Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení zákazníci,
    také my jsme se dnes připojili k iniciativě Bezheureky.cz. Celá věc kolem Heuréky a její "nezávislosti" je patrně pro koncového zákazníka na první pohled asi nesrozumitelná. Základním problémem je, že nesouhlasíme s tím, aby takový cenový srovnávač, který má být ze své podstaty nezávislý, byl majetkově a jakkoliv napojený na další své eshopy či jiné vlivné finanční skupiny. Připojujeme se tak ke kroku Alza.cz. Nyní nám tedy Heuréka odebrala certifikát Ověřeno zákazníky, protože jsme jí přestali posílat data o všech našich nákupech, v dalším kroku odebereme další veškerá data a informace jdoucí na Heuréku. Připravíme náš systém vlastních dotazníků a zveřejňování recenzí na našem webu.
    Samozřejmě přicházíme o část objednávek, věříme ale, že slušnost a férová hra je víc. Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme.

  • beat: Dobrý den,

    systém automaticky zablokuje IP pokud z ní jde velký počet požadavků. Později se vyhodnotí a nechá zablokovaná a nebo odblokuje. Není to nic proti vám, je to naše opatření.

    S pozdravem Store4you.cz

  • Tak nejak nevim co rict, nedavno jsem ohodnotil nakup u tohoto e-shopu celkem kladne, jen s nejakymi vyhradami. A na oplatku mi obchod zablokoval pristup na jejich stranky. "IP zablokovana". Tento pristup asi neni uplne idealni. Kazdy at posoudi sam.

  • jarin:
    Dobrý den, k vašemu komentáři je snadné vysvětlení. V tomto případě u tak nízké ceny se jedná vždy například o kusy rozbaleného zboží v doprodeji za sníženou cenu a je tak i označeno jako "rozbalené". V případě že se doprodá tak ho náš systém skryje a vám se ukáže hláška "zboží neexistuje" a vy pak naleznete stejný produkt za standardní cenu - rozbalené zboží nelze nabídnout bez snížené ceny. Samozřejmě Heuréka aktualizuje data se zpožděním a tak se daný produkt může na Heuréce objevovat a u nás již v nabídce není.

    Stejná situace může nastat i u produktů ve standardní nabídce kde máme například jen 1 ks skladem - po objednání zákazníkem se produkt skryje pokud systém nemá zadanou informaci v podobě data naskladnění.
    V případě že neznáme datum naskladnění a nemáme informace o dostupnosti zboží je lepším řešením produkt skrýt a předejít případným nedorozuměním. Tam kde máme uvedeno " na dotaz " máme přibližné informace o dostupnosti a pokud nám zákazník zavolá, umíme informace rychle ověřit.

    Také není problém nám zavolat a takové nejasnosti si ověřit a nechat si vysvětlit. Nejedná se o klamavou reklamu, problém je výše vysvětlen. Pokud nám zavoláte, můžeme vám to ještě vysvětlit.
    Naše zákazníky považujeme za přátele a můžou se na nás obracet s jakýmkoliv dotazem telefonicky nebo e-mailem a vždy se vám budeme věnovat.

    S úctou

    Tým Store4you

  • tento obchod má zde na Heurece nejlepší ceny - od 20 a více %. Po návštěvě na web prodejce však "zboží neexistuje". Pokud ho přece jen dohledáte, jeho cena je nad průměrem nabídek!
    Považuji to za klamavou reklamu - od nich nic nevezmu!