Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    chtěli bychom oznámit, že web sportnawebu.cz koupila společnost Bayo s.r.o. Budeme se snažit vyřídit reklamace a stížnosti zákazníků z objednávek z doby, kdy shop spravoval bývalý majitel. Jestliže máte nějaké nevyřízené pohledávky, prosím kontaktujte naší linku 840 480 840 nebo napište na e-mail [email protected]

    Václav Zahrádka

  • Deficek: Dobrý den, dle kontroly odeslaných plateb Vám byli finanční prostředky vráceny a to na konci zákonné lhůty k tomu určené.Vyřizujeme tyto požadavky vždy podle pořadí jak k nám postupně od zákazníků přicházejí,a nemůžeme upřednostnit požadavek jednoho zákazníka na úkor jiného.Předpokládáme, že je již vše v pořádku a finanční prostředky máte připsané na Vašem účtu. Děkujeme za pochopení.

  • Bohužel, ale tento eshop nemohu doporučit. Po vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (odesláno třetí den po převzení) z důvodu malé velikosti, nám nebyly vrácený peníze ve 30 denní zákonné lhůtě.

    Konkrétně - objednávka byla učiněna 21. 9. 2014 na obuv, zboží jsme zpět zaslali 24. 9. 2014. 30. 9. 2014 nám z eshopu napsali, že peníze budou vrácený v zákonné lhůtě 30 dnů (tzn. do včerejška). Ale zatím žádné peníze nepřišly.

  • Objednací číslo: 31019853

    Chci zrušit svou objednávku.
    Jsem se vrátil už všechno zboží. Zrušení platby kreditní kartou se však dosud nebyl.

    Pokud nemůžete odpovědět, budu mluvit na společnosti, která kreditní kartu pro mě.
    Ptal jsem se na podporu a rychlé odpovědi.

  • Order number: 31019853

    I want to cancel my order.
    I has returned all the goods already. However cancellation of credit card payment has not been yet.

    When you can not answer, I will talk to the credit card company for me.
    I asked for support and prompt reply.

  • >Item was returned to sender on 21.01.2014 by Post Office 766 07 - Depo Zlín 70.

    Order Number : 31019853
    Please check your email from me.
    And please reply.

  • I have sent an email to you many times.
    However, there is no reply.

    Order number: 31019853

    I have not received the goods, please cancel the credit card payment.
    I hope that this message will reach you.

  • Hi.
    Thanks for response.
    Please check email from me.
    I sent it yesterday.

    I just want to cancel my order of all,and I returned them to you.

    Thank you.

  • Hello, you have propositions in your email, please let us know like answer. Best regards . Sportnawebu.cz

  • Objednací číslo: 31019853

    Chci zrušit moje objednávka.
    Snažil jsem se, aby poslal mailové mnohokrát na vás. ale ne odpověď.

    Brzy Prosím zrušit mé kreditní karty transakce.
    Prosím, nezklam nic víc.

  • Obchod rozhodne NEdoporučuji

    8.1 - jsem objednal zboží, které bylo uvedeno jako skladem

    14.1 - do dnes jsem neobdržel žádnou reakci, telefony NIKDO nezvedá celý den, na webu není žádná informace o tom, že by měli dneska zavřeno, nebo inventura nebo cokoli jiného...

  • Vážená paní Hloušková,
    zřejmě jste si trochu popletla, kde a kdy jste jaký výrobek kupovala, nepřevzala nebo si ponechala či odmítla převzít.Podle dostupných podkladů Váš nákup proběhl tak, jak jsme popsali v recenzi. Pouštět se do další diskuze na tomto fóru nám připadá mimo rámec toho, co je obsahem naší práce, nicméně bychom Vás velmi zdvořile požádali, aby jste prosím pečlivě vážila svá slova a formulace hodnocení. Na závěr snad jen konstatování ,že nepřevzatá pláštěnka se nám z Vaší zakázky vrátila zpět na sklad...

  • Andrea:

    To teda koukám, co mi k té mé negativní recenzi na objednaný produkt napsali sami obchodníci ze stránek sport na webu.
    - prý se mi omluvili :D
    - prý mi nabídli dokonce jiné řešení, které jsem ale podle nich nevyužila. :D
    -prý uznali chybu :D
    -prý jsem tu pláštěnku odmítla a vrátila na prodejně :D

    Vážení, se mnou se na prodejně nikdo nebavil.
    Buď zaplatit nebo vrátit. A bez omluvy.

    Já jsem to přesto zaplatila a pláštěnku mám doma,
    naštěstí sedla na jiný menší batoh, co jsme měli.
    Ale na ten původní větší batoh si teda objednám u seriózního prodejce,který nemá zapotřebí lhát zákazníkům, aby prodal. Splést se mohli, ale s takovou lživou reakcí na moji recenzi, se jim nedá vůbec důvěřovat.




  • Nedoporučuji tento obchod. Objednala jsem si ČERNOU pláštěnku na batoh vel. 65-85l. Raději jsem jim ještě do objednávkového formuláře znova napsala, že potřebuji ČERNOU. Poslali mi e-mail, že mé zboží je připraveno k vyzvednutí v Brně na Merhautove.

