Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na vebu byl skladen ale nebyla to pravda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již poněkolikáté se mi v tomto obchodě stalo, že zaplacené zboží nemají a je nedostupné a nabízeli, ať si vyberu něco jiného ve stejné hodnotě. Už nikdy více!!!

    Výběr zboží a ceny zajímavé, ale často zboží nemají a neseženou ani od dodavatele!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slubují dodáni 3-7dní to nedodrželi , pořad slibují ….

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na e shopu bylo zboží skladem, objednáno 12.1.2020 a zatím nic. :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -

    Objednal jsem si kolečkové brusle a do košíku vložil dárek zdarma (1x ponožky Moose Smile OS). Následně jsem uplatnil proklamovanou "Garanci nejnižší ceny" a odeslal objednávku. Garance nejnižší ceny byla obchodem uznána (cena snížena na úroveň konkurenční/nejnižší nabídky), ale nejspíš jako "trest" byl z košíku odebrán dárek zdarma i když v podmínkách je napsáno : "Garance nejnižší ceny kopíruje nabídku konkurenčního obchodu. Dárky obdržíte jen v případě, že konkurenční obchod nabízí za danou cenu ke zboží srovnatelný dárek."
    Odebrat dárek zdarma bylo ale nakonec asi v pořádku, protože jeho udávaná cena byla 149,-Kč, zatímco konkurence nabízela dárek zdarma (textilní pásek) v udávané hodnotě 249,- Kč, což srovnatelné opravdu není (ponožky za 149,- Kč vs. pásek za 249,-Kč).
    Na dárek zdarma bych měl tedy asi nárok jen tehdy pokud bych čirou náhodou narazil na konkurenční obchod, který by nabízel jako svůj dárek jejich reklamní ponožky.
    Nejde mi o reklamní ponožky zdarma, ale o princip.
    Brusle jsou prozatím bez závad a doufám, že to vydrží a nebudu nucen s obchodem řešit reklamaci.
    S nevětší pravděpodobností nebudu již v tomto obchodě příště nakupovat.

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den,

    velice Vám děkujeme za velmi detailní popis situace ohledně garance nejnižší ceny. Tato garance je posuzována v mnoha bodech a kolegové pracují dle jednotlivých bodů. Rozhodně nebylo úmyslem Vás poškodit nebo garanci neuznat (garance byla posouzena a uznána bleskově). Kolegové při zpracování ve spěchu nebrali v potaz hodnotu dárku, ale jeho charakteristiku, která byla odlišná od naší bonusové nabídky.

    Nyní s odstupem musíme upřímně uznat, že máte naprostou pravdu a odstranění dárku nebylo na místě. Rád bych tedy nabídl jeho doposlání na naše náklady a navíc v počtu 2 kusů jako omluvu za chybné zpracování. Pokud budete mít zájem o obdržení dárků dodatečně od nás, tak mi napiště na [email protected]. Vše již zajistím.

    Pochybení nás mrzí.

    Budu rád, když na nás nezanevřete a pokud byste cokoliv potřeboval, tak se obraťte přímo na mě.

    S pozdravem
    Velev Matěj

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uváděná skladová dostupnost neodpovídá realitě

    Na eshopu bylo zboží skladem. Pár hodin po objednání dorazil email s omluvou, že zboží již není dostupné a nabízeli alternativy.

    Zboží již prý není skladem, údajná chyba zaměstnance, který hlídá dostupnost. V dnešní době, kdy je vše online napojeno online na sklad?
    V tomto obchodě nedoporučuji platit předem!

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme, protože můžeme podstoupit kroky k zefektivnění našich procesů, aby se již nic podobného neopakovalo dalším zákazníkům.

    Z mých slov vyplývá, že naše pochybení uznáváme a tak jako v mnoho jiných oblastech je lidský faktor zastoupen i v našem fungování. Rádi bychom se ještě jednou (tak jako v interní e-mailové komunikaci k Vaší objednávce) omluvili za selhání v ruční aktualizaci produktu, což je v dnešní době velmi netypické, ale bohužel opravdu ještě určité procento nabídky je aktualizováno ručně.

    Mrzí nás, že tato ojedinělá komplikace postihla zrovna Vás.

    Rád bych závěrem připomněl, že byla nabídnuta kompenzace ve formě slevy, která platí i kdykoliv do budoucna, abychom se pokusili odčinit komplikace.

    Pokud zákazníci vrací zboží nebo je předem zaplacená objednávka zrušena z jakéhokoliv důvodu, tak jsou penáze zpět na účtě do 2 dní.

    Děkuji za přečtení a přeji příjemný den za celý tým Online-sport.

    S pozdravem
    Velev Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo velmi brzy. Za což spokojenost. Problém byl v tom, že přišlo poškozené a podle nepoškozené krabice soudím, že poškozené už bylo prodejcem odeslané.
    Měl to být dárek a už jsem neměla čas na reklamaci takže nevím jak by se k tomu prodejce postavil. Já nakonec věc vyřešila jinak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • To co uvádí skladem nemajji
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací lhůta. přemýšlel jsem o stornování objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno. Žádné potvrzení nic. Žádná komunikace. Nic nepřišlo. Takže veliké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • chce provozovat e-shop bez rizik vratek

    Dobrá komunikace, ale nakoupit zde pouze zboží, o kterém jste si jisti, že jej nebudete vracet.

