Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem uhradila převodním příkazem. Ostatní dodavatelé po uhrazení zboží okamžitě pošlou. Platba přišla na váš účet 24.2. a dodnes nemám ani avizo, že jste objednávku vyexpedovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemají platební bránu, takže déle trvá, než dorazí platba
    • drahé poštovné
    • zboží odesílají až do 10 dnů od přijetí platby

    Krásné věci, ale nepružný systém, týden po objednání není zboží ještě ani odeslané. Objednávala jsem ten den ještě z jiného obchodu a zboží je dávno doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nemohu hodnotit, knihy nedošly
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta.
    Žádné vysvětlení, proč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedostatečné množství zboží,dlouhá dodací lhůta ,při platbě předem na účet bych čekala lepší servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepřesné, nejasné informace - co to přesně znamená, když STUDIO sice potvrdí platbu, ale uvede, že odešle zásilku v nejbližším možném termínu? Je to zítra, za týden, za rok?

    Obchod dělá dojem jisté neprofesionality.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • maji zbozi co jsem chtela
    • nedodali nic z toho, co jsem chtela bez jedine zpravy.

    uz tam nenakoupim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jedinečné zboží
    • dlouhé dodací doby,avizované,ale nevyhovuje