• Sekačka byla špatně složená

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po měsíci nebyla firma schopna objednávku vyřídit i když i u jiných firem je položka běžně skladem. Tady si už nikdy neobjednám prostě nic.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    vážený zákazníku. Bohužel nemůžeme souhlasit s Vaší recenzí. Objednal jste zboží, které nebylo skladem ( zadní závěs za 850,- ). Kolegyně Vás neprodleně kontaktovala ohledně předběžného termínu naskladnění, protože zboží neměl skladem ani výrobce, termín byl za cca. tři týdny. A i přes veškeré Vám poskytnuté informace jste od začátku vyhrožoval špatnou recenzí, což nepovažujeme za důstojné chování.

    S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zakoupili jsme, zaplatili, ale nedodali zboží, které nabízeli
    • prodloužili termín dodání o 2 měsíce

    Očekávám slevu, za prodloužení dodání o 2 měsíce ze strany Stiga-Shop.
    Nevím, zda by Stiga-Shop dodal zboží, a my bychom ho zaplatili za 2 měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo špatně zabaleno! Volně v krabici. Šroubky vysypané volně asi půlka chybí i matičky chybí. Nebyl dodán žádný manuál tak nemůžu ani zkontrolovat kompletnost dodávky ani jak mám věc bezpečně používat. Již bych tady nenakupoval!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože měl eshop u zboží uvedeno skladem, ani do týdne nebylo doručeno. Bez upozornění, bez omluvy, jen s požadavkem na hodnocení (přestože jsem nechtěl být dotazován), tak tady je.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod ma v nabidce zbozi, ktete neni schopen dodat. Toto plati opakovane.

    Nedoporucuji, jelikoz obchod neni schopen dodat zakoupene zbozi.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    vážený zákazníku. Bohužel nemůžeme souhlasit s Vaší recenzí. Objednal jste zboží, které je na objednávku. O předběžném termínu dodání Vás informovala kolegyně.
    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme.
    S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez komunikace, nedodržení termínu dodání

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    vážený zákazníku. Bohužel nemůžeme souhlasit s Vaší recenzí. U všech položek, které jsou na objednávku ( stejně jako položka, kterou jste objednal ) uvádíme předpokládaný termín naskladnění o kterém Vás informovala následně i kolegyně.
    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme.
    S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživá reklama/zboží skladem,dodání 3-5cnů!!!
    • Lživá reklama/zboží skladem,dodání 3-5cnů!!!
    • Lživá reklama/zboží skladem,dodání 3-5cnů!!!

    Po 5 dnech dorazil email,bohužel čekáma naskladnění,poté dodáme cca konec Května!!!

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    vážený zákazníku. Bohužel nemůžeme souhlasit s Vaší recenzí. U všech položek, které jsou na objednávku ( stejně jako položka, kterou jste objednal ) uvádíme předpokládaný termín naskladnění o kterém Vás informovala následně i kolegyně.
    V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme.
    S pozdravem Váš STIGA SHOP.

    • Radlici když už téměř kvetou sněženky???

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku, velice se Vám omlouváme za vzniklé potíže. Bohužel vzhledem k dnešní napjaté situaci spojené s koronavirem dochází ke zpoždění dodávek strojů od dodavatele. Neobjednal jste radlici, ale pouze příslušenství k připojení radlice k traktůrku a přesto, že jste zboží objednal 10.2., tak jsme Vám jej 23.2. odeslali. Takže i přes napjatou situaci jste měl zboží do čtrnácti dnů doma.
    S pozdravem Váš Váš STIGA SHOP.

  • objednal jsem zboží na skladě. Po 14 dnech jsem volal a zjistil, že zboží od výrobce do e-shopu dorazí tak za další týden a potom pošlou.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku, velice se Vám omlouváme za vzniklé potíže. Bohužel vzhledem k celosvětové situaci spojené s Covidem dochází k problémů s doručením zboží od dodavatelů. Z tohoto důvodu jsme nebyli schopni Vaši objednávku expedovat včas. Děláme vše, co je v našich silách pro to, aby k této situaci nedocházelo a naši zákaznici dostali zboží co nejdříve. S pozdravem Váš Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno,dodání přislíbeno koncem června 2020.Tak čekám.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku, velice se Vám omlouváme za vzniklé potíže. Bohužel vzhledem k dnešní napjaté situaci spojené s koronavirem dochází ke zpoždění dodávek strojů od dodavatele. Z tohoto důvodu jsme nebyli schopni Vaši objednávku expedovat včas ani jako autorizovaný prodejce. Děláme vše, co je v našich silách pro to, aby k této situaci nedocházelo a naši zákaznici dostali zboží co nejdříve. S pozdravem Váš Váš STIGA SHOP.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prezentuje na svých webových stránkách k nákupu sekačky dárky, které ale nedává. Zaslal jsem dotaz majiteli firmy a ten se mě dodnes neozval!!!

