Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, snažil jsem se přidat recenzi na Heureka, ale bohužel mi to nejde. Rád bych vyzdvihnul tento obchod. Zboží objednané po tel domluvě dorazilo následující den, skvělá komunikace a vše OK..... O tomto obchodu mohu jen říct VŘELE DOPORUČUJI! Děkuji Plhal Roman

  • tomas klvana:
    Ja opravdu resil tento produkt na firemnim chatu se zakaznikem a cca hodinu jsem se mu snazil pomoci s nastavenim. Pokud jste to nebyl Vy tak se omlouvam. V kazdem pripade techto wifi extenderu se prodalo pomerne dost a jediny, ktery s nim mel uvadeny problem jste byl jen Vy. Mohla to byt klidne vada vyrobku.A tu je mozne reseit standardne reklamaci. Nechapu jak s tim souvisi nase firma, ktera podle me nijak nepochybila jelikoz nejsme ani vyrobci ani dovozci zarizeni. Samozrejme reseni je vyradit produkt z nabidky, ale vzhledem ze je o nej velky zajem a jini zakaznici problem nemaji tak to neudelame.

    s pozdravem
    Daniel Hosek

  • Dobry den

    Nechapu jak tady dokazete klidne tvrdit, ze obalka je nabizena jako jediny zpusob dopravy. To samozrejme neni pravda. Navic je primo u volby preprava obalkou napsano, pouze pro drobne zbozi maximalne 5cm tloustky. Ja sice chapu, ze to je lakave, vybrat podstatne levnejsi prepravu obalkou a dela to takhle spousta lidi. Uz nekolikrat jsem byl rozhodnuty volbu prepravy obalkou z nabidky zrusit, protoze opradu nezbyva cas na to obvolavat kazdeho zakaznika, ze se zbozi do obalky nevejde a verte ze vas takovych je opravdu spousta, ale neudelal jsem to. Posilame spoustu drobneho zbozi typu obal na mobil atd. a prislo mi nefer nutit zakazniky zbytecne ke drazsimu zpusobu prepravy. Asi to opet budu muset prehodnotit.

    s pozdravem
    Daniel Hosek

  • ahoj všem rád bych vás varoval před tímto obchodem ... napsal jsem recenzi: obchod dodal zboží nekompletní takže mám na něj velmi negativní názor TZV. obednával jsem tu wifi repeter ten jsem sice převzal ale po nastavení se ukázal jako nefunkční ... musel jsem hledat na internetu aktualizaci



    bral jsem to jako konec max. nějaké omluvení za zboží ALE ten pán má drzost si ještě vymýšlet že se mnou komunikoval a snažil se mi pomoc pravda je že jsme spolu nikdy nekomunikovali,sice je pravda že zboží je levné ale to neznamená že obchod neručí za kvalitu také psal že Wifi repeter je složité jenže instaluji wifi zařízení každý den a většinou ze zahraničí některé jsou jednoduší některé složitější ale všechno zvládnu ale pokud vám někdo dodá něco co nefunguje tak ani "odborná montáž" nepomůže nakonec jsem našel jinou verzi systému


    jediné co chci je aby pán neříkal že se mi snažil pomoct :D když jsme spolu nickdy nekomunikovali

  • Bohužel já mám také špatnou zkušenost se zabalení sluchátky k PS..syn vybrala obálku,která byla ve formuláři k přepravě nabízena-jedná se o malou věc,bohužel pán do této obálky narval krabičku 6 cm vysokou-bez vnitřního zabezpečení sluchátka a takto to odeslal.Obálka přišla placatá a sluchátko zničené,řekl,že je to naše chyby,že jsme si vybrali přepravu v obálce..at si to reklamujeme u ČP.ČP reklamaci neuznala a z reklamačního protkolu je zřejmé,že zboží bylo nedostatečně zabaleno...zítra zasílám sluchátko zpět a doufám,že mi pán vrátí peníze,nevím proč bych já měla platit za to,že on neumí zabalit jedno sluchátko na PSP3...Není chyba na mé straně,takže nevím,proč bych to měla platit já.Balšánová

    nepřijde mi to fér,tvrdit synovi,že pokud si vybral obálku k přepravě,tak to ted má zničené....a takto se zříkat odpovědnosti za zabalení...Vám to přijde normální????

  • Nemáte někdo zkušenosti s vrácením zboží? Děkuji za odpověď

  • Nevim co mate proti recyklaci prepravnich obalu. Kdyby jste mel moznost pri objednani zaskrtnout tlacitko ano chci pouzit nerecyklovany obal za 15Kc,- tak ho stejne nezaskrtnete, to si nebudeme nic nalhavat. Vzhledem k tomu, ze jste poslal zbozi zpet ve stejne krabicce ve ktere Vam prislo a nesel jste si koupit krabicku novou tak jste to jen potvrdil. Nase cenova politika je takova, ze neumoznuje pouzivat nerecyklovane obaly a zatim si na toto jeste nikdo nestezoval, proto nic menit nebudeme. Zbozi se naopak snazime balit co mozna nejlepe, Adekvatne k obsahu balicku. Pouzivame ruzne polstovani a podobne. Pravda je takova, ze pouzity obal nemel na poskozeni telefonu vubec zadny vliv. Telefon mel display poskozeny zrejme jiz od vyrobce, coz vzhledem k tomu ze zbozi preposilame zasadne nerozbalene nemuzeme ani zjistit natoz ovlivnit. Co se tyce zminovanych tlacitek tak na tech jsem nenasel nic z toho co popisujete. Co se tyce prijemnosti hovoru tak jak se do lesa vola tak se z lesa ozyva. Mozna by jste si mel zamest pred vlastnim prahem.

    s pozdravem
    Daniel hosek

  • Tento obchod bych nedoporucil... moje pritelkyne si zde objednavala telefon... ten ji prisel v krabici od susenek a byl v trosku dezolatnim stavu. Mel vyvyklany tlacitka na ovladani hlasitosti a vyp/zap telefonu a nejakou skvrnu pod displejem. Kdyz jsem volal do obchdu tak ten pan co se mnou hovoril tak byl neprijemny a bylo mi receno ze za tu cenu toho mobilu ani na tu krabicku nemame narok... a kdyz jsem zacal mluvit tak mi neustale skakal do reci... proste hruza

  • Fjodor: Moje zkušenost je taková. I když zboží mají skladem, i když tam přijdeš a řekneš si, že chceš tu a tu základní desku a mají ji skladem, tak ti ji hned neprodají a proč? Protože ji vyzkouší, udělají zatěžovací test apod.. Takový test, trvá 24 hodin a důkladný test trvá 48 hodin. Pak vědí, že zasílají ne 100 procentní zboží ale 110 procentní zboží. Tudíž, kdybych měl já známovat na stupnici od 1 - 10 a to nejvyšší číslo spokojennosti je 10, tak bych volil 11.

  • Stolní počítače píší dodání do dvou dnů, já bohužel čekám již třetí den na zboží které bylo při objednávání skladem a po třech dnech teprve píší, že se zboží připravuje.