Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tento e-schop by mě zajímal jak asi nefunguje.
    Zaslal jsem objednávku 16.11.2011 č.CZ11743 na výrobek který byl v kategorii do týdne a až potom co jsem jim zaslal po 11 dnech negativní recenzi 27.11.2011 23:03 tak mě bez jakékoli informace zrušili objednávku!!! Na zboží jsem nijak nepospíchal jen jsem se dovolil zeptat na termín dodání! Po 12 dnech jediné co mě napsal e-schop StavbaEU tak že ruší moji objednávku. Tak nevím co jsi mám o tom myslet. Ale do mé recenze rychle dopsali:

    VAše zakázkové baterie AXOR jsme poptali v HG v Německu jelikož zboží naní na české pobočce tohoto výrobce, Vaší zakázku tedy rušíme a doporučejeme Vám jiný e-shop, kde budete čekat stejné tři týdny jako u nás, nebo si můžete zboží objednat přímo z Německa a čekat na něj měsíc.

    Přejeme Vám příjemné chvíle při shánění Vašich zakázkových baterií.

    S pozdravem Novák

    Tak ať si udělá každý názor sám jak to tady asi funguje (nefunguje).

    S pozdravem Michal

  • Musím trochu napravit reputaci tohoto e-shopu.
    V pondělí 21.11. jsem objednal granitový dřez Blanco - vedený skladem, dnes ( čtvrtek - 24.11.) dopoledne služba PPL tento přivezla. Obchod proběhl bez problémů, s telefonickým avízem na vyskladnění zboží a oznámením dopravce. Dobrá cena, rychlost, díky.

  • Anonym: Dobrý den, je trochu smutné že se nám nepodepíšete abychom se mohli bavit o konkrétní zakázce. Takto si já můžu vymyslet, že tato recenze je výplodem fanatzie. Nicméně zákazník má možnost objednávku vždy zrušit a peníze zasíláme obratem zpět. Rychlost dodávky zboží neovlivní zda je zboží zaplaceno den nebo měsíc, pokud zboží prostě není, nemůže být dodáno.

    S pozdravem Jiří Novák, Stavbaeu.cz

  • Tento obchod kazí dobré jméno Heuréky a dělá jí ostudu. Je absolutně nedůvěryhodný. Nabízí nejnižší ceny, to ano, ale údaje o dodacích lhůtách jsou absolutně nesmyslné !!!!!! Zboží, které podle údaje mělo být SKLADEM, bylo objednáno 5.9.2011. Ten den zaslána faktura (platba předem) a potvrzení o přijetí objednávky. 12.9.po telefonické urgenci informace, že zboží bude teprve naskladněno v dalším týdnu. 22.9. se dotazuji opět telefonicky a dostávám odpověď, že snad další týden. KDYBYCH ZBOŽÍ NEMĚLA ZAPLACENÉ, ZRUŠILA BYCH OBJEDNÁVKU, TAKHLE MĚ MAJÍ V HRSTI. Čekám tedy dál. 27.9. opět volám a je mi odpovězeno, že ještě něco chybí, ale 29.9. to jistě přijde. 4.10. konečně dostávám svoji MĚSÍC PŘEDEM ZAPLACENOU OBJEDNÁVKU. Za celou dobu nepadlo slůvko omluvy, komunikace pouze na vyzvání. TENTO OBCHOD LŽE!

  • Lad.: Dobrý den pane SP, objendávku sám zrušil, nevím tedy v čem vidíte problém. S pozdravem Novák

  • Neumannová: Dobrý den, ano omlouváme se, každý den by jsme Vám měli poslat email s tím, že zboží ještě nedorazilo, nebo nejlépe zavolat a říct něco ve stylu "dnes opět ne". Máte naprostou naprostou pravdu. Jinak. kolegyně Vám podala informaci o stavu objednávky, dle aktuální dostupnosti a vyjádření dodavatele. Za logistickou chybu výrobce opravdu nemůžeme, pokud jste zboží potřebovala doručit na přesný termín mohla jste informovat ihned při objednání. S pozdravem J.Novák

