Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Střešní box mi dorazil zamčený bez klíčů. K odemčení jsem jej musel přivést v autě do obchodu "jen" desítky km daleko (mohlo to být i stovky), kde jsem poslouchal, že je to vina výrobce :-)

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Vážený zákazníku,

    Vaše recenze nás velmi mrzí a to především proto, že jako prodejce, nejsme schopni vzniklou neshodu ovlivnit.
    Naše firma je první autorizovanou prodejnou THULE v ČR z důvodu vysoké kvality výrobku a profesionálního způsobu řešení reklamací. Každý střešní box, který opouští výrobní linku, se zváží a zkontroluje ho kamerový systém, aby nedocházelo k tomu, že uvnitř budou chybět upínací prvky nebo klíče. Je tedy velmi pravděpodobné, ze klíče mohli vypadnout v průběhu přepravy (poškozená krabice) nebo byly omylem vyhozeny při likvidaci obalového materiálu.
    I přes výše uvedené, jsme Váš problém vyřešili při návštěvě naší prodejny a předaly Vám novou sadu klíčů zcela zdarma.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem
    Střešní nosiče BöHM

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Toto je můj první nákup v obchodě. A taky asi poslední. U zboží které jsem objednal je napsáno Do 3-7 dnů u vás. Dnes je to osmý den od objednání a zaplacení zásilky a ještě mi ani nepřišel e-mail, že by vůbec něco odeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • veřejně uvádí, že je zboží skladem, pak napíšou email, že bude v červnu

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze, která není úplně objektivní.
    21.4. jste objednal zboží, u kterého bylo napsané, že přijímáme pouze předobjednávky a že bude naskladněno v 05/2023.
    Tato informace byla uvedena jak v košíku, tak v detailu produktu.
    Informaci o dostupnosti jste nejspíš přehlédl a napsal do poznámky v objednávce, že si zboží vyzvednete cestou do Prahy u nás na prodejně. Ihned jsme Vás kontaktovali s omluvou a vysvětlením, Vy jste se rozhodl objednávku STORNOVAT.
    22.4. jsme Vám poslali další email s informací o STORNU a postoupení Vaší rezervace na další zákazníky.
    1.5. jste nás kontaktoval ZNOVU, zda máme zboží skladem.
    2.5. jste dostal odpověď s tím, že platí první naskladnění v průběhu 05/23, ale očekávaný počet kusů se mezi tím rozdělil mezi ostatní čekající zákazníky s předobjednávkou. Tím by se pro Vás posunul termín dodání na 06/23, což jste nám opět odmítl.

    Omlouváme se, ale opravdu jsme udělali maximum.

    S pozdravem
    Team Střešní nosiče BöHM

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ackoliv u zbozi bylo uvedeno "do 3-7 dnu u Vas", dnes je to sedmy den a zbozi jeste ani nebylo predano dopravci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oceňujem telefonickú komunikáciu a informovanosť
    • Tovar sa dal objednať aj keď nebol dostupný - trošku sklamanie
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zdlouhavost. musel jsem se připomenout
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výborná komunikace na prodejně
    • Ačkoliv byl box psaný jako skladem s doručením do 3-7 dnů, nebylo tomu tak. Na prodejně mi bylo osobně řečeno, že mám objednat přes eshop (neměl jsem na autě nosníky). Objednal jsem tedy v pátek odpoledne. V pondělí odpoledne mi volali, že box skladem není. Chybí materiály a dodavatel je nemá. Bylo mi řečeno volajícím "Objednejte a kupte jinde, ale pochybuji, nikde je nemají". Což mě.moc nepotěšilo, když týden na to máme jet na dovolenou. Objednal jsem tedy jinde a světe div se, za 2 dny byl doma .

    Komunikace na prodejně na dobré úrovni, ovšem zboží psané skladem, fakticky skladem nebylo, ačkoli jsem se na to ještě ptal osobně na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    19.7.2021 (tj. téměř 3.týden po objednání) po té, co jsem kontaktoval prodejce mi bylo oznámeno, že objednané zboží (ke dni objednávky uvedené skladem) není dostupné, přičemž prý bylo bezvýsledně poptané i u konkurence (po objednání jsem byl prodejcem informován, že mi zboží bude dodané v půlce července). Stejný den (19.7.) jsem sám objednal shodné zboží u konkurenčního obchodu v Uhříněvsi, 2. den tj. 20.7.2021 jsem vyzvedával kompletní objednávku.

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Dobrý den pane Narovec,

    mrzí náš Vaše hodnoceni.

    Objednal jste si zboží, které nebylo skladem, proto jsme Vás kontaktovali telefonicky ihned po objednání (30.6. v 9:13) a společně jsme se domluvili, že dostanete zprávu až bude naskladněno od výrobce (druhá polovina července). Jsme rádi, že jste v této nelehké době zboží sehnal a přejeme Vám hezké léto.

