-
L: Dobrý den,
problém s reklamací mě velice mrzí, bohužel jsem nenašel žádnou reklamaci pod Vašim jménem v naši databázi. Tudíž nemohu reagovat konkrétně, ale obecně není možné aby Vás nikdo nekontaktoval, náš systém automaticky při jakékoliv změně ve stavu reklamace zasílá i zprávu zákazníkovi jak emailem tak sms, pokud ji zákazník při reklamaci uvede.
Kontaktujte mě prosím pro sdělení podrobnějších informací ohledně Vaší reklamace. Určitě najdeme nějaké společné řešení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tomáš Procházka
775 519 345
www.stroll-obuv.cz -
Dobrý deň, mám presne taký istý problém s reklamáciou. Reklamovala som tenisky (1350czk) po mesiaci nosenia s výsledkom zamietnuté. Že boty sú obnosené (podotýkam, že som ich mala obuté asi 3x). O výsledku reklamácie ma nikto neinformoval a keď som sa išla spýtať do obchodu po 30 dnoch, tak tam mi ich až na môj nátlak predavačka išla pozrieť či vôbec bola reklamácia vybavená. K výsledku reklamácie môžem podotknúť len toľko,že v tomto obchode už v živote nakupovať nebudem. Neviem kde ostali dobré spôsoby a nejaký marketing alebo snaha o zákazníka....takéto obchody sa sami odpisujú na zánik....
S pozdravom
Lenská -
Jana Klarová: Dobrý den paní Klarová,
vaše reklamace nebyla uznána z důvodu, že nebyla shledána žádná konstrukční vada na reklamované obuvi. Pokud nám dodáte znalecký posudek, kde bude řečeno, že se jedná o výrobní vadu nebo vadu materiálu, samozřejmě vaší reklamaci bezodkladně vyřídíme.
Mrzí nás, že jste s botami z naší nabídky nebyla spokojená.
S pozdravem
Stroll obuv -
Boty jsou hezké, ale pozor na reklamace. Koupila jsem si kozačky za 3800 Kč, a když jsem je chtěla po pár dnech nošení vyreklamovat, bylo mi řečeno, že moje nohy nejsou vhodné pro tuto obuv. Přitom mi boty seděly a byly pohodlné. Měla jsem se zeptat prodavačky, zda jsou moje nohy vhodné pro jejich obuv ? Pravá bota se zdeformovala tak, že se z ní udělala kolébka a jsou nepoužitelné, kromě tedy levé boty. Nezbývá mi nic jiného než je zaslat k soudnímu znalci obuvi. NEDOPORUČUJI !!!!