  • Neduveryhodny shop , lakani na dobrou cenu a pak jen sliby, neschopnost sdelit terminy dodani , neaktualni stavy zbozi na eshopu proste vse spatne jen dalsi zbytecny eshopovy odkaz se spatnou sluzbou zakaznikum
    Tady jiz opravdu ne

  • Netuším, co tento obchod dělá na Heuréce. Je absolutně nedůvěryhodný. Zboží objednáno 25.7.2011. Ten den zaslána faktura (platba předem) a potvrzení o přijetí objednávky. 29.7.2011 informace, že zboží bude teprve v příštím týdnu naskladněno. Před odesláním budu informována. 4.8. se emailem ptám na stav objednávky. Nikdo neodpověděl. 5.8. se telefonicky dozvídám, že část objednávky je skladem, ale že jeden kus se jim tam zrovna někam ztratil. Na otázku, proč je daný kus skladem odpovězeno, že skladník to nějak spletl. Nicméně se dozvídám, že zboží budu mít doma 9.8. Nikdo do té doby nevolá, volám tedy opět já. A dozvídám již po několikáté novou informaci, že je úterý a že dnes naskladňují a že ten můj poslední kus možná přijde. Termín dodání mi nejsou schopni říct. Paní mele jako automat. Zboží jsem měla jako dárek. Narozeniny proběhly bez dárku. S tímto obchodem končím, odstupuji od smlouvy, odstoupení je potvrzeno. Jsem zvědavá, kdy dostanu peníze zpátky. Za celou dobu jsem neslyšela ani od jednoho ze zaměstnanců jediné slovo omluvy. Tento obchod zákazníkům pouze lže nebo nekomunikuje vůbec (nevím, co je horší) a mám pocit, že se jen zákazníkům vysmívá.

  • vše proběhlo dle mého očekávání, vstřícná a ochotná obsluha, perfektní komunikace. Již jsem nakupoval u různých obchodů, ale jednání tady mě mile překvapilo.

  • E-shop StavbaEU.cz: Pane Novák! Opět se ujišťujeme,že jsme udělali dobře,že objednávka z naší strany byla stornována.Dodací lhůta uvedená na Vašich stránkách je v rozporu s tím,co jste napsal.A navíc máte špatné informace o tom,kdo komu několikrát volal.Víc se k tomu nebudeme vyjadřovat.
    Ilčík

  • Vážený pane František Ilčík,
    objednal jste si kamna, která nebyla na skladě, což jste u skladové dostupnosti viděl. Dodání kamen bylo od výrobce potvrzeno původně na konec července (termín dodání 4 týdny) později nám termín změnili na srpen (6 týdnů), naše pracovnice Vám vždy podávali aktuální informace. Jelikož výrobky námi dodávané jsou výrobky určené pro český trh dodávané officiální cestou (neprodáváme individuální dovozy), jsme co se týká termínu závislí na vyjádření výrobce/autorizovaného zastoupení. To, že jste zboží sehnal u někoho kdo jej měl na skladě je logické. Zásadně odmítám tvrzení, že by Vám někdo lhal, nebo se vymlouval.

    za -eshop J.Novák

  • Dobrý den všem! I my bychom se chtěli připojit se špatnou zkušeností s firmou Stavba EU.Krb nebyl dodán do lhůty stanovené firmou,komunikace žádná,neustále nám lhali a vymlouvali se.NESERIÓZNÍ JEDNÁNÍ ! Objednávku jsme zrušili a koupili jsme si krb u jiné firmy.

  • Vážený pane Nováku z E-shop StavbaEU.cz
    Dne 29.5. jsem zboží objednal a u obou objednaných položek bylo uvedeno: Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    KAŽDÝ DALŠÍ DEN jsem ověřoval OBĚ DVĚ OBJEDNANÉ POLOŽKY a každý další den tam stálo: Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    Expedovali jste až 8.den po objednání, to samo vás usvědčuje, že KAŽDÝ DALŠÍ DEN jste LŽIVĚ deklarovali Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    Na tom trvám.

  • Vážený pane Nováku z E-shop StavbaEU.cz
    Dne 29.5. jsem objednal a u obou objednaných položek bylo uvedeno: Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    KAŽDÝ DALŠÍ DEN jsem ověřoval OBĚ DVĚ OBJEDNANÉ POLOŽKY a každý další den tam stálo: Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    Expedovali jste až 8.den po objednání, to samo vás usvědčuje, že KAŽDÝ DALŠÍ DEN jste LŽIVĚ deklarovali Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    Na tom trvám.

