Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na eshopu zboží skladem, zaplaceno již 5 pracovních dní a stále není vyexpedováno, aniž bych k objednávce dostala jakoukoliv další informaci. Bohužel nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Čerpadlo dorazilo v pořádku, díky špatnému odhadu potřebného výtlaku jsem čerpadlo vracel do 14 dnů v rámci odstoupení od kupní smlouvy, ale obchod se pokusil strhnout mi 238 Kč z původní částky za "znovuuvedení zboží do prodeje". Až po ohrazení proti tomuto kroku mi byla vrácení i tato částka, ale v emailové komunikaci stále tvrdili, že na to mají právo, kdybych byl o tomto informován před uzavřením kupní smlouvy. Nemají. https://www.coi.cz/faq/f-co-se-deje-po-odstoupeni-od-smlouvy/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží dorazilo v pořádku, ovšem pozdě.
    • Zboží dorazilo v pořádku, avšak ne ve smluveném dni a čase. Z toho důvodu jsem si pro doobjednání dalších věcí od Gardeny již StavbaEU.cz jako dodavatele nevybrala.
    • Slibovali při objednání dodání v sobotu 29.6. (ano, přišlo mi to divné, ale protože toto datum slibovali při zadávání objednávky hned dvakrát, tak jsem jim uvěřila - mám i fotky jako důkaz).
    • Navíc jsem i při objednání zadala do poznámky, že vidím, že mi to budou doručovat 29.6. - v sobotu - což je zvláštní den, ale že když to uvádějí, tak s tím počítám! Nereagovali.

    Špatně uvedené datum dodání zkomplikovalo celé zapojování kapkové závlahy před odjezdem na dovolenou. Z toho důvodu jsem s přístupem firmy StavbaEU.cz nespokojena.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží prodáno na prodejně a žadná odezva ze strany prodávajícího ze zbozi neni a nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, špatné vyřízení reklamace, neochota jednat, vědomě odeslané nefunkční zboží, potom problém s reklamací
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna ze čtyř židlí byla rozbitá. Ofotil jsem ji a poslal odesílateli s tím, že žádám o zaslání nové židle. Do dneška nemám nic. Židle nemají a peníze na adresu neposílají. To si jako důchodce mám založit kvůli nim účet?

  • Nedoporučuje obchod

    Měli by si udělat pořádek se svými dodavateli ohledně dodání zboží za možná 3 týdny...Neměli by uvádět dodání za tři dny,když to nejsou schopni splnit.To i s Číny mi jiné zboží přišlo dřív.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Bylo dodáno jiné zboží, reklamace vyřízena.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace
    • Na webu uvádí, že zboží je skladem a přitom skladem není

