Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč se nabízí zboží, které není možné dodat?

    Reakce obchodu suntech.cz

    Děkujeme za hodnocení. U každého zboží uvádíme termín dodání. I to, že je případně nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Schopnost oblbovat zákazníky.
    • Celý obchod je nevýhoda.

    Nabízejí zboží, které vám pak nejsou schopni dodat. Totální arogance komunikace se zákazníkem. Ani se neobtěžují vás informovat, že objednané zboží není a lžou, že zboží určitě bude do dvou dnů. No nebylo nic. Objednávku jsem nakonec zrušil.

    Reakce obchodu suntech.cz

    Dobrý den, děkemem za hodnocení. Informace o stavu skaldu je dobře viditelná na stránce s daným produktem. Zřejmě jste si nevšiml, že jedna z objednaných položek není skladem. Aktualně je již opět naskladněno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrželi cenu, kterou měli stanovenou na webu.

    Reakce obchodu suntech.cz

    Dobrý den pane M, u velkoobchodní odběrů doporučujeme při objednání desítek kusů ověřit naše skladové zásoby ještě před odesláním objednávky. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když vznikne problém - lhostejnost, nezájem, nepomohou.

    Reakce obchodu suntech.cz

    Dobrý den pane Dvořáku, PPL má bohužel ve svých podmínkách stanoveno. Pokud je výdejní místo PPL parcel shop uzavřeno nebo přeplněno, pak je zásilka přesměrována na jiné nejbližší volné. Děkujeme, že jste si svou zásilku i přes tuto změnu vyzvedl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízká cena
    • Pobočka v Praze
    • Zajímavý sortiment
    • Často nemají zboží skladem, ale objednávají ho teprve u dodavatelů. Objednané zboží tak může dorazit pozdě nebo vůbec.
    • U předchozí objednávky se dodání protáhlo o několik dnů.

    I přes ujištění o dodání a při objednání během 1h od ujištění byla následující den objednávka zrušena bez náhrady.

    Reakce obchodu suntech.cz

    Dobrý den pane Růžku, bohužel i hodina časového odstupu může mít vliv na skladové zásoby. Zejména u výprodejového zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dodání objednaného trvalo déle než sem předpokládal, a to i přesto, že zboží bylo uvedeno jako skladem

    Reakce obchodu suntech.cz

    Děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Inzerují zboží které jakoby mají na skladě a po objednávce vám napíšou že buhuzel
    • Toto zboží nemají
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přestože na fotce i v popisu je 24pin, poslali 20pin

    Reakce obchodu suntech.cz

    Děkujeme za hodnocení. Pokuz zboží neodpovídá skutečnosti nebo představě zaákazníka, můžete nám jej vrátit bez udání důvodu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, zboží mám objednáno už cely týden a zatím ještě nedorazilo když sem napsal e-mail a chtěl sem info tak mě bylo odepsáno ze balíček je na cestě ale to mě jen došlo číslo trasování české pošty ale zapomněli napsat ze ho budou dávat na postu až druhy den

    Reakce obchodu suntech.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Uplynulých 14 dní na webu SUNTECH.CZ informujeme zákazníky výrazným informačním pruhem o fungováním České pošty. Cituji: "Upozornění: Z důvodu přetížění České pošty jsou zásilky v těchto dnech dopravcem doručovány se zpožděním o 4-5 dnů. Včetně Balíkovny. Doporučujeme využít jiných dopravců."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží, které bylo v době objednání skladem. Po mém dotazu, kdy bude zboží doručeno, jelikož na něj spěchám, mi bylo oznámeno, že objednané zboží již není možné dodat. Dosud nebyla objednávka ani stornována... Opravdu velmi zvláštní jednání, se kterým jsem se ještě nesetkal...