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení Vašeho nákupu. Případ byl velmi netypický a reagovali jsme na objednávku s prosbou a žádostí, zdali se jedná o zájem odkoupit všechny vybrané modely (9 ks), kdy bude poté část nebo dokonce vše navráceno. Samozřejmě ze zákona lze tento případ provést, což není ani nijak nestandardní, ale v tomto větším počtu produktů, které navíc nejsou běžně prodávány a my je odebereme od dodavatele bez možnosti jejich navrácení. Jednalo se tak o prosbu, abychom ověřili možnosti, protože bychom uvítali otestování velikosti a tak minimalizaci vráceného zboží a také poštovného, které hradíme dle našich obchodních podmínek směrem k Vám a zpět ze zákona. Proto jsme Vás kontaktovali s prosbou, zda by bylo možné na menším počtu otestovat velikosti, kdy poté bychom doposlali další modely, abychom se vyhnuli, že nám všech 9 ks, které jsme odkoupili od dodavatele zůstane na skladě velmi dlouhou dobu.
    Samozřejmě nás hodnocení a Vaše nepokojenost velmi mrzí a rád bych Vám přislíbil slevu, pokud budete potřebovat některý produkt z naší nabídky. Jednalo se pouze o prosbu dohodnout se s Vámi na postupu, ale Vy jste ztratila zájem o nákup u nás. Věřím, že ani jedna ze zůčastněných stran nechtěla uškodit té druhé a proto bych Vám chtěl popřát mnoho úspěchů a poděkovat za seriozní jednání.
    S pozdravem za celý náš tým,

    Velev Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • x
    • x

    x

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevěrohodné informace

    Nabízejí zboží, které dávno nemají skladem. Jako omluvu nabízejí úplně jiné zboží než požaduji. Sdělují, že produkt již není nikde skladem ani na centrálním skladu a to není pravda.

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den, ano prodáváme skladové zboží i zboží neskladové, řekl bych že je to výhoda pro zákazníky. Kolegyně Jelínková se Vám omluvila a to i telefonicky, že zboží nebylo dostupné ani na centrálním skladě. Skutečně se snažíme zákazníkům vyjít vždy vstříct a pokud by bylo zboží u dodavatele skladem, za dva dny byste jej v tomto případě měla doma. Takže vaše informace o skladové dostupnosti nekoresponduje s tou, kterou mám já, jako jeden z TOP prodejců značky Hannah.

    Václav Zahrádka
    www.sportnawebu.cz

  • Před časem jsem si v eshopu objednala boty, které jsem hned zaplatila kartou. Následně jsem se snažila telefonicky i emailem docílit zaslání bot nebo vrácení peněz. Bohužel neúspěšně. Vzhledem k tehdejším hodnocením ehopu jsem další pokusy vzdala jako marné. Nyní to dle recenzí vypadá, že eshop začal znovu fungovat seriózně. Před týdnem jsem eshop znovu kontaktovala emailem, ale ten zůstal zatím bez odezvy. Ale naděje umírá poslední...

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den,
    rádi Vám (tak jako všem ostatním zákazníkům) s řešením situace pomůžeme. Prosím pošlete informace o Vaší objednávce přímo na [email protected] a já se na to podívám co pro Vás můžeme udělat. Každopádně nic nenecháme nedořešeno. Ale nemůžeme vyřešit něco o čem nevíme. Předem děkuji.

    S pozdravem Josef Konvalinka - zákaznický servis www.sportnawebu.cz

    • Již je to přes měsíc, co jsem si tyto boty pro dceru objednala a dosud nedorazily. Podotýkám, že nebyly levné a zaplatila jsem je kartou předem !!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Zboží jsem objednala a po více jak měsíci vůbec nedorazilo, přitom bylo uvedeno jako dostupné skladem!
    - Nulová komunikace ze strany obchodu, dělá mrtvého brouka, zboží neposílá a snad čeká, že zapomenu, že jsem si u nich něco objednala, spojit se s nimi se mi nepodařilo!
    - V tuhle chvíli odstupuji od smlouvy a žádám vrácení mých peněz! Snad s tím taky nebude problém.
    - Rozhodně NEDOPORUČUJI a už nikdy se od nich nenechám nachytat!

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den, jako nový majitel komunikujeme, na našich stránkách jsou kontakty, na kterých se s kolegy určitě domluvíte. Problém je ten, že jako nový majitel nemáme žádnou informaci o nevyřízených objednávkách a to ani těch zaplacených. Každopádně kontaktujte nás a věc vyřešíme.

    Václav Zahrádka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje se zákazníkem. Zboží dosud nedorazilo. Nevím co se děje.

    Rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den,
    jelikož o vaší objednávce jako nový majitel shopu nevíme a nemáme na Vás kontakt, nejsme schopni s Vámi komunikovat. Mohl byste napsat e-mail na [email protected] nebo zavolat na tel 840480840?

    Václav Zahrádka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje.

    Ztráta času,nefunguje.

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den,
    za nového majitele shopu bych chtěl říci, že se komunikovat snažíme a reklamace směřující k bývalému majiteli řešíme. Přiznáváme, že je velký problém to, že nám bývalý majitel nebyl schopný dodat seznam nevyřízených objednávek. Pokud budete chtít, můžete nás kontaktovat na [email protected] a uvidíte, že vše se dá vyřešit.

    Václav Zahrádka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • - Komunikace se zákazníky
    • - Nedodržují dodací termíny
    • - Klamné informace u produktů

    Nespolehlivý obchod. Láká Vás na výhodné ceny, ale není schopen dodržet termín a ani nejsou ochotni odpovídat na dotazy. Takový to obchod nebrat.

    Reakce obchodu Sportnawebu.cz

    Dobrý den, jak jsem psal v recenzích níže, obchod změnil majitele, který termíny drží a určitě nikoho neklame, takže pokus zavoláte na tel. 840 480 480 určitě se domluvíme, např. na dodání původního zboží nebo slevě na zboží jiné. Snažíme se napravit pověst bývalého majitele.

    Václav Zahrádka