    V pondělí 20.5. jsem objednal a zaplatil stůl a židle, oboje mělo být dle e-shopu skladem. Na webu mají navíc v nejčastějších dotazech uvedeno: "U zboží na našich stránkách vždy uvádíme nejaktuálnější informace. Pokud uvádíme, že zboží je skladem, je opravdu skladem."
    No, v úterý před polednem dorazil mail: "Vážený zákazníku, zboží z Vaší objednávky bohužel nemáme skladem. Předpokládaný termín naskladnění zboží je dodavatelem potvrzen na 24.05.2019." (=pátek, což mi bylo na nic, ale to je jedno). V mailu nebyl ani náznak omluvy, ale hlavně se neobtěžovali uvést, CO z objednávky nemají skladem - zda stůl, všechny židle, několik židlí (abych si rozmyslel, jestli to zruším celé nebo jak to budu řešit). Tak tam volám, abych to zjistil - telefon nikdo nebere (ok, v mailu je sice věta: "V případě jakýkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat odpovědí na tento email nebo telefonicky na čísle 722 901 011", ale mají třeba moc práce). Volám podruhé za nějakou dobu - telefon stále nikdo nebere. Ok, píšu mail: "Dobrý den,
    co z mé objednávky nemáte skladem a jak je to vůbec možné?
    Zavolejte mi, prosím, na tel. xxxxxxxxx (mé číslo), nedá se vám dovolat. U mailu nebudu, proto, prosím, pouze volat.
    Děkuji, xxx (mé jméno)". Tak čekám, že se mi někdo ozve, no samozřejmě čekám marně, tak musím zase nechat práce a jít kontrolovat mail, jestli mi náhodou něco nepíšou - a vida, píšou - "Dobrý den, skladem z Vaší objednávky není stůl. Naskladnění očekáváme koncem týdne, jak Vám bylo e-mailem potvrzeno." Automaticky podepsaná Kateřina Burešová. Ok, zatím z jejich strany všechno špatně, tak volám, abych to vyřešil (stůl zrušit, židle poslat) - čas na dopisování s nimi fakt nemám. Ou, zázrak - dovolal jsem se! Domluva s pánem bez problémů - židle pošlou, stůl se stornuje, prachy za něj vrátí, jen jim to musím poslat písemně. Což činím a značně podrážděn připojuji poznámku, že Kateřina Burešová má zřejmě problém s porozuměním psanému textu, když zdvořile žádám výhradně o telefonické kontaktování a ona mi píše mail. Plus připojuji podivení se nad přetrvávající absencí omluvy. Za nějaký čas nekompetentní Burešová píše: "Vážený zákazníku,
    v první řadě bych Vás ráda informovala, že problém s porozuměním psaného textu nemám. Předpokládám, že tato poznámka byla pouze výsledkem Vašeho rozčílení a nejedná se o Vaše běžné jednání s lidmi."
    -- v první řadě se máš, Burešová, omluvit. A ne, POUZE výsledkem mého rozčilení tato poznámka nebyla. Podobné poznámky, když jsem rozrušen, trousím běžně, avšak POUZE na adresu nekompetentních diletantů.
    Mail Burešové dále pokračuje: "Telefonicky komunikuje naše infolinka, která je Vám k dispozici."
    -- jo, to možná je, ale někdo by ji musel taky obsluhovat.
    Mail pokračuje dál: "Dostupnost na webu aktuální je, je ale třeba aktualizovat webový prohlížeč."
    -- fakt? To je mi tedy novinka. Nějaké další skvělé doporučení pro mě, Burešová, náhodou nemáš? Např. kolikrát za sekundu bych měl v průběhu objednávky mačkat F5? Nebo jak konkrétně bych měl vlastně ohledně té aktualizace prohlížeče postupovat, když systém vašeho e-shopu vůbec neumožní objednávku dokončit, pokud zboží není skladem? (což jsem náhodou zjistil...)
    Závěr mailu pobavil rovněž: "Za komplikace se tedy omlouvám a věřím, že i přes prvotní nespokojenost s nákupem v našem e-shopu Vám produkt bude vyhovovat."
    -- Yes, vynucená omluva - po vyčtení všeho, co jsem udělal špatně, ačkoliv jsem nic špatně neudělal. No a abych k tomu všemu ještě nebyl spokojený s produktem? :D Burešová - ten podnik, který tě zaměstnává, nemá s produktem jako takovým (myšleno s jeho designem, kvalitou, provedením atd.) nic společného. Jeho úkol je jen a pouze levně to nakoupit, naházet na e-shop, v pořádku a pokud možno bez komplikací to zákazníkovi dodat a na tom vydělat. Pokud toho není schopen, nakoupí si zákazník onen produkt jinde, což se v mém případě příště také stane.
    Až si budu zase někde objednávat něco, co prodává i tahle firma, tak jim objednávku přepošlu, ať ví, jakou škodu (ušlý zisk) mají Burešové naúčtovat. Neb od firmy, která zaměstnává takto neuctivě se chovajícího člověka, si už nic kupovat nebudu.
    Židle přišly v pořádku ve čtvrtek.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Barva neodpovidala. Popis byl zavadejici. Nebylo mozno se dovolat na uvedenem telefonu. Zklamany zakaznik.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno předem, po 3 týdnech sdělí, že část objednávky není k dispozici, místo doručení obratem. Zásadně nedoporučuji, pokud chcete mít zboží, které objednáte a obratem, vyberte jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    2.4.2019 nám byla objednávka potvrzena a 8.4.2019 jsme uhradili zálohovou fakturu. Termín dodání byl potvrzen na 16.4.2019. Zboží nebylo dodáno a 18.4.2019 přišla informace o novém dodacím termínu 9.5.2019. Protože se nebylo na uvedené tel. číslo možné dovolat, při osobním jednání bylo domluveno "roztržení " objednávky na položky, které jsou a skladem (ty jsme si osobně vyzvedli) a ten zbytek. Chybějící položky nebyly 9.5.2019 dodané, a 10.5.2019 přišlo potvrzení na nový termín 31.5.2019. Stručně shrnuto - neseriózní jednání! Objednávka nebyla z naší strany zrušena pouze proto, že by nás administrativa se zrušením a novým objednáním u jiného dodavatele stála zbytečný čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnost platit kartou online
    • Nepravdivé údaje o dostupnosti
    • Stupidní systém NErezervování již zaplaceného zboží

