-
Včera, 4.9.2021 jsem byla nakupovat a poradit se v obchodě Stoklasa v Ostravě v Nové Karolíně. Hodnotím profesionální přístup zaměstnanců. Nejvíce chci vyzvednout práci paní Martičky a slečny Ivči. S takovou ochotou se v dnešní době člověk nesetká. Moc děkuji za vše, co pro mě paní Martička a slečna Ivča udělali. Přeji vám hodně úspěchů a zdraví.
Šárka Stromšíková -
Nákup na této stránce vřele doporučuji. Nakoupila jsem si zde látky a věci na šití a musím uznat, že zboží je kvalitní a odpovídá obrázku. Navíc mě překvapilo velice rychlé vyřízení objednávky a dodání zboží.
-
Bohužel jsou jen ve velkých OC, ne na malých městech.
Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), se silikony, které jí lezou na mozek, proto neustále obtěžuje, a neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Na policii křivě vypovídala, což je také trestný čin, a vše popřela oproti dodaným důkazům.
Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. -
Skvělý obchod, velký výběr, rozumné ceny. Doporučuji ještě využít cashbacku (určité procento celkové částky dostanete zpět), který můžete získat na https://www.ziskejte.cz/ :)
-
Navštívila jsem prodejnu v Praze na Andělu - krásné prostředí. Přijatelné ceny zboží kterého je na prodejně dostatek různé barvy. Člověk by tu mohl strávit klidně celý den díky personálu který umí poradit. Jsou hodně příjemné a nápomocné prodavačky.
-
Objednala jsem si zbozi z eshopu, zbozi sem si vyzvedla na prodejne v Brne ovsem po otevreni krabicky jsem byla v soku. Objednala jsem si svatebni mašlicky bile, mašličky byly špinavé snad polite od kafe nwm, byly v nich díry od špendlíku rezave, celkove vypadaly obnosene. Zboží jsem okamžitě vrátila a o dalším nakupu neuvažuji. Jsem zklamana z toho co si dovolili poslat u tak dobreho obchodu.
-
Minulý týden jsem opět navštívila vaši prodejnu v Praze na Andělu a ráda bych vám vyjádřila pochvalu za krásné prostředí, přehledně upravené zboží v obchodě, a velice milý a ochotný personál. Všechny prodavačky jsou velmi milé a příjemné k zákazníkům. Moc dobře se v této prodejně cítím nejen já, ale i všechny mé známé, které zde nakupují.
-
Navštívila jsem prodejnu v Praze na Andělu - krásné prostředí, milá a ochotná obsluha.
Co mě ale totálně zarazilo, byla zřejmě interní porada odehrávající se během otevírací doby u jednoho z pultů za přítomnosti zákazníků. Porada... spíš pojeb zaměstnanců. Za tu krátkou návštěvu jsem se tam dozvěděla spoustu věcí... 6 stížností za poslední 3 měsíce na tuto prodejnu (pardon 2,5 měsíce) - to tu ještě NIKDY nebylo, při kontrole katastrofa ale korálky v cajku jo a bacha na nasazování zipů...
Vážená paní vedoucí (či za co se považujete), uvědomte si, že správný šéf nikdy NIKDY nejebe své zaměstnance před zákazníkem. Nikdy neprobírá interní záležitosti veřejně, vždy v soukromí. To, co jste tam dnes předváděla, byl vrchol netaktnosti a trapnosti. Gratuluji. Chyba není jen v zaměstnancích. -
Dobrý den, byla jsem 2x nakupovat v tomto obchodě (Jateční) a teda jedna velká katastrofa!. Prodavačky byly nepříjemné, vyloženě jsem je obtěžovala. Kupovala jsem popruh na kabelku. Prodavačka jen ukázala směr k regálu: támhle jsou a jestli tam nedosáhnete, máte tam schůdky... ???? Kde to jsme?