    Tak tam jedu přes celý Brno (skoro 1 hodina cesty MHD)
    a tam mi paní předává objednávku: KŘIKLAVĚ ŽLUTOU a vel. 55-75l - takže pro můj batoh malá!! Prý je to moje objednávka. Takže www.sportnawebu.cz : ,,poprvé a naposledy''. ZKLAMALI JSTE !!

  • Vážená paní Brozdová,
    ač velmi neradi musíme na Váš jednoznačně cílený komentář zareagovat . Ve chvíli kdy u nás probíhala inventura jak jsme Vas skutečně informovali, jste se opakovaně v průběhu několika dní velmi vehementně a poměrně neomaleně až arogantě dotazovala, jak to bude s Vašimi zakázkou . O tomto jste byla v rámci možností kolegy informována.K dalšímu Vašemu neobjektivnímu a zkreslenému popisu událostí se skutečně vyjadřovat nebudeme neboť hodnotit práci kolektivu lidí či jejich profesionalitu jistě z Vašeho pohledu nemůžete. Ti co nás znají, nakupují u nás opakovaně, jsou našími registrovanými partnery a věrnými zákazníky, těm to jistě přísluší. Bohužel se pohybujeme v online prostředí, kde si svého zákazníka nevybíráme...
    Snad si jednou najdete "svůj " obchod, kde bude vše dle Vašich představ a nároků.
    Přeji hodně štěstí

    Lucie Macková, Sportnawebu.cz


  • Obchod me velice zklamal! Jednoznacne nedoporucuji! Objednavku jsem zadala minule pondeli, nikdo mi nic nepsal, nevolal, zaplatila jsem, a zadna reakce. Ve ctvrtek mi bylo divne ze nemam ani balik ani penize ani zadna reakce. Tak tam volam, a reakce pana byla velice prekvapiva- my sme meli v pondeli inventuru, a zjistili jsme ze boty jiz nemame. Nemuzeme vam je dat. Na otazku proc me nekontaktovali se pan Fiala vymluvil na to, ze ma tisic objednavek a ze to nestiha kontaktovat kazdeho zakaznika!????..... A ze mi poslou penize zpatky na ucet.
    Maji tisic obednavek a nestihaji? Co to je za obchod?!
    V patek mi nasledne dosel email- boty jsme nasli, budou dnes vyexpedovany ppl a v pondeli je mate doma. Vcera ppl nic nedovezlo, dneska taky ne. Volam tedy asi 20x na obchod nikdo mi to nezveda, pak to zacali odmitat a kdyz uz jsem jim asi lezla krkem vzali to. Na otazku kde mam boty mi bylo odpovedeno ze prece zadne boty neposilali protoze nejsou skladem, ale ze mi poslali penize. Nikdo me nekontaktoval ze boty neposilaji! Penize dosly- aspon to ale krom toho velky palec dolu, totalne neprofesionalni pristup, nulova komunikace. A ikdyz maji dobre kvalitni zbozi, tak tento obchod opravdu nedoporucuji!

  • Dobry den pane Páč, mrzí nás,že nejste s našimi službami spokojen,napište prosím na [email protected] číslo své objednávky,proverim stav Vaší objednavky a budu Vas neprodlene informovat.
    S nasimi zakazniky komunikujeme standartnimi zpusoby a dle nastavenych postupu, tak aby byli pokud mozno vsichni spokojeni a objednane zbozi obdrzeli dle individualnich pozadavku. Zrejme se nemuzeme "zavdecit " vsem a musime pocitat i s podobnou reakci viz nize,nicmene diskuzi tohoto typu se vyhybame,nebot je predevsim anonymni se zrejmym umyslem poskodit nase dobre jmeno.Denne se snazime delat svou praci 100% ,kdy prani zakaznika je pro nas zavazkem a prioritiu, coz drtiva vetsina zakazniku oceni v hodnoceni ,ktere se casto ani neobjevi v textovych hodnocenich.
    Verim ,ze i Vy nakonec budete spokojen.
    S pozdravem
    Martin Fiala,Sportnawebu.cz

  • Také nemohu souhlasit s pozitivním hodnocením:
    - na zboží které mají "údajně" skladem čekám už 10 dnů
    - na dotazy typu "Kdy si to můžu vyzvednout, Skutečně máte zboží skladem ? ..." nereagují

    takže zvažuji zrušení obědnávky

  • A ještě dodám. že odpovědi p. Eichnera na špatná hodnocení v recenzích jsou mnohdy irelevantní.Kromě toho, když jsem řešila svůj "obchodní případ", setkala jsem se na telefonu s tak drzým chlapcem, že by ho měli na hodinu vyhodit. Pokud to byl p. Eichner sám, tak by se měl hluboce zamyslet.

  • Ještě dodám, že mám podobnou zkušenost jako zákazník "Trhlajz" v záložce recenzí z 8.1.2012.