    S pozdravem
    Střešní nosiče BöHM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka nebyla ani do měsíce doručena, nikdo se mě neozval
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uváděli skladem, přitom skladem nosič neměli, podvodníčci, ještě že jsem nezaplatil předem, dejte si pozor

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Dobrý den,

    každý nespokojený zákazník nás velmi mrzí, zde je krátké vysvětlení k Vaší objednávce.
    12.7. (před 4 měsíci) jste si objednal zboží, které bylo skladem, ale nebylo expedováno, protože jste uvedl chybný tel. kontakt. Než jste zareagoval na náš email (15.7.), bylo zboží díky vysoké poptávce vyprodané a Vy jste na naší nabídku alternativního zboží reagoval stornem. Mrzí nás to, ale v případě, že by jste uvedl správný telefon do objednávky, zboží by Vám dorazilo druhý den.

    S pozdravem
    Střešní nosiče BöHM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod na jedné straně nabídnul náhradu za nedostupné zboží, na druhé straně jsem bohužel dodnes tuto náhradu neobdržel a kromě slibu nevím, zda a kdy ji obdržím...

    Obchod nabízí dodání zboží, které je ve skutečnosti nedostupné...
    Objednané, předem zaplacené zboží nebylo nakonec dostupné, dohodl jsem se na náhradním zboží, kromě příslibu jsem dosud žádné plnění oproti provedené úhradě neobdržel...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebyli schopni dodat mnou vybrané zboží, které jsem nakonfiguroval na jejich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží asi nebude, ale slíbili peníze vrátit .
    • Zboží zatím neorazilo a po týdnu od objednávky jsem dostal informaci, že asi ani nebude.
    • Podvodníci, uvedeno, že mají zboží skladem, což byla lež

    Varuji před tímto e-shopem: lžou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si příčníky Thule + nosič Thule ProRide 598 (původně 591); po kostrbaté komunikaci - jednou nebyl kit na auto, potom se zřejmě lépe podívali a najednou zase byl, atd. - jsem se dostavil k montáži. Nedali mi návod, nedali mi nářadí a navíc práci odbyli - chyběl mi díl. Tudíž jsem tam musel ještě jednou. Slíbili mi, že jakmile momentálně nedostupný nosič kola (jen u nich) ProRide 598 bude, ozvou se. Dodnes mi nikdo nezavolal. Druhý den po montáži příčníků jsem nosič koupil jinde. V dnešní velké konkurenci jsem bohužel narazil na špatného dealera.

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí každý nespokojený zákazník, zakládáme si na dobrých službách a spokojenosti zákazníků.

    Zde je několik postřehů, které je třeba k Vaší recenzi doplnit.
    1) dostupnost KITu se změnila po té, co jste po telefonu s kolegou upřesnili typ vozidla (v objednávce nebyli kompletní údaje)
    2) návod a klíč jste si při první návštěvě neodvezl, byl připraven na předávacím místě. Při druhé návštěvě jste si odvezl klíč a návod jste odmítl s tím, že si ho stáhnete na internetu
    3) TH598 jsme opravdu neměli skladem, přišli nám 5.6. dopoledne, tedy až poté, co jsme dostali informaci, že je od nás už nebudete chtít. Dodací lhůty od výrobců jsou nyní opravdu delší než je běžné, měli jsme Vás informovat průběžně a za to se omlouváme!

    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen, Vaší stížnost probereme na poradě a pokusíme se nastavit nějaká opatření.

    S přáním pěkného dne,
    Střešní nosiče BöHM

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prestoze eshop nabizel stresni box v bile barve s informaci SKLADEM, tak realne ho nemeli a objednat nemohli. Objednavku jsem zrusil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V nabídce zboží, které nemají.

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Může se to stát z několika důvodů:
    1) máme na webu několik položek, které s ohledem na jejich malou obrátku nedržíme skladem. Lhůta dodání je závislá na pružnosti výrobce.
    2) na vrcholu sezóny se některým výrobcům stává, že nejsou schopni pokrýt vysoké množství objednávek. Přes to, že jsme autorizovaný prodejce a máme přednost před menšími podniky se tato situace občas stává.

    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    Team SNB

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží dorazilo částečně poškozené, velmi pravděpodobně při balení. reklamovat jej nebudu, nemůžu čekat na další.. škoda

    Reakce obchodu Střešní nosiče BöHM

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost! Není jediný důvod k tomu, abychom Vám vědomě poslali poškozené zboží, protože tím výrazně zatěžujeme naší administrativu při následné reklamaci a současně nám vznikají vícenáklady náklady na dopravu tam/zpět. Každé zboží před odesláním kontrolujeme, ale bohužel nedokážeme zamezit poškození ze strany dopravce. Pokud se rozhodnete pro reklamaci, škoda Vám bude zajisté nahrazena.

    S pozdravem
    Team SNB