Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý večer, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem. Od 20.1.2015 má eshop nového majitele a chceme Vás ujistit, že uděláme vše pro to, aby Váš příští nákup proběhl bez problému a k Vaší spokojenosti.

    Za Stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

  • Nakoupila jsem v tomto obchodě před rokem a půl, na dodání jsem čekala velmi dlouho, až po 3. urgujícím nehezkém mailu jsem se konečně dřezu dočkala... Díky bohu jsem platila na dobírku, jinak asi zboží nemám do dnes.
    Teď bych ráda vyřešila reklamaci, tak jsem na to zvědavá, ale moc velké naděje si nedělám...

  • Jsem ráda, že nejsem sama v tomto názoru. Tento eshop je tragédie. Ani ne tak v přehlednosti a nabídce zboží jako v komunikaci a ve vedení. Měla jsem tu čest moje dvě objednávky řešit s panem Hrabaelm. Naprosto laxní člověk s absolutním nezájmem k zákazníkovi. Mou první objednávku samozřejmě nedodali v termínu, pak nakonec dodávali, ale ne na dodací adresu nýbrž na fakturační. Tím pádem se mi díky tomuto pánovi posunula realizace kuchyně o tři týdny. Tato moje objednávka byla provedena u firmy levne-drezy, ve které, jak jsem dnes zjistuila, je taktéž v zastoupení pan Hrabal. Jako druhý výrobek jsem objednávala filtry do digestoře. Objednávka byla uskutečněna 19.3. a do dnešního dne tj. 31.3. zboží nemám.Dodací lhůta byla udávána 3-5 dní. A kdybych si dneska nezavolala, věřím tomu, že by nikdo po mé objednávce ani nevzdechnul. V telefonátu mi opět pan Hrabal bulíkoval, že znovu byla omylem zásilka doručována na adresu fakturační.
    PROTO! Tento eshop ani eshop levne-drezy NEDOPORUČUJI, jelikož pro ně péče o zákazníka vůbec nic neznamená.

  • Nikdy víc tenhle eshop!
    Nezajímá mě, že se něco nedodává z Polska. Je napsáno že zboží je do 3-5 dnů, tak to tam sakra neudávejte!
    Objednávku jsem zrušila a doprosila se po 4 dnech o peníze.
    Obchod absolutně nekomunikuje.
    Šílenost!

  • Dobrý den,

    procházel jsem zpětně několik set objednávek...na www.stolarsky-eshop.cz jste určitě zboží neobjednávala. Potvrzovací emaily z našeho systému vždy odcházejí automaticky ihned po objednávce.

  • Tenhle e-shop nikdy víc!!!Předem jsem jím psala ,že potřebuju do dřezu vyvrtat otvor navíc.Tady je zkopírovaná odpověd:,,samozřejmě to není problém. Otvor na dávkovač vám rádi vytvoříme."Dřez poslali samozřejmě bez otvoru i když jsem jím to napsala i do poznámky a informovala je o tom ješťe mailem!!! Víc na můj mail proč otvor neudělali neodpověděli!!!!O tom,že po objednávce neposlali vůbec žádnej potvrzovací mail,že objednávku přijali ani nemluvím !!!

  • Michal: Vážený pane, tak si zboží kupte v polské Castoramě. My odebíráme zboží od Českého zastoupení Alveusu a pro náš trh je určena jiná cenová politika. Tento eshop rozhodně nefunguje díky Castoramě.

  • Zdena: Ono to bude tím ,že tento eshop funguje díky polské Castoramě a Leroy s náležitou marží pro tyto vychytralce

    viz:ALVEUS GALAPAGOS + ALVEUS BETTY cena 5100kč a cena v castoramě 3500 kč
    To je sakra vývar.

  • Neseriozní jednání - fakturuje i zboží, které nemá na skladě, takže nedodává, nabídne sice storno položky, ale peníze nevrátil ani po 3 týdnech od storna. Část zboží, které dodal, je nekompletní, není prý v jeho silách zkontrolovat, zda odesílá kompletní zboží (krabice byla otevřená....a teprve pak přibalena k ostatnímu zboží). Zvažuji ČOI nebo Ligu na ochranu spotřebitelů.

  • Bohužel stejná zkušenost.. Když mělo zboží přijít, nikde nikdo. Pak jsem dostala 2 nahradní termíny, na druhej pokus mi to tedy konečně přivezli. A přestože jsem se na zboží ještě konkrétně ptala, a bylo mi řečeno že dřez má odpad vzadu, po otevření jsem zjistila, že ho má uprostřed... No nikdy víc.

  • Karel K.: Pixie5: Mám stejnou zkušenost, nicméně bohužel jsem se řídila hodnocením a tuto diskuzi jsem nenavštívila:-(Chtělo by to udat do hodnocení....na zboží nebo vrácené peníze či nějakou informaci čekám již od 30.10(je 12.11)..máni zaplaceno bylo ihned na jejich účet ze stejné banky(internetová která nerozlišuje zda je svátek či víkend, peníze připisuje hned!!)

  • Karel K.: Dobrý den,

    zboží jste objednával v neděli 8.1., dostupnost byla 3-7 dnů. Bylo vám doručeno v pátek 13.1. Telefony jsou na příjmu v pracovní dobu od 9-17 hodin. Bohužel jste volal mimo tuto dobu. Termín dodání jež je na našem webu deklarovaný jsme splnili.

    S pozdravem

    Jan Hrabal
    stolařský-eshop.cz

  • Nakupuji přes internet velmi často, ale poprvé jsem se setkal s tím, že si firma dělá ze ákazníků legraci.Týden jsem dostával od fy Stolařský-eshop e-maily, že zboží je vyskladněno a jak mně dopravce PPL informoval byla to lež.Na uvedených telefonech soustavně se jeden nezvedá a druhý je nedostupný.Tuto zkušenost mají jak jsem zjistil i další zákazníci.Místo zboží přišly jen sliby a tuto firmu vřele nedoporučuji.

  • Našla jsem E-shop pro obchodování na internetu s možností stažení české verze zdarma na stránkách OXID eShop. Snadná instalace s otevřeným zdrojovým kódem http://www.oxid-eshop.cz/vlastnosti-community-edition-d305/ :)