Na zboží si nemůžete sáhnout. Jsme realisté. Víme, že přes veškerou snahu nemusíte být s objednaným zbožím ve finále spokojeni. Nastala tato situace? Tak nám zboží do 14 dnů prostě vraťte. Nemusíte nám říkat důvod. Stačí, když zboží vrátíte v původním stavu a my vám dáme zpátky vaše peníze. Ano, takhle jednoduše to u nás funguje.

    ONLINE PORADNA

    Na každou vaši otázku se snažíme najít odpověď a společně vše řešit. Nejste si jistí, zda jste v objednávce zaškrtli správný dekor? Bolí vás záda a potřebujete novou matraci, ale nevíte jakou vybrat? Stačí nám napsat email [email protected], zavolat na +420 778 088 861 nebo využít online chatu (na monitoru vpravo dole). Jsme tu pro vás! Tým profesionálů, který vám vždy poradí.

    ♥♥♥ JSME SuperMobel.cz - U NÁS JE RADOST NAKUPOVAT. ♥♥♥

  • ♠ Proč u nás nakupovat? ♠

    Ptáte se, čím se lišíme od ostatních eshopů s nábytkem? Chcete nás poznat blíž, ale nemáte čas zajet přímo k nám na základnu? Nic se neděje.
    Rádi se vám představíme, jen prosím čtěte dál.

    ♠ Cena a způsoby dopravy ♠

    Standardní dopravu zajišťuje naše vlastní logistické centrum se sídlem ve Vysokém Mýtě. Používám vlastní vozy značky Ford Tranzit a Fiat Ducato. Vnitřní uspořádání typu těchto vozů bylo našimi odborníky vyhodnoceno jako nejefektivnější pro bezpečnou přepravu bytového nábytku. Je v našem vlastním zájmu, aby se objednané zboží k vám dostalo v pořádku a včas. Vaše spokojenost je naší prioritou.

    PŘI NÁKUPU NAD 2000,- DOPRAVA ZDARMA

    ♠ Telefonické oznámení doby doručení ♠

    Po té, co je známa doba doručení, vás vždy odpovědný pracovník Supermobel.cz informuje o tom, v který den a v jakém časovém horizontu vám bude objednávka doručena. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, pracovník vám nabídne jiný nejbližší možný termín. Pokud je zásilka objemná nebo má vyšší hmotnost, máte možnost si u tohoto pracovníka dopředu zajistit výnos objednávky přímo až do pokoje.

    V den doručení objednávky vás půlhodiny před dojezdem kontaktuje náš řidič, abyste se osobně domluvili na přesném čase dojezdu.

    ♠ Moment předání objednávky ♠

    Po příjezdu k vám domů předá řidič objednaný produkt vám nebo pověřené osobě, proběhne kontrola platby a povrchového stavu produktu. V případě, že je shledáno vše v pořádku, řidič odjíždí k dalšímu zákazníkovi. Pokud jste si předem objednali výnos, řidič vám ochotně zásilku donese až domů.

    ♠ Neočekáváné události ♠

    Jediná věc, kterou neovlivníme, je stav silnic, popř. nepředvídatelné okolnosti, často způsobené bezohledností ostatních účastníků provozu, čímž může dojít k nechtěnému poškození zboží. Naši dopravci jsou sice profesionálně vyškoleni k tomu, aby tyto události předvídali, ale ne vždy je to možné.

    V případě, že dojde k mechanickému poškození zásilky naší vinou, okamžitě usilujeme o nápravu a v nejbližším možném termínu vám přivezeme zboží nové.

    S radostí můžeme konstatovat, že ačkoli naši řidiči doručí více než sto zásilek denně, ke zmiňovanému poškození produktu dochází opravdu velmi zřídka.

    ♠ Poděkování ♠

    Děkujeme, že jste si vybrali SuperMobel.cz. Naše produkty jsou zárukou vašeho pohodlí.

  • To jsem zvědavá, zda mi v novém roce 2017 někdo z firmy Supermobel Vysoké Mýto odpoví, to jsem opravdu zvědavá!!!
    Jiřina Pokorná


  • Dobrý den,

    za komunikaci se zákazníkem jsme naopak velmi často chváleni. Pokud tedy došlo k nějaké nejasnosti, omlouváme se za ni. Budeme rádi, když nám zavoláte a vše s Vámi probereme. Jistě najdeme odpovědi na všechny Vaše otázky..

    S pozdravem a přáním krásných svátků

    Zákaznické centrum SuperMobel.cz

    Musím se smát, vždyť to vůbec není pravda. Se mnou nekomunikujete vůbec a s Českou obchodní inspekcí také ne. Nejspíš jste si mojí mailovou adresu nějak označili a nehodláte se se mnou bavit.
    Moje reklamace za zvýšenou postel stále není dořešená, alespoň z mého pohledu, i když Vy jste to nejspíš ukončili. K čemu je mi postel, která je složená a nedá se smontovat, aniž by se nerozpadla, je mi k ničemu.
    Prosím, podívejte se ještě jednou na mojí záležitost. Děkuji.
    Číslo mé objednávky: 2016007382
    Jiřina Pokorná


  • 19. prosince 2016
    Zdravím Vás,
    tak jsem si přečetla, že zákazník je u Vás vždy na prvním místě. S tím nemohu souhlasit, se mnou spíš nejednáte a mlčíte, to je zákazník na prvním místě. Hlavně, že jste se zbavili postele, která se nedá smontovat, protože by se rozpadla.
    Pane Doskočile, Vy se zajímáte jen o kladná hodnocení, o nic jiného. Mě jste ani jednou neodpověděl, nezareagoval, stejně jako se nebavíte s ČOI. Moc mě to mrzí - takové jednání - opravdu jsem měla zájem vše urovnat, ale z Vaší strany je to opravdu marné.
    Číslo mé objednávky: 2016007382
    Mgr. Jiřina Pokorná