Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nekomunikuje ani mailem ani telefonem, objednávka se ani po týdnu neposunula, stále není jasné, jestli zboží bude doručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám žádné infromace ze strany obchodu o stavu objednávky, nekomunikují přes email, telefon nezvedají. Bohužel jsem zboží zaplatila předem, tak pro ostatní doporučení - to nedělejte. Stačí, že budu mít starosti já.

  • Nedoporučuje obchod

    • Mimo automatické odpovědi po učinění objednávky, žádná reakce, telefon nikdo nezvedá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 10 dny objednáno, automatická odpověď a všechno skončilo.
    Na urgence žádná odpověď, na telefon nikdo nereaguje.
    Včera nějaký ospaly hlas mi odpověděl že není tam ale zeptá se na stav objednávky!
    Firma na HOUBY nebrat!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od zaplacení ani zmínka co je s mým nákupem,
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mimo potvrzení objednávky nic víc obchodník nesdělil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod potvrdil objednávku a od té doby, u zboží na skladě, dva týdny čekám. V obchodě nikdo nebere telefony ani neodpovídá na e-maily

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané a zaplacené zboží, které bylo uvedeno jako "skladem" obchod po 3 týdnech stále nedodal, nereagují na maily, telefon nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nefunguje!! Po deseti dnech ruším objednávku. Na emaily nikdo neodpovídá, telefon nikdo nebere.
    • Zkuste si před objednávkou zavolat na uvedený telefon. To Vás jistě od objednávky odradí.

    Takto ne!! Zbytečně ztracený čas čekáním na vyřízení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se ani po 19 dnech neobtěžoval reagovat na objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    Po objednání v eshopu přišla automatická proforma faktura, po jejím zaplacení obchod nekomunikuje. Je to týden, nikdo na maily neodpovídá a zboží mi nedoručili. Rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod poslal jenom že je můj požadavek přijat a že mi přijde na email faktura k platbě a nic mi do dnešního dne nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje, čerpadlo zdražil o 1100,- a ani se neozval.........
    Doba zdražování ze dne na den při válce na Ukrajině!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží, které je dle nabídky skladem, nebylo expedovano ani po 10 ti dnech. Na mailové dotazy nikdo nereaguje
  • Nedoporučuje obchod

    Inzerce zboží v dostatečném počtu, po objednání sdělení, že zboží nemají...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Naprosto

    Naprosto nevyhovující chování - objednaný kotel dodán až po měsíci a webu je psáno skladem a to ještě mi prodejce řekl že ho prodal někomu jinému a že shání jiný. V ten samý den byl objednán Boiler ale ten taktéž byl dodán více jak po měsíci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží. Obratem jsem dostala oznámení o přijaté objednávce a že si mám počkat na číslo faktury, které mi pošlou během několika hodin. Čekala jsem pět dní a nic. Po té jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sortiment (nedá se ovšem věřit tomu, že je zboží skladem a bude doručeno v termínu)
    • Při platbě předem musíte čekat na zálohovou fakturu, kterou vám ovšem sami nepošlou. Musíte její zaslání urgovat. Poté byla faktura obratem doručena.
    • Údaje o době doručení zboží neodpovídají skutečnosti. Po zaplacení zálohové faktury za zboží, které mělo být skladem (a podle pracovníka obchodu mělo být obratem expedováno), mi toto zboží ani po týdnu nebylo doručeno.
    • Obchod nekomunikuje. Přijde pouze automatický e-mail, že objednávka byla přijata. Poté se o vyřizování objednávky už nic nedozvíte, pokud do obchodu sami nezavoláte. Nikdo se neobtěžuje vás informovat, kdy bude zboží doručeno, jakým způsobem, nebo že se doručení protáhne a z jakého důvodu.

    Jako důvod nedoručení zálohové faktury mi byla sdělena inventura. Podle zkušeností zákazníků ne Heurece to vypadá tak, že obchod má inventuru buď pořád, nebo má jiné vážné problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6 dnů bez odpovědi, telefon nikdo nezvedá 6 dnů, na email žádná odpověď
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace ze strany prodejce.

    29.12.2021 objednán bojler, kde bylo datum dodání přepravcem 3.1.2022. Do 11.1. žádná reakce ze strany obchodu - telefon zvedl pán z obchodu pouze jednou s tím, že probíhají inventury a předá požadavek do skladu. Na následnou emailovou komunikaci (2 pokusy) ani telefonické pokusy nereagoval, objednávku jsem 11.1.2022 zrušila.