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den pane Kalivodo,

    s Vaší recenzí bohužel nemůžeme souhlasit. Stejný dárek byl u produktu zobrazen dvakrát, tudíž se nejedná o dva různé dárky, ale o jeden, který jste dostal.
    Těšíme se na Váš další nákup v STIGA-SHOP.cz. Pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup u nás. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme. S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • Zboží dorazilo poškozené, toto však nebylo patrné na první pohled - bohužel poškození nebylo viditelné při přebírání u přepravce (krabice byla v pořádku). Navíc se jednalo o dárek, takže poškození bylo zjištěno až po vyjmutí z krabice cca po 14 dnech od koupě, kdy bylo zjištěno ulomení držáku matky na krytu motoru a prasklý kryt filtru křovinořezu. Obchod týden od sdělení problému žádným způsobem nereagoval - naprosto nulová komunikace, (tedy například ani sdělením, že reklamaci neuznávají), v podstatě ignorování. Z důvodu jisté objektivity bylo proto vyčkáno s touto recenzí.

    Do budoucna se tomuto e-shopu raději vyhnout. Patrně jeden z těch, u kterých není problém nakoupit (pokud máte to štěstí a zboží přijde v pořádku), bohužel kvalita obchodu se projeví až v situacích, když je třeba řešit problém.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    s Vaší recenzí musíme naprosto nesouhlasit. V rozporu s Vaším tvrzením je velký počet našich spokojených zákazníků, kterým poskytujeme servis, náhradní díly a veškeré další služby nutné k provozu jejich strojů. Zboží jste objednal 13.07.2018. ve večerních hodinách. Zboží jsme Vám vyexpedovali obratem 14.07.2018, dle dopravce bylo zboží doručeno zcela v pořádku a bez jakýkoliv výhrad z Vaší strany. Na základě Vaší výtky na nereagovaní z naší strany jsme udělali kontrolu příchozí pošty a všech příchozích hovorů, kdy z Vaší strany nedošlo k žádnému zaslání reklamačního protokolu, ani k telefonické reklamaci. Zkontrolovali jsme i spamy a zde od Vás také nic nebylo. Proto nás velmi udivuje Vaše reakce. Jestliže jste měl s Vaším výrobkem problém, mohl jste se na nás obrátit tak, jak je na stránkách uvedeno v postupu reklamace na email [email protected], či telefonicky na čísle +420 774 796 602.
    Rádi bychom Vám ve Vaší situaci pomohli, ale nejprve bychom o situaci museli vědět. Jelikož jste nás nekontaktoval, nemůžeme tušit, že bylo něco špatně. Za veškeré Vaše obtíže se omlouváme, ale logicky zboží, které přijde dopravcem je nutné zkontrolovat. Než jej předáme dopravci, je vždy kontrolováno, avšak za chování dopravce k zásilce nejsme schopni ručit. Proto je následná kontrola balíčku, po jeho přijetí nutná. Samozřejmě jsme připraveni v takových případech vyjít zákazníkům vstříc a všechny problémy s nimi vyřešit k jejich spokojenosti. Tedy v případě, že nás o tom informují.
    S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neškolený personál na infolince

    Před nákupem jsem potřebovala o produktu zjistit důležitou informaci, zaměstnanec infolinky mě ujistil, že toto zboží splňuje můj požadavek. Byla jsem velmi zklamaná, když zboží došlo a vůbec to nebyla pravda.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den, paní Fraňková.

