Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zajimave veci. Moc prijemna pani ktera se vyzna ve svem zbozi
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Pri osobnim vyzvednuti bylo, bez upozorneni predem, zavreno (“poledni pauza do 16:30”) a ani po uvedenem case se nikdo neobjevil.
    Nasledne nelogicka emailova komunikace. Na dotazy “lze se tedy stavit znovu az budu mit cestu kolem? & nemuze se mi stat to same?” zadna odpoved. Zadna moznost telefonicke komunikace. Objednavku jsem zrusil. Nasledne dotaz, proc rusim, kdyz jsem “recnickou otazkou” oznamil, ze si vyzvednu. Jako obchod ok. Jako eshop nikdy vic.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • příznivé ceny
    • rychlá doba expedice
    • osobní přístup
    • V případě nedostatku objednaného zboží obchod nabídl něco navíc, a to se dnes moc nevidí.
  • 10 %

    • Zajímavý obchod s fajn zbožím za dobré ceny.
    • E-shop nedovedou standartně provozovat.

    Objednal jsem zboží přes e-shop s osobním odběrem. Přišla mi výzva k osobnímu odběru s místem (kamenný obchod)
    a možnými časy (PO-PÁ 12-18h) k vyzvednutí. Ve 14:15 jsem dorazil a našel zamčeno a ceduli na dveřích “poledni pauza do 14:45”(o polední pauze v emailu nebyla žádná zmínka), počkal jsem tedy půl hodiny a ve 14:50 jsem nakonec odešel, protoze stále nikdo nedorazil a neotevřel. Napsal jsem jim, že nejsem spokojen s jejich přístupem a zrušil objednávku.
    Z jejich strany email s omluvou za nepříjemnost a čekání prý z důvodu akutní návštěvy lékaře a "skysnutí tam díky frontě", dotaz zda mají mojí objednávku opravdu zrušit. Moje email reakce s tím, že je pro mě podstatné pouze info kam a od kdy do kdy si můžu vyzvednout zboží s tím, pokud mě nevyzvete, abych si předem zavolal (na webu mají pouze pevnou linku, která hlásí "schránka je plná") a potvrdil si s Vámi telefonicky čas možného vyzvednutí, přijdu logicky ve Vámi uvedené časy, tedy mezi 12-18h & dotaz zda, pokud objednávku nezruším, zda si jí mohu výhledově vyzvednout v pracovní dny pondělí až pátek od 12:00 - 18:00 " až budu mít cestu kolem" s dotazem, zda se mi už znovu nemůže stát to samé.
    Na to mi už nikdo neodpověděl, objednávku jsem tedy zrušil.
    OBJEDNÁVKU PŘES E-SHOP S OSOBNÍM ODBĚREM PROTO NEDOPORUČUJI!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ve Stromce jsou naprosto úžasně ochotní! Přijela jsem vyzvednout objednávku osobně a zjistila jsem, že jsem zapomněla peněženku. Velmi milá slečna z obchodu mi pomohla vyřešit problém úhradou z aplikace v telefonu a mohla jsem v klidu se svým balíčkem odjet na dovolenou.
    • Výborně vybavený obchod se skvělým výběrem esenciální alternativní literatury, dobrotami, přírodní kosmetikou, barefoot botkami a spoustou dalších vychytávek.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • milá obsluha
    • rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Věřím že kamenný obchod bude vyhovovat, ale co se týče internetového obchodu nedoporučuji. Zboží jsem si objednala ale po pár dnech mi bylo oznámeno že zboží vlastně nemají. Nejspíš by měli více zapracovat na int. obchode a dát si vše do pořádku. Zboží jsem platila předem a po 4 dnech od zaslání mého č.účtu zatím peníze zpět nedorazily...

    Reakce obchodu Stromka centrum

    Dobrý den,
    omlouváme se za zmatky. Stalo se, že jsme prodali poslední pár bot jako jinou velikost. Proto se omylem zobrazovaly vámi vybrané boty jako dostupné, i když jsme je již neměli. Za to prosím přijměte naši omluvu.
    Každopádně peníze jsme vám poslali na váš účet. Prosím, zkontrolujte ještě jednou, zda platba dorazila. Pokud ne, tak nás kontaktujte na [email protected] a společně prověříme s bankou.
    Děkuji a přeji krásný den, Anna Vršník

  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Dodání trvalo 11 dní od platby, boty byly skladem, dodání zásilkovnou, čekala jsem od 7.5. kdy mi bylo oznámeno expedování do 15.5. kdy boty dorazily do zásilkovny.
    • Boty měly špinavou podrážku, jakoby v nich někdo už chodil, naštěstí se dala vlhkým hadříkem lehce umýt, to by však měl udělat prodejce. Boty byly ve slevě, ale nové.

    Pokud kupujete, připravte se na dlouhou dodací dobu.

    Reakce obchodu Stromka centrum

    Dobrý den,
    omlouváme se za prodlení, které vzniklo v průběhu svátků. Díky také za poznámku ohledně očištění bot. Příště na to lépe dohlédneme. Jedná se o boty nové, jen vyzkoušené v prodejně. Ale otřebujeme si na to dát vězší pozor. Ať vám dobře slouží.
    S pozdravem, Anna Vršník

    • hrozná komunikace resp. žádná

    Tři neděle se neozvali tak jsem mailovala, Ozvali se s tím, že se chybička vloudila, a že stejně láhev nemají a mají problém s dodavatelem.

    Reakce obchodu Stromka centrum

    Dobrý den,
    děkuji za vaši reakci. Láhve jsme neměli skladem a moc se omlouvám za nepříjemnosti s vaší objednávkou.
    S pozdravem, Anna Vršník

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velice příjemná komunikace telefonická, mailová i osobní
    • dostupnost zboží jinde nesehnatelného
    • při osobním vrácení zboží z internetového nákupu jsem sice nedostala peníze ihned na ruku, ale ještě tentýž den mi přistály na účtě
    • při osobní návštěvě nesmírně příjemný personál obchůdku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vstřícná a rychlá komunikace, doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost komunikace a bezproblémový obchod
    • Vše ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo trochu poničeno - kniha, ale nic šíleného, jen zřejmě nepozornost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ
    • NEVYZPYTATELNÝ
    • RADĚJI JSEM EXPEDICI DALŠÍCH BOT ZRUŠIL..

    MĚL JSEM OBJEDNÁNY DVOJE BOTY, ZA 1700,- a 3200,-
    KDYŽ JSEM SI VYZVEDÁVAL LEVNĚJŠÍ, /DRAŽŠÍ ČEKALY NA EXPEDICI/ BYLA MI ZAPOČÍTÁNA CENA DRAŽŠÍ..

    Reakce obchodu Stromka centrum

    Dobrý den,
    zřejmě se jednalo o nedorozumění. Oboje boty byly pro vás připraveny na vyzkoušení. Koupil jste si boty levnější a tato cena vám také byla započítána na účtence. Kdybyste potřeboval vystavit kopii účtenky, prosím, kontaktujte nás na [email protected].
    Krásný den,
    Anna Vršník

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • fundovaně poradí na základě svých vlastních zkušeností
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zbozi objednano, obratem prislo potvrzeni na mail. Ihned pripraveno na prodejne. Pri vyzvednuti na prodejne velice prijemna, mila, usmevava a krasna slecna. Doporucuji.