Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží je bohužel z Číny a není zkontrolované, je v originál balení,má to vady, tak uvidíme jak se to vyřeší ( propíchnuté sedátko, stržené závity na řídítkách ...)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    perfektní komunikace s obchodem zboží dorazilo velmi brzy a v pořádku

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost , jednoduchost !
    • nevjem o žiadnich !

    velmi spokojní aš na to že by ste mohli dať vedeť po telefone kedy zhruba , v kolik hodín dorazí zásielka !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nevím
    • Zboží neodpovídá popisu
    • Komunikace se zákazníkem

    V obchodě mě zaujal bagr na dálkové ovládání s dobíjecími aku bateriemi, který jsem chtěl darovat synovi k narozeninám.
    Zboží přišlo obratem, ale zjistil jsem, že nejenže nemá slíbené nabíjecí baterie, ale v balení nejsou ani obyčejné baterie a tak jsem musel dojít do obchodu je koupit. Bohužel po vložení baterií jsem zjistil, že bagr jezdí jen dozadu. Do oslavy narozenin zbývaly dvě hodiny a tak jsem letěl do hračkářství sehnat jiný dárek. Kupodivu jsem narazil na bagr větší, s aku baterií a nabíječkou v ceně a to vše za téměř stejnou cenu jako byl ten nefunkční z internetu.
    Do e-obchodu jsem poslal mail s popisem proč chci hračku vrátit. V zápětí mi přišla strohá odpověď, že mám bagr zaslat k reklamaci na adresu nějaké jiné firmy uvedené na faktuře jako adresa pro reklamace. Vzhledem k tomu, že jsem požadoval vrácení peněz a ne vyřízení reklamace, odpověděl jsem na mail dotazem, zda když chci vrátit peníze, mám opravdu poslat hračku na uvedenou adresu. Odpověď mi do dnes nepřišla. Dnes jsem zboží zaslal zpět na adresu prodejce a čekám na vrácení peněz včetně poštovného.
    Obchod bych nedoporučil, jeví se mi jako nedůvěryhodný. Nikdo se neomluvil za chybný popis zboží na internetu, ani za závadu, nikdo se se mnou ani nehodlá bavit :-(

    Podobnou zkušenost mám s jiným obchodem, kde jsem zboží poslal dle jejich pokynů na adresu pro vyřízení reklamace a měl jsem pak problém s vrácením peněz.

    Reakce obchodu Sunway

    Vážený pane Pavlas,
    proč si vymýšlíte takové nysmysly.
    Bagr jste si objednal a minutu po provedení objednávky jste objednávku zrušil.
    Nechápu proč zde píšete tyto výmysly.


    Zde kopie emailu od Vás!

    Dobrý den,



    žádám zrušení této objednávky.



    Omlouvám se za vzniklé problémy, Petr Pavlas







    From: Sunway.cz [mailto:[email protected]]
    Sent: Thursday, May 26, 2016 11:08 PM
    To: Petr Pavlas <[email protected]>
    Subject: [Sunway.cz ] Potvrzení objednávky