    Reakce obchodu suntech.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Objendané zboží byl doprodej. Opravdu už nebylo skladem, když jste objednávku odeslal. Hezký den. Suntech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • před týdenm jsem zboží objednala, a do dnešního dne nedorazilo ;-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednáno , ale nedorazilo i do avízovaného již posunutého termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Jednani obchodu v ramci extremne hlucneho NASu/disku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo.
    • Zboží sice dorazilo, ale jiné než jsem si objednal

    Byla mi doručena anglická klávesnice pro Surface pro 9, ačkoliv jsem si objednal klávesnici s českou lokalizací. Obchod se sice omluvil, nicméně stále čekám na vrácení mojí platby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodali jen část objednaného zboží, slíbili dodání chybějícího kusu později, ale nedodali, po mé urgenci slíbili vrácení peněz, ale opět se musím několikrát dožadovat vrácení peněz za nedodané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace nedodrželi termín dodání, předražená doprava

    Už nikdy vice

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno v sobotu, uvědomuji si, že to nefunguje, doufal jsem, že mi balíček pošlou v pondělí nebo alespoň ve středu. Poslali ji však až v pátek. Zda mi dorazí tento nebo příští týden, není známo. Na webových stránkách bylo uvedeno, že zboží je skladem. Ještě se podívám, jestli je ssd vůbec použité.

    Reakce obchodu suntech.cz

    Děkujeme za hodnocení. Doporučujeme sledovat inforamci o datu doručení, které je na webu u každého produktu uvedeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla mi vrácena pouze část peněz za objednávku
    • Nejasná komunikace až ignorace

    Poměrně vyčerpávající objednávka, pokusím se o stručné shrnutí. GLS mi nejenže nedoručilo zásilku, ale ani se o to nepokusili (ačkoli to několikrát slíbili). Poté jsem tedy volal do obchodu, kde mi bylo sděleno, že už se v tuto chvíli nedá nic dělat, že mi automaticky vystaví dobropis a pokud chci, mohu si zboží objednat znovu. Dobropis ale byl bez částky za dopravu.

    Dopravce mi částku vrátit nemůže, jelikož jsou placeni z obchodu, žádal jsem proto o vrácení peněz obchod. Bylo mi řečeno, že prý jsem dopravci neodpověděl na e-mail, tudíž je to má chyba a považují to za vyřešené. To samozřejmě není pravda (obratem jsem již potřetí do GLS volal, ale zásilku místo slibovaného doručení vrátili) a mohu to lehce dokázat, nicméně tím komunikace z jejich strany skončila. Přes další urgence e-mailem, kde jsem se snažil situaci vysvětlit, se mi žádné odpovědi nedostalo (když jsem jim volal, tak mi bylo řečeno, že to řeší kolega).

    Po více jak 5 týdnech od objednávky a jedenácti dnech od poslední odpovědi z obchodu, jsem tedy stále bez peněz za dopravu. Hlavní chybu spatřuji na straně GLS, nicméně chování obchodu též nesu s nelibostí. Pokud je zboží vráceno do 14 dnů musí prodejce vrátit i peníze za poštovné, toto možná není zcela stejná situace, na to ale ať si každý udělá názor sám.

    Myslím si, že pokud při prodeji nastane nějaký problém, jeho (ne)řešení nejlépe ukáže ochotu prodávajícího. V mém případě žádnou ochotu nevidím. Na druhou stranu v minulosti jsem z obchodu objednával a využil služby GLS bez problému. Nevím ale, zdali je dobrý nápad to riskovat znovu.

    Reakce obchodu suntech.cz

    Děkujeme za hodnocení. Bohužel jste nebral dopravci GLS telefony a nereagoval na maily s dotazy na nahradní dorucení. Na Vaší adrese byla rozkopaná ulice, dopravce se nutně s Vámi pokusi spojit. Myslím, že jejich snaha byla dostatečná. Pokusy o doručení trvaly 14 dní. Veškeré Vaše finanční prostředky Vám byly vráceny. Hezký den.