Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Prodejce prodává stany Quechua od výrobce Decathlon za nepřiměřeně vysoké ceny!!! Porovnání V Decathlonu stojí stan Arpenaz Family 4.1 pouze 2649,-. Sunshop stany v Decathlonu nakupuje a pak přeprodává za vyšší ceny, takže pokud nechcete být ošizeni, zajděte si do Decathlonu.

  • Pro uživatele Janice:
    Vracím se k mému mailu a musím se omluvit za milně uvedené informace. Měli jsem objednávku se shodou jmen. Skutečně jste na návleky čekala a to z důvodu nedostupnosti u dodavatele v požadované barvě, o čemž jste byla informována. Celkově sme vám zaslali 6 e-mailů o průběžné situaci. Byla jste informována, že budou do konce týden. Druhý den nám dšli v barvě modré, byla jste informována a chtěla jste počkat na šedou nebo černou. Ty nebyly dostupné až do cca 10.12. 7.12 dostáváte novou barevnou nabídku aktuálně dostupných barev. Vybrala jste si černo šedé, které dárkově balíme a zasíláme. Snad jsme udělali co se dalo. Pokud něco nesouhlasí neváhejte se ozvat. Přeji hezký den Martin Procházka

  • K screenshotu uživatele huncut. Objednávku, kterou přikládá učinil sice 25.12.2010 avšak před naběhnutím slevy, což je z ní patrné. Tuto infomaci obdržel. Byl první, kdo objdnávku učinil (ostatní čekali na slevu). Přesto ho kolegyně kontaktovala a nabídla mu cenu, jaká byla v akci (naše cena -40%), tu odmítl, sedačka byla prodána dalšímu zájemci.

  • Opravdu jsme nic neupravovali. Došlo přibližně 400 objednávek v období mezi Vánočními svátky. Bohužel ne všem jsme mohli vyhovět a ne vše jsme vyřídili kladně či včas. To je to za co přijímáme odpovědnost, co nás mrzí a za co se omlouváme. Vaším nekonečným stížnostem, nerozumím. Přeji hezký den Martin Procházka

  • Dobrý den, stížnost podejte, pokud se cítíte poškozen. My jsme uváděli, že sleva je 50% z běžných MO cen. Naše ceny již obsahují selvu 10-20% z těchto cen. O ceněza kterou nakupujete jste byl po celu dobu informován. Věřím, že je to pochpitelné a ne klamavé. Přesto děkujeme za názor, příště se více soustředíme na vysvětlení, i když myslím, že slevy a výprodeje jou i trochu hra :) Přeji hezký den Martin Procházka SunShop

  • Dobrý den,
    ja píšete se záměnou jste souhlasil a my se za ni omlouváme. Nedostupnost stránek je velmi nepříjemná. Na přelomu roku jsme výrazně posilovali strojové zařízení a občas něco nefunguje. Situace by se již měla vcelku stabilizovat. Děkujeme za pochopení

  • Objednal jsem si cyklo tretry, slibovali slevu 40 % kterou v mém případě také dodrželi, ale zaslané tretry byly jiné než jsem objednal. Naštěstí se trefili alespoň do správné velikosti tak jsem si je už nechal. Následná e-mailová komunikace s e-shopem byla bezproblémová, omluvili se, nabídli výměnu na jejich náklady avšak po přečtení posledních hodnocení jsem výměnu zavrhl, tak odvážný zase nejsem. E-shop na mě dělá dojem amaterismu, stránky jsou každou chvíli nedostupné, proto jim kladné hodnocení nemůžu dát a už tam nikdy nic nekoupím. Recenze mi vložit nejde proto to píšu sem.
    Martin

  • Jsem další obětí podvodu. Slibovali 50% slevu, ale pak skutek utek'. Teď se hájí tím, že sleva byla z cen, které na eshopu vůbec nebyly uvedené! Je tohle normální?

    Všem, kteří dopadli jako já, doporučuji podat stížnost na Českou obchodní inspekci.

  • Velmi neseriozní obchod. Jednak tím, že nedodají zboží za ceny, které nabízí a za druhé ještě šíří lži a nepravdy.

