Přihlásit se a přidat příspěvek
  • JEDNOZNAČNĚ NEDOPORUČUJI.
    Suntech není schopen 2 ,5 měsíce vyřídit reklamaci DECO WIFI, neodpovídá na emaily a na reklamačním oddělení pán na mé telefonáty pouze slibuje, že peníze vrátí ale nic se nekoná. Volal jsem 3x, psal jsem 2x. Připravuji předžalobní výzvu k navrácení neoprávněně zadržovaných finančních prostředků. Na dnešní dobu děsné jednání...

  • Koupil jsem si herní židli, která měla poškozené kolečka, vadné područky a poškrábaný podsedak. Reklamace byla vyřízená výměnou za podrucek a koleček, poskrabaný podsedak neuznan, přestože byl v tomto stavu hned z krabice, posílal jsem foto hned po rozbalení.

  • Před x lety, jsem s tímto obchodem řešil reklamaci grafické karty a tak arogantní a drzé a lživé jednání, jsem nezažil v žádné prodejně a e-shopu, od té doby zde nic nekupuji i přes zajímavé ceny.

  • Hledím to diskusí a myslím, že to je jen místo kde si vylít vztek z pocitu křivdy. Chodím do Suntechu rád již několik let mé zkušenosti jsou velmi dobré. Musím souhlasit s uživatelem Gulak. I já jsem vracel několikaát zboží a nikdy s tím nebyl problém. Ani s reklamacemi nikdy žádný zádrhel. Snad jediná nevýhoda je někdy delší doba dodání o den nebo dva navíc. Což si vysvětluji tí, že se v Suntechu snaží mít co nejnižší ceny. To je vše.

  • Po precteni diskuse jsem se docela zhrozil, co to je za obchod a psychicky jsem se pripravoval na návštěvu pro vraceni produktu. Navsteva byla prijemna v klimatizovane prodejne (venku je ted peklo na zemi) a personal byl vstricny a mily. Nemel jsem zadny problem na pobocce v Praze. Za me obchod doporucuji. Ceny maji dobre.

  • Nedělají nic navíc pro zákazníka jen to co jim ukládá zákon takže na reklamaci si počkáte 30 dnů a až po upozornění vystaví dobropis který má splatnost 14 dnů a zaplatí až poslední den.

  • Objednal jsem si grafickou kartu, označená že je skladem. Ani po 4 dnech nedodané. Nyní ji zdražili cca o 1000kč a stále je vedená, že je skladem. Objednávku mi jednostranně stornovali, aniž by se obtěžovali mi to aspoň sdělit.
    Velmi neprofesionální a nekorektní jednání...

  • Jsou to zloději a je jim to úplně jedno, nevrací zboží, ani peníze!

  • Na stránkách obchodu je zboží skladem, v reálu ho nemají. Ozveme se Vám....již se neozvali.

    • ...ať jsme spravedliví, ozvali se druhý den :)

  • Právě jsem byl nucen poslat na ČOI:
    13.1.2021 jsme objednali za 4592.56 Kč tablet u společnosti SUNTECH computer, s.r.o.; Československého exilu 2154/26; 143 00; Praha 12 - Modřany.
    Všiml jsem si, že u zboží uvádějí, že je na externím skladě, takže jsem ještě 15.1.2021 ověřoval, že ho opravdu jsou schopni dodat - po potvrzení ze strany prodejce jsme zaplatili fakturu. U jiného prodejce jsem objednal ochranné sklo a obal. 22.1.2021 (pátek) tablet konečně dorazil, ihned jsem na něj nalepil ochranné sklo, které mi bylo doručeno dříve - to mě stálo 249 Kč, až po zapnutí jsem zaznamenal, že tablet má místo avizovaných 3GB pouze 2GB operační paměti. Hned v pondělí 25.1.2021 jsem prodejci volal a posléze poslal na jeho kontaktní email popis situace s dotazem, jak ji můžeme řešit. (Vše v přílohách) Byla mi nabídnuta dodatečná sleva 400 Kč - vzhledem k tomu, že rozdíl v pro mě rozhodujícím parametru byl výrazný a cena tabletu během dodání klesla na stránkách prodejce o cca 200 Kč (4384 Kč), kontaktoval jsem prodejce znovu, že je pro mě toto řešení neakceptovatelné - nabídl jsem svoji představu řešení, ta se zase nelíbila prodejci. Problém je, že mi prodejce není ochoten při vrácení zboží nahradit dodatečné náklady vzniklé celou situací (vina je jednoznačně na jeho straně) v podobě již instalovaného ochranného skla v hodnotě 249 Kč, proto se obracím na Vás.

