Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Pozdní dodání
- Špatná komunikace
- Rozbité balení
Zboží mi přišlo měsíc od objednání objednávka 13.9 a balík přišel 22.10., týden jsem musela řešit dopravu jelikož společnost Špuntík nedodala podle dopravce kompletní informace . Dvakrát mi bylo po telefonu řečeno, že se mi kolegyně, která má na starosti můj problém ozve ani jednou se tak nestalo. Po tom co balík dorazil zboží uvnitř bylo poškozené. Jsem velmi zklamaná.
-
Nedoporučuje obchod
- široký sortiment
- ceny
- špatná komunikace s obchodem
- doba dodání
Sortiment bezvadný, ceny také. Jen ta komunikace a doba dodání jsou špatné. Na info linku se téměř nedá dovolat. Když vše není skladem, i když dle webu ano, nikdo Vám nedá vědět a když si zavoláte, slíbí, že se Vám nejpozději druhý den ozvou a zase je ticho po pěšině.... Chápu, že přesouvali sklady a tudíž měli nesrovnalosti na stránkách, ale toto museli vědět obratem, přesto mě nikdo nekontaktoval!
Objednávala jsem 12.8., dnes je 30.8. a vlastně ani nevím, jestli zboží dostanu. -
Nedoporučuje obchod
- Hodnocení nákupu dorazilo před zbožím samotným.
- Dlouhá doba dodání zboží (14 dnů).