    Před více než dvěma týdny (29.4.) jsem si objednal vozík na hadici a dvě hadicové spojky. VŠE SKLADEM, jinak bych objednával jinde. Hodinu po odeslání objednávky a jejím zaplacení online mi přišel mail, že vozík není skladem a že bude za cca 14 dní (14.5.). Ok, při snaze o vyřešení mé objednávky asi zjistili, že vozík nemají. Je to bordel ale přežiji to, již jsem objednávku platil a nechci řešit storno. 16.5. mi přišel mail a já se již těšil, že se konečně daly věci do pohybu. Bohužel ale špatným směrem... Prý již nemají ty hadicové spojky, že se přestaly vyrábět. Vždyť byly kruci skladem!?! To je takový problém mít zákazníkem zaplacený produkt pro něj zarezervovaný? Vždyť je to běžná a logická praktika. Představte si větší objednávku, ve které se neustále mění dostupnost některých produktů. To opravdu čekáte do té doby, než se vám všechny produkty "náhodně" potkají na skladě, abyste je mohli jako komplet odeslat? :-X Takže po více než dvou týdnech nemám nic, řeším storno a objednávám jinde. Autor / správce tohoto eshopu by se měl vážně zamyslet nad systémem jeho fungování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si bazén, speciálně v zelené barvě. V e-shopu jsem se ujišťovala, že mají zelený na skladě a jak objednat, abych zvolila správnou volbu. Nakonec mi byl doručen bazén modrý. Arogance nebo barvoslepost?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišla mi informace, že jedna z položek bude naskladněna až o měsíc později. Po mé reakci, že chci objednávku zrušit mě kontaktovali, že bude zboží k dispozici hned druhý den. Když zboží přišlo, plastový kufřík od vrtačky byl na jednom místě prolomený. Pravděpodobně od špatně zabaleného těžkého svěráku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nižší ceny než u konkurence
    • Přestože měli zboží skladem, již 2 týdny je objednávka ve stavu zpracovává se. Po kontaktování eshopu, po 1 tydnu nečinnosti, mi bylo sděleno, že zboží se již báli a že ho budou brzy odesílat, bohužel se stale nic neděje.

    Zboží nebylo ani po 2 týdnech doručeno. V emailove komunikaci mi bylo sděleno, že se zboží již báli, ale ani po tydnu se stav objednávky nezměnil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ceny,poměrně velký výběr zboží.
    • Lákají na brzké termíny doručení,které nejsou schopny splnit.

    Zboží dorazilo teprve po opakované týdenní telefonické urgenci přesto že uváděli že je vše skladem i s datem doručení. Pokud tedy zboží potřebujete co nejrychleji třeba z důvodu rekonstrukce vodovodu a nechcete nosit vodu v kýblu dva týdny tak se tomuto obchodu raději vyhněte.