  • Tady https://procesory.heureka.cz/amd-ryzen-3-3200g-yd3200c5fhbox/ se tváříte že procesor prodáváte za 2750Kč ale v reálu na svých stránkách za něho chcete o 300kč více!

  • Jakmile se pokusíte zboží reklamovat, napíšou mechanické poškození a nemůžete nic dělat. Za mě naprostá nespolehlivost.

  • Vše v pořádku, dokud nechcete reklamovat. Neuspějete a zhrozíte se, jak se s vámi bude prodejce bavit. Neskutečná arogance, posměch.... Nechápu, jak se může prodávající takto chovat k zákazníkovi v dnešním e-shopovém světě. Ještě jsem to nezažila. suntech.cz - již nikdy více....

  • Velmi negativní zkušenost. Nejdřív mi potvrdili objednávku včetně ceny za doručení prostřednictvím Uloženky, ale pak kupodivu zjistili, že výdejna Uloženky v našem městě je prý "zavřená" (?) a že si za doručení tedy musím připlatit. Což jsem odmítl, takže mi zrušili potvrzenou objednávku, což považuji za porušení závazného smluvního vztahu a předám to na ČOI.

  • Žel, i já se musím přidat k varování před eshopem Suntech.
    Zboží jsem dostal bez českého návodu.
    Využil jsem práva vrátit do 14 dnů.
    Peníze byly zaslány zpět bez poštovného.
    Po několika urgencích došla další platba, žel znovu jen část. Dodnes chybí kompletní uhrazení.
    Předávám ČOI.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • NEDOPORUČUJI TYTO PODVODNÍKY. S reklamcí ani vrácením produktu neuspějete. Již nikdy více.

  • Negativní zkušenost! Fitness náramek GARMIN vívosmart Optic zakoupený přes firmu Suntech. První reklamace - hodinky zhasnuly ihned po odpojení z nabíječky - po měsíci reklamace neuznána z důvodu chybějícího seriového čísla (to bylo původně nalepené ze spodní strany fitness náramku) a špatného stavu řemínku (ten se rozpadal už od 5 mesíce ) Tato samolepka se odlepila asi po jednom měsíci užívání, ale v menu se dá najít jak seriové č. tak asi 5 dalších identifikačních údajů. Závěr - nikdo se reklamací nezabýval. Reklamace 2 - náramek poslán znovu i se seriovým číslem. Po 3 týdnech se vrátili hodinky na dobírku za 120,- a jsou otevřené - nejspiš "odborný" zásah reklamačního technika. Bohužel kde se odborná reklamace prováděla se nedozvíte tato informace je tajná. Důvodem zamíntnutí trentokrát není seriové číslo, ale duvod: skrz poškozený řemínek vnikla vlhkost do VODOTÉSNÉHO pouzdra. Pokud mám námitky mám se obrátit na zastoupení Garmin pro ČR. Dobrý to plán, my si necháme peníze a Garmin vám pošle nové hodinky... nebo netuším jak si to u Suntechu představují. Pro všechny co by to chtěli zkoušet - V Garminu.CZ se zabývají pouze zbožím, které koupíte u nich, tak jako každý jiný obchod v ČR. Takže ať už je to výjimka jednoho vadného kusu, nebo ukázka upadajícího jména značky Garmin, jednoznačně hodinky za 3700,- které vydrží sotva rok patří mezi šmejd a jestli chcete šmejd reklamovat nejde to u firmy Suntech.

  • Tento obchod mě přiměl k registraci na heureka.cz. Nakoupil jsem 3 pohybová čidla. Po doručení jsem zjistil, že ani jedno nefunguje tak jak by mělo. Poslal jsem zboží obratem zpět 12.10. 20 dní jsem čekal na vrácení peněz a nic se nedělo. 23.10. Pan Plíhal na dotaz o vrácení zboží sdělil, že žádný balík u nich ode mě nemají. Ve výpisu PPL jsem následně našel, že 13.10. balík převzal nějaký Plíhal. Na tento argument mě přišla odpověď "Díky, díky..." Přičemž na můj následný rozhořčený email odpověděli vrácením peněz do druhého dne a že mají za to, že to dobropisem bylo vyřešeno. Žádný dobropis ani zprávu jsem za celou dobu od nich neobdržel. A 89+105 za poštovné tam a zpět v háji. Banda diletantů, nic jiného.

  • Nevrátili mi částku v zákonné lhůtě! Když jsem po 16 dnech volala na linku, tak mi bylo sděleno, že budou ugrovat finanční oddělení. Nyní je to 21 dní a stále peníze nemám! Doufám, že nebudu muset kontaktovat právníka. Příště se tomuto obchodu vyhnu obloukem a připlatím si jinde.