    Objednala jste si vřetenovou sekačku a veškeré technické specifikace byli popsány v kartě produktu, informovali jsme se u kolegy jež s Vámi objednávku telefonicky potvrzoval a vše bylo v pořádku a zboží Vám bylo zasláno dle Vašich požadavků a v telefonicky dohodnutém termínu. Kolega s ním jste hovořila je naškolený profesionál a ve svém oboru se vyzná, nejedná se o infolinku avšak o přímý kontakt na naši prodejnu, proto nás velmi překvapila Vaše reakce. Prosím neváhejte nás kontaktovat, rádi s Vámi vyřešíme veškeré obtíže spojené s Vaší objednávkou. Kontaktovat nás můžete na této emailové adrese [email protected]. S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    průšvih, zboží bLi dodáno poškozené,jelikož je funkční,tak jej nyní nebudu reklamovat

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den, pane Šebestík,
    pokud zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, máte nás ihned kontaktovat a problém bychom ihned vyřešili. Jelikož jste se nám neozval, neměli jsme možnost tuto situaci vyřešit. O to více nás mrzí Vaše negativní recenze. Přímo na našich stránkách naleznete informace, kde je vše popsáno viz: http://www.stiga-shop.cz/reklamace . V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme. S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Když do objednávky napíši, že budu potřebovat dopravu v po 18. hodině, tak bych předpokládala, že když to nelze, tak mě na to někdo upozorní. Zatím došlo k vyskladnění a dovozce trval na rozmezí 9 - 14 hodin. V jiném čase odmítl přijet. Vzhledem k tomu, že jsem toto omezení předem nahlásila, tak to považuji za neseriozní.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den, paní Malá,
    děkujeme Vám za nákup. Omlouváme se za chybu, která vznikla na straně přepravce. Samozřejmě o hodině doručení byli předem informováni. Budeme to s nimi řešit. Jsme rádi, že se situace nakonec vyřešila. Věříme, že budete s výrobkem maximálně spokojena. Pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup u nás. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme. S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    ze uvadeji zboží na sklade a pak jej nemaji, se muze stat.

    ovšem pak jsem si dopisoval se Stigou ohledne informací o sekacce na baterky a ti se na me vykaslali uplne.

    nevim, kdo tohle cte, ale rád bych se k informacim dostal.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den, pane Wagnere. Měli jsme na skladě poslední kus této sekačky, a ten měl rezervovaný již jiný zákazník, který udělal objednávku před Vámi. Kolega Vás ihned informoval o skutečnosti, že tato sekačka bude na centrálním skladě Stigy až začátkem příštího roku. Vy jste na tuto zprávu neodpověděl. Po šesti dnech jsme Vás opět kontaktovali s dotazem, zda do ledna počkáte nebo jestli chcete objednávku zrušit. Kolega od Vás nedostal žádnou odpověď a z tohoto důvodu jsme objednávku zrušili. Nevíme s kým jste si dopisoval ohledně informací o sekačce na baterky, s námi to ovšem již nebylo. Omlouváme se za vzniklé nedorozumění a pokud si přejete zjistit více informací kontaktujte nás prosím na telefonním čísle: 601 586 126. Pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup u nás. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme. S pozdravem Váš STIGA SHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dodali jiné zboží, než jsem žádal. Namísto objednané sekačky Stiga turbo 48 S BW Plus o avizované šířce záběru sekání 48 cm, dodali za stejnou cenu typ Stiga 48 S H o šířce záběru 46 cm. Že je záběr menší jsem zjistil až po převzetí po podrobné prohlídce doma, čili těžko to mohu reklamovat.

    Reakce obchodu STIGA-SHOP.cz

    Dobrý den, pane Tichý. Skutečně jste si objednal sekačku Stiga Turbo 48 S BW Plus, kde výrobce v popisu jasně uvádí: „Zinkované šasí má záběr 48 cm“. Z toho je zřetelné, že 48 cm je šířka šasí, nikoliv nože. Kontaktovali jsme vás, abychom s Vámi celou situaci vyřešili a jak jste se mohl sám přesvědčit, tak výrobní číslo od výrobce STIGA se shoduje s výrobním číslem výrobku, který jste od nás obdrželi. Zaslali jsme Vám tedy výrobek, který jste si u nás objednal a tak nechápeme Vaší negativní recenzi na náš obchod. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám poradíme. S pozdravem Váš STIGA SHOP.