    Dostal jsem na e-mail informaci o slevách 50%. Viz leták zde: http://geeknet.cz/sunshop/shop_sleva_web.jpg

    Šel jsem tedy podle instrukcí 25.12. na web a objednal si dětskou nosičku. V momentě objednávky vypadalo zboží takto: http://geeknet.cz/sunshop/sunshop.jpg

    Objednávka proběhla na plnou cenu, do poznámky jsem uvedl, že podle jejich vlastní nabídky, očekávm cenu 50%. Objednal jsem v termínu, který vyžadovali a zboží bylo skladem. Splnil jsem veškeré potřebné podmínky pro jejich vlastní akci.

    Potvrzení objednávky zde: http://geeknet.cz/sunshop/objednavka.jpg

    Zboží jsem samozřejmě nedostal. Po objednávce na webu upravili informace o slevě, která se prý kalkuluje z jiných cen, které nemají na webu nikde uvedeny. Já jako zákazník jsem znal jedině cenu, kterou mi eshop Sunshop.cz nabízel. A po telefonickém hovoru mi nabídli jinou cenu, samozřejmě vyšší. Objednávku jsem tedy zrušil a zde na heuréce napsal po pravdě negativní recenzi.

    Jejich lživou reakci si můžete přečíst zde:
    "Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen. Cena jaká je inzerována byla platná po celou dobu akce (do vyprodání), byla vidět dosažená sleva a cena po slevě. Vše jste obdržel v potvrzení objednávky a v několika krocích potvrdil. Pokud se vám sleva 40% z našich cen, 50% z běžných MO cen zdála malá, nebyl důvod zboží objednat. Je velmi neobvyklé vytvořit objednávku, požadovat nižší cenu než nabízenou a poté nás nařknout, že nedodržujeme ceny. Dostal jste to co jsme Vám nabízeli. Pokud máte nějaké konkrétní informace co jsme zanedbali, rádi se pokusíme vše napravit. Martin Procházka SunShop"

    Jak se můžete přesvědčit z uvedených screenshotů, rozhodně jsem nedostal to, co podle letáku nabízeli (slevu 50%) a ani jsem v žádném případě nesouhlasil ani neobjednával nic se slevou 40%. Viz objednávka. Nic takového ani na webu nebylo.

    Pokud tedy budete v tomto obchodě nakupovat, buďte připraveni na to, že cena není konečná a může být zcela jiná než nabízejí a u svého zboží uvádějí.

  • OBJEDNÁVKA JE Z 27.11.2010, 7.12. MI BYLO POTVRZENO, ŽE JE KONEČNĚ ZBOŽÍ, KTERÉ ASPOŇ BARVOU ODPOVÍDÁ FOTOGRAFII. UPOZORNUJI, ŽE JSME SI OBJEDNALA ZBOŽÍ SKLADEM. POKUD TAKHLE REAGUJETE NA VŠECHNY NEGATIVNÍ KOMENTÁŘE, TAK NEMÁ CENU JE SEM DÁVAT, OBZVLÁŠŤ, KDYŽ SE K NIM UŽ NENÍ MOŽNÉ VYJÁDŘIT!
    Anonym
    Hodnocení: 2.5 hvězdičky z 5
    Hodnocení: 2.0 hvězdičky z 5
    dodací lhůta
    Hodnocení: 2.5 hvězdičky z 5
    přehlednost obchodu
    Hodnocení: 2.5 hvězdičky z 5
    kvalita komunikace
    Zákazník nedoporučuje obchod svým známým.V reálu měli jiné zboží než na fotografii. Nenormálně dlouhá čekací doba na zboží.Od 7.12 mi nebylo dosud doručeno zboží zaplacené přes 2 týdny. předchozí zkušenost se sunchop dobrá, tato je ale hodně špatná a proto poslední.
    Vyjádření obchodu sunshop
    Dobrý den, jak sama píšete, objednávku jste učinila 7.12. dnes je 13.12. tedy ne 2 týdny, ale 6 dní po zaslání objednávky a převodu peněz. V době objednání nebylo 5 položka z celé objednávky skladem, což bylo vidět při nákupu i v potvrzení. Dodací lhůta uvedená u zboží co nebylo skladem je 3-4 dny (tedy nejdříve 4. pracovní den lze očekávat dodávku). Objednávku jste rozdělit nepožadovala. Kolegyně s Vámi byla po celou dobu v komunikaci, na kterou jste reagovala a nevznesla jste žádnou námitku. Věřím, že 2 týdny před Vánoci, se dají delší dodací lhůty pochopit. Za nás mohu říci, že zboží odchází vždy neprodleně. Martin Procházka SunShop