-
Dobrý den, přemýšlím zda jsem vůbec nakupovala ve stejném obchodě jako ostatní přispěvatelé. Protože jsem velice nespokojená s vyzvednutým zbožím. Co se týká dodací lhůty ta je asi v pořádku. Co se týká vyzvednutí na prodejně nic moc. Fronta byla přes půl krámu. Provozní nebyla zrovna sympatická natož vstřícná či milá na zákazníky (ani k podřízeným se nechovala slušně - bylo to velice nepříjemné). Ale největší byl šok když jsem doma rozbalila krabičky s příslušenstvím k šicímu stroji. Olejnička byla prázdná, za to bylo naolejováno úplně vše uvnitř krabičky. objednala jsem dvě krabičky a obě to stejné. V jedné byly i naprosto zkřivené nůžky, které když jsem se snažila trochu narovnat praskly. Reklamovat to nebudu jelikož to bylo ve slevě a finančně by se mi to nevyplatilo. Navíc samozřejmě už jsem rozlitý olej otřela. Nicméně vím zcela jistě, že už nikdy v tomto obchodě nakupovat nebudu. Výrobky jsou vyrobené v Číně a to myslím v tom nejhorším slova smyslu, který si dokážete představit.
NEDOPORUČUJI! -
Malý tip na zlevnění nákupů u Stoklasa.cz. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu. Jsou tam i další obchody, které toto nabízejí. Je to možná trochu reklama, ale myslím, že pro mnoho lidí to bude užitečné a využijí to, jako to využívám já
http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037
-
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli nahodou nemate nejakou praci na doma a kdo tuto cinnost muze vykonávat zda jen zeny nebo jen ZTP nebo na RD dekuji Jelenkova Jana
-
Vážená paní Alexová,
děkujeme za Váš příspěvek. Pokusili jsme se Vás dohledat, pod tímto jménem máme několik zákaznic, ale jedna z nich má objednávku odeslanou 15. 4. s tím, že objednávka čeká na úhradu faktury. Pokud je to Vaše, zkuste se prosím podívat do e-mailů, zda nespadla faktura do spamů.
Jestliže nejde o Vás, pak se velmi omlouváme a prosím o Vaše ID, abych přesně dohledali, v čem je problém.
S přáním pěkného dne, tým Velkoobchodu Stoklas
-
Dobrý den, už nějakou dobu u Vás nakupuji se zbožím jsem vždy maximálně spokojena. Jen s dodací lhůtou poslední dobou bohužel ne :-(.je to přes týden co čekám na zboží a to mi způsobuje komplikace.Při jednom rozhovoru s pracovníkem mi bylo řečeno že najíždíte na nový systém vyřízení objednávek a je rychlejší,.. co se týče mých objednávek tak bohužel ne.Mějte se krásně Vlaďka
-
Vážená Lenko,
omlouváme se, Váš příspěvek jsme zachytili až nyní, velmi se omlouváme, kolegyně na prodejně v Olomouci Vás samozřejmě měly informovat o ceně tašky.
Pokud budete tak hodná a na e-mail [email protected] nám napíšete svou adresu, pošleme Vám alespoň malou omluvu.
Uděláme vše pro to, aby k této chybě nedošlo.
S přáním pěkného dne, tým Velkoobchodu Stoklasa -
Dobrý den, nakupuji v kamenném obchodě i přes internetové stránky na www.stoklasa.cz docela často a vždy jsem spokojena. Pouze jednou mě nákup v Olomouci nemile překvapil, když moje útrata zde byla asi 1800 korun, nákup mi byl dán dvěmi prodavačkami do tašky - a až doma jsem zjistila, že za tuto tašku mi byla naúčtována cena 25 Kč (aniž by se mě kdokoliv v prodejně zeptal, zda s tím souhlasím).
-
Ludvika Mičolová:
Dobrý den, děkujeme za otázku. Množstevní slevy samozřejmě poskytujeme. Nejlépe je najdete popsány v obchodních podmínkách http://www.stoklasa.cz/prehled-slev-x397 Další možností je využít cen akčního množství, informace naleznete vždy na detailní kartě zboží.
Z Velkoobchodu Stoklasa Vám přejeme krásný den.
-
četla jsem dotaz od zákaznice jestli máte množstevní slevy.. zajímalo by mne to rovněž... děkuji ludena-hedvábí
-
Dobrý den,
my se tady vysloveně červenáme. Děkujeme za kolegyně v oddělení výdeje zboží, taková pochvala jim udělá radost.
Krásný den Vám přejí pracovníci Velkoobchodu Stoklasa. -
Ještě se mi nikde nestalo aby mi půl hodiny po zadání internetové objednávky oznámili, že je balíček připraven k odeslání a podle sledování zásilky žádný blaf ale skutečnost. Lituji, že jsem si nezadala adresu do práce, ale i tak je to něco neskutečné. V době, kdy téměř vymizely normální galanterie je tento velkoobchod přímo nepostradatelný se svým sortimentem a zároveň 100% spolehlivostí.