Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nulová ochota ohledně reklamací
    • Sluchátka dorazila ve špatné barvě
    • Sluchátka se po 2. Měsících pokazila

    Jen vás okradou, toť vše..

  • 10 %

    • lehce vas pripravi o penize
    • cokoli co vas napadne

    nekomunikuji ani na emailu ani na telefonu, reklamace neresi, zasilky neprebiraji. ale vesele se prodava jak na sunnyshop tak na amio, oboje patri DASI sro. Tak bacha na ne.

  • 10 %

    • PODVODNÍK
    • NEKOMINUKUJE
    • KLAME ZÁKAZNÍKY

    Na stránkách sunnyshop jsem si objednal náramek, který sice došel v čas, ale informace o jeho funkcích byly zcela mylné a klamavé. Upozornil jsem majitele na tuto chybu s prosbou, že bych chtěl zboží navrátit v reklamaci ale doplatil bych si a koupil ten správný model. Pan Krátky odpověděl pohotově ještě ten den ať zboží odešlu i s průvodním dopisem. Učinil jsem tak, zboží si převzal dle ČP ale po dva měsíce už nereaguje! Vyzýval jsem jej opakovaně k reakci, žádná odpověď! Předávám na ČOI a Policii ČR. Pokud chcete ušetřit své peníze, vyhněte se tomuto obchodu! Je nás už zde dost kteří mají negativní zkušenost s tímto novým PODVODNÍKEM na internetu!

  • 10 %

    • V prosinci jsem zakoupil zboží, ale dodáno bylo jiné navíc v nižší hodnotě. Na vrácení do 14 dní ani odstoupení od smlouvy vůbec nereagovali, zásilky nepřebírali (jednou nepřevzali, jednou odmítli převzít). Takže mám něco, co nechci, zaplatil jsem za to více a nic se neděje. Minulý týden se konečně ozvali jedinou vetou - že jsou v likvidaci. Ale jak koukám, eshop jede dál. Takže kdo máte dobrodružnou povahu, nakupujte...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vytvoril jsem objednavku a zbozi okamzite zaplatil.
    Po par dnech mi poslali mejl ze objednávku zrušili...
    Napsal jsem jim, ze je zbozi zaplacene, at mi vrati penize ,nebo poslou zbozi, nic mi neodpovedeli
    Nakonec bez jakekoli interakce ze strany obchodu zbozi dorazilo.
    Zásadní nevýhodou je tedy nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sunnyshop velmi nedoporučuji. Před vánocemi jsem zakoupil zboží, které jsem následně z důvodu povrchového poškození vrátil. Bohužel adresát (Sunnyshop) si reklamovanou zásilku nepřevzal a dne 22.1.2019 se mně vrátila. A to přes to, že jsem na výzvu prodejce zaslal popis poškození, foto, kopii potvrzení o odeslání nazpět. V současné době jsem podal stížnost na ČOI a trestní oznámení na PČR. S výsledky a závěry se vás pokusím seznámit na sociálních sítích.

    Výhodu v kupování od uvedené firmy nevidím žádnou. Je spousta jiných, kde lze solidně a na základě doporučení právě na Heuréce nakoupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Pán 10 dní nereagoval, koukl jsem na recenze a bylo mi to jasné, tak jsem zrušil objednávku a objednal si zboží jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super rychle dodani, fajn ceny, doporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží, které bylo skladem, doručeno 16 dní od objednávky (chyba na straně přepravní společnosti Intime), o této skutečnosti jsem informovala prodejce mejlem, bez jakékoli reakce do dnešního dne. Vracím se k ověřeným eshopům (Megapixel, Alza), za tu o něco nižší cenu to nestojí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace

    Ani po čtyřech dnech zádná komunikace žádné zboží.Pouze potvrzení objednávky a žádost o hodnoceni.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost, vstřícnost a komunikace
    • Není možnost platit platební kartou.

    Doporučuji z vlastních zkušeností.Zboží bylo doručeno v termínu, nepoškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo pouze částečně, na faktuře ale bylo vše, peníze mi zatím nevrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neřeší podanou reklamaci
    • nedodržení reklamační lhůty

    Na základě mailové komunikace jsem obchodu zaslal zpět vadné zboží. Balík převzali 28.11. a od té doby se neobtěžovali jakkoli reagovat.
    Naštěstí pro mě nejde o zboží za nějakou zásadní částku. Na druhou stranu jak by se asi postavili k nějakému zásadnějšímu problému, když nedokážou vyřešit ke spokojenosti ani obyčejnou drobnost? Takže nakupovat určitě nedoporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá cena
    • Rychlé dodání

    Bez problému

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Dárek, nemohu hodnotit, ale sám mám Honor 10 a je skvělý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V žádném případě nedoporučuji! Jednání s majitelem katastrofální!!! Když jsem volala, že by jsem potřebovala odstoupit od smlouvy, jelikož jsem omylem zakoupila 2 stejné telefony byl nehorázně arogantní, položil mi telefon a vypnul a už se nedalo dovolat nikde, vyvěšené oba kontakty, byl arogantní a sprostě mi to položil, nebudu si tímto jednáním kazit svátky a mobily jsem si nechala, snad budou fungovat a nebudu muset nic reklamovat, věřím že by jsem nakonec neměla ani peníze ani telefon! Nečetla jsem předem recenze! Chyba!!! Ale ponaučení!!!

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Paní Dziková,
    Vy jste velice hloupy člověk bez špetky slušnosti a ohleduplnosti.
    Vy večer na Štědry den řeší odstoupení od kupní smlouvy.
    Opravdu jen tak hloupy člověk jako vy napíšete zcela nepochopitelnou SMS o nějakých recenzich a na několik našich SMS dotazu o co se jedná neumíte ani odpovědět. Tak nelžete něco o vyvěšeném telefonu.
    Každý slušný člověk pochopí, že se to da vyřešít po Štědrém dnu. Jenom vy ne.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodani
    • Vyrobek super
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dodáno před vánoci v superkrátkém termínu.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží jsem doposud neobdržel,vánoční dárek který leží od 19.12 u dopravce In Time,takže super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží doručeno již druhý den, děkuji