  • Mirek: Vážený pane Miroslav Kulda,
    baterie talis 31718000 nebylo 29.5. naskladě a tudíž nemohla svítit jako skladem ano. V minulosti jsme měli problémy se zobrazovaním skladové dostupnosti, ale od cca půlky května již systém funguje bez chyb. Přepravní služba měla k dispozici telefonní kontakt, pokud jste zaregistroval problém s neúspěšným doručením, měl jste nás kontaktovat a vše by jsme vyřešili.

    Zákazníky neklamame. A vaše tvrzení důrazně odmítáme.

  • E-shop StavbaEU.cz: objednávka CZ6927
    29.5. objednáno
    1.6. email, že není skladem
    6.6. telefonovali, že expedují a že se kurýr předem ohlásí
    7.6. přijel kurýr bez ohlášení, nebyl jsem přítomen
    8.6. přijel kurýr opět bez ohlášení, převzato
    PO CELOU TU DOBU je na vašem webu u uvedených výrobků prezentováno: Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned
    A přitom to nebyla pravda. Klamete zákazníky. A podle reakcí dalších nakupujících to děláte vědomě a soustavně.

  • Mirek: Dobrý den pane, můžete prosím uvést číslo objednávky, které se to týká. Rád se na to podívám osobně. Díky Novák

  • Objednal jsem zboží, u kterého bylo uvedeno Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned. 3 dny poté, mi byl doručen e-mail, ve kterém se píše:
    "Zboží z Vaší objednávky momentálně není skladem, předpokládaný termín expedice Vaší objednávky dle dodavatele je do týdne od objednání."
    Stránka se zbožím však stále hlásá, že toto konkrétní zboží je Skladem: ANO, Dostupnost: Ihned.
    Ze strany zmíněného eshopu se jedná o nekalou obchodní praktiku ve vztahu k ostatním eshopům a zároveň se jedná o záměrné klamání spotřebitele.
    Vzhledem k tomu, že se to přede mnou již stalo mnoha dalším nakupujícím, JEDNÁ SE O SOUSTAVNÉ LHANÍ ZÁKAZNÍKŮM A O SOUSTAVNÉ NEPLNĚNÍ DODACÍCH LHŮT.

  • [email protected]: Vážený pane/paní, pokud neuvádíte Vaše jméno, těžko se zde relevantně odpovídá. Abych uvedl celou věc na pravou mírou, zrekapituluji zde celý průběh zamítnuté reklamace. Dle pokynů v rámci obchodních podmínek, jste nevystavil zápis s dopravem o poškození zboží a zboží převzal bez výhrad, což jste stvrdil přepravci svým podpisem na přepravním listu. Následně po několika dnech jste zboží začal reklamvat s tím, že přišlo mechanicky poškozené. Na takovéto reklamace bohužel nemůžeme brát zřetel. Pokud by jste postupoval v souladu s obchodími podmínkami, tzn. zboží řádně překontroloval, při zjištění mechanického poškození sestavil zápis s přepravcem, bylo by Vám zboží bez výhrad zasláno znovu, tak jak je tomu u jiných zákazníků. Každé zboží, které od nás odchází prochází výstupní kontrolou (speciélně dřezy, keramika a sklo) a zboží se fotí ve stavu ve kterém odchází.

    Dále lžete tvrzením, cituji: "při reklamaci se mi vysmáli - přišel jsem o 10 tis a můžu se soudit (ve Velké Británii...)". Pokud si myslíte, že jste v právu máte samozřejmě právo (dle platných zákonů ČR) bránit se podáním stížnosti u ČOI nebo žaloby u soudu. Jako kontaktní středisko máte uvedenou servisní organizaci pro ČR.

    Za e-shop www.stavbaEU.cz, odpovídal J.N.

  • Varování!!
    Také bych chtěl varovat před StavbaEU.cz, zboží přišlo, po rozbalení, výrobek byl hrubě mechanicky poškozený, při reklamaci se mi vysmáli - přišel jsem o 10 tis a můžu se soudit (ve Velké Británii...).