Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- V mém případě naprosto nulová komunikace.
Nevim co se stalo, protoze od jinych ma obchod dobre hodnoceni, ale v mem pripade selhal. V potvrzovacim emailu - potvrzeno vse skladem, jinak ze se ozvou, no zbozi nikde, nikdo se neozval. Na muj emailovy dotaz nikdo neodpovedel. Pak jsem obdrzel zpravu, ze mi posta rozvazi balicek - to byla jedina informace.
Zbozi dorazilo za cca 10 dni od obednani - a to bylo vse skladem - jinou informaci jsem neobdrzel.
Pokud muzete kupujte jinde.Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Dobrý den Jindřichu,
máte pravdu chyba se stala na naší straně. Vše bylo skladem, ale bohužel ne v počtech, které vy jste si objednal.
Velice mě mrzí, že z naší strany nebyla dostatečná komunikace, jelikož se to mohlo vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Ještě jednou se vám za celý náš tým omlouvám a třeba to s námi ještě jednou někdy v budoucnu zkusíte.
Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den
S pozdravem za http://www.stylove-topeni.cz
Tomáš Sáblík -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabízí zboží které bych v MO síti sháněl složitě.
- Nulová komunikace ze strany obchodu. Nedodání zboží.
Obchod pravděpodobně již neexistuje, za tři týdny nulová komunikace i přes urgence. Zboží nedodáno.
Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Tomáši,
V první řadě se Vám chci omluvit za nedorozumění ohledně Vaší objednávky. Měl jste v objednávce několik položek a jedna položka "plynová hadice" je vedená jako "na objednávku". Položky takto označené mají dodací lhůtu 4 týdny, a bohužel nikde jsem nedohledal jakoukoliv snahu o urgenci jak píšete.
Samozřejmě to neomlouvá náš obchod, který Vás měl pro jistotu kontaktovat, zda počítáte s delší dodací lhůtou na kterou na webu upozorňujeme.
Ještě jednou se omlouvám a nabízím jako omluvu slevu 10% na příští nákup.
Budeme se těšit na naší další spolupráci.
přejeme hezký den
S pozdravem za http://www.stylove-topeni.cz -
Nedoporučuje obchod
- Široký sortiment
- Dodací lhůta a komunikace se zákazníkem
Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Michale,
Mrzí nás Vaše hodnocení, které jste sám uznal po tel. rozhovoru že bylo neoprávněné. :-(
Objednal jste si zboží, které je na zakázku a po celou dobu jsme s Vámi komunikovali a naprosto přesně jste měl informace, kdy bude zboží dostupné.
Příště si prosím předem promyslete jaké vlastně hodnocení chcete obchodu udělit, protože dodatečné omluvy jsou sice fajn, ale nic to už nezmění na tom, že jste obchod svojí neoprávněnou recenzí poškodil.
Omlouvám se, že to píši trochu ostřeji, ale je potřeba, aby zákazníci věděli jak to bylo.
Budeme se těšit na naší další spolupráci.
Přejeme hezký den
S pozdravem za http://www.stylove-topeni.cz
Míl Pavel
I-marketing -
Nedoporučuje obchod
nedůvěryhodné informace u jednotlivých položek týkající se možnosti osobního odběru na prodejně.
objednáné zboží nebylo na prodejně při osobní navštěvě přesto že odběr byl na den návštěvy u položek proklamován
Na webových stránkách je velkou upoutávkou proklamováno "jsme tu pro vás 15hodin denně" při tom číslo 774164246 uváděné jako funkční po 17 hodině je nedostupné.Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Jaroslave,
děkujeme za Váš názor a chápeme že se rozčilujete, ale opravdu nemůžeme dodat něco co nemáme skladem. Již jsme Vám to vysvětlovali na osobní návštěvě, kde Vám bylo řečeno, že na stránkách u Vámi objednaného produktu máme informaci "skladem externě" a termín naskladnění 7 dní. http://www.stylove-topeni.cz/rvt-sachtova-trouba-400-500-p139022/
Objednávku jste uskutečnil ve 21:45 a ráno v 7:00 (kdy otvíráme) jste si přišel objednávku vyzvednout. Každý den dopoledne voláme zákazníkům, kteří mají objednané zboží na osobní odběr a informujeme je o stavu objednávky. Příště prosíme aby jste počkal, až Vás budeme informovat, zda je zboží připravené a jestli vůbec je na skladě.
Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den
S pozdravem za http://www.stylove-topeni.cz
Míl Pavel
I-marketing -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- v balení chyběly 2x2AA baterie, což jsem hned tel. reklamoval a následně zaslal doklad za nákup baterií, jak mi řekl p. Sáblík. Žádná odpověď ani na urgenční maily, Stále čekám i na fakturu pro ev. pozdější reklamaci. Obdržel jsem pouze zálohovou fakturu. Doufám, že dáte věci do pořádku. Děkuji V. Babinec
Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Vlasto,
bohužel originál zabalené termostaty nekontrolujeme, protože zákazníkům by vadilo, že jim posíláme rozdělané zboží v porušeném obalu.
Samozřejmě na základě tel. rozhovoru jsme se domluvili, že baterie si máme zakoupit a my Vám je proplatíme. Žádné "urgenční" e-maily jsme od Vás neobdrželi.
Koukal jsem že baterie jsme Vám proplatili a doklad za zboží vždy odesíláme na e-mail.
Opravdu jsem nikde neshledal chybu.
Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den
S pozdravem za http://www.stylove-topeni.cz
Míl Pavel
I-marketing -
Nedoporučuje obchod
- Nabízejí něco co nemohou v přijatelné době dodat, a uvádějí že produkt je skladem
Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Produkt, který jste si objednat máme vedený skladem ext. (na externím skladu). A datum dodání v detailu produktu je vždy uváděn 7 dní. Bohužel není v naších silách dodat produkt, který není na našem skladě do 2 dnů od objednávky jak jste požadoval.
Objednávku jsme zrušili na Vaší žádost.
Omlouváme se za způsobené komplikace a doufáme že do budoucna vše proběhne bez komplikací.
S přáním krásného dne
Míl Pavel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nakupuje a prodává zmetkové zboží.
Koupili jsme 2 hydranty s hadicíDN25. Na jedné skříni bylo rozbité sklo. Přitom zabalené byly dobře a kartonový obal nebyl poškozen. Výrobce který skříně odesílal, musel zabalit jeden hydrant již s rozbitým sklem. Obchod dodal okamžitě náhradní nepoškozené sklo.
Po montáži a připojení hydrantů na vodu, oba dodané ventily 1" silně tečou. Jsou to zmetky nepoužitelné.
Doporučuji aby obchod změnil výrobce výrobků, které prodávají.Reakce obchodu Stylove-topeni.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše reakce.
Na našem e-shopu je možné zakoupit přes 20 000 značkových produktů a mrzí nás, že na základě Vaší jedné špatné zkušenosti odsuzujete kvalitu celého sortimentu.
Co zasílá výrobce neovlivníme, ale rozhodně pochybujeme že by úmyslně poslal poškozené sklo na skříňi, protože by jej stejně musel nahradit na vlastní náklady.
Nechali jsme Vám zaslat zboží přímo od výrobce pro urychlení Vaší objednávky, i když jste si objednal zboží na zakázku.
Dokonce jsme Vám zboží fakturovali až po dodání zboží, což není standardní postup a placení se řešilo až po vyřešení Vaší reklamace se sklem.
Ohledně celé zakázky s Vámi náš prodejce X-krát telefonoval a ani jednou jste nezmínil vadu ventilů.
Po dodání nového skla jste kolegovi řekl, že hydranty již dva dny visí a vše je v pořádku.
Na hydranty (Vámi označené "zmetkové zboží") jsme dosud neměli žádnou reklamaci.
Pokud máte nebo budete mít problém můžete využít zákonnou lhůtu 24 měsíců na reklamaci.
Míl Pavel
Obchodní oddělení
Stylové-topení.cz