• Nedoporučuje obchod

    10 %

    17.12.2020 vznikla objednávka a do dneška 14.1.2021 žádná další informace

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za vzniklé komplikace a jsme s Vámi kontaktu emailem. Uděláme vše pro to, aby se tato situace už neopakovala.

    Za Sporthangar.cz
    Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Inzerované a mnou zakoupené zboží již nebylo skladem u dodavatele obchodu, tudíž z nákupu sešlo.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sport Hangar jsem hledala celou věčnost, kroužila jsem kolem dokola, ale obchod nebyl vůbec označen, vlastně to neni obchod se sportovnim zbožím, ale obchod moto potřeb s název obchodu úplně jiným. Už jsem to chtěla vzdát, ale naštěstí mi poradili v nedalekém fitku alespoň směr a jak budova vypadá.

    Objednala jsem si brašnu na lyžáky, ale prodavači mi ji pouze vydali na číslo objednávky, o pruktu nevěděli vůbec nic, (měla jsem z internetu rozhodně načteno víc, než oni tušili) takže nechat si poslat na poštu by mělo alespoň tu výhodu, že bych netravila 2 hodiny cestováním a hledáním obchodu v Nuslich.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste náš obchod nemohla nalézt, ačkoli se domníváme, že je dostatečně označen. Ano jak uvádíme na našich stránkách, tak na jednom místě provozujeme 2 obchody a vždy převažuje nabídka podle sezóny, tzn v zimě nabízíme lyže a prakticky celý obchod je plný lyží a zimního vybavení, kdežto v letní sezóně nabízíme primárně příslušenství a doplňky na motorky.
    Co se týká zbožíznalství, jsem přesvědčen o tom, že náš prodejní tým ví co prodává, popravdě u tašky na lyžáky není moc parametrů, které se dají uvést.
    Děkuji za pochopení a doufám, že nám zachováte přízeň.
    Tomáš Miřátský
    www.sporthangar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem ani po 14 dnech nedorazilo, obchod mlčí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pozdni dodaci doba

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, že jste byl nespokojený s pozdní dodací dobou.

    Vaši zásilku jsme odeslali 4. den po objednání. Bohužel u produktů, které nemáme na našem skladu, což bylo na e-shopu uvedeno, se může dodání někdy prodloužit.

    Děkujeme za pochopení
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevidím žádné výhody
    • vlastně jedna je, dostal jsem slevu 10% na příští nákup, kterou ale rozhodně nevyužiji
    • zboží uvedené jako skladem na centrálním skladu vůbec skladem nemají
    • vrácení peněz až po 9 dnech
    • špatná komunikace

    Až po 5 dnech od koupi a 3 dnech po mém dotazu na nezměněný stav objednávky se mi ozvali, že zboží, které mělo být skladem na centrálním skladu vůbec není. Až po mé urgenci mi po 9 dnech od nákupu vrátili peníze zpět na účet. Po sdělení informace prodejcem, že zboží není skladem, jsem si ho objednal přímo z Francie a došlo mi dřív než jsem obdržel zpět peníze ze sporthangar.cz

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci a mrzí nás, že nesjte spokojen. U zboží - vodního vaku - byla uvedena dostupnost, že je skladem u dodavatele, ten bohužel zboží neměl, což jsme se dozvěděli, až za 2 dny po naší objednávce u dodavatele. Ihned jsme Vám zaslali informaci o nedostupnosti zobží a peníze Vám vrátili na účet, jakmile jsme obdrželi Vaše číslo účtu, 30.1. jste objednal a 8.2. jste měl peníze na účtu.
    Za komplikace se omlouvám, snažíme se reagovat rychle, ale z pohledu zákazníka to nemusí být vždy dostačující. Jak je vidět, tak se máme u Francouzské konkurence co učit.
    S pozdravem
    Tomáš Miřátský
    www.sporthangar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Omluvili se, ze zboží již není. Zeptali se, zda mohou nabídnout jiné. Na moji reakci jsem nedostal žádnou odpověď (a to jsem reagoval velmi pohodově)..

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    omlouvám se, jedná se o naší chybu. Náš tým byl z důvodu chřipky oslaben a nestíhali jsme reagovat včas.
    Alternativu již máte v mailu, tak snad objednávku dokončíme k Vaší spokojenosti.
    Děkuji za pochopení.
    Tomáš Miřátský
    www.sporthangar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo dodáno bez českého návodu k obsluze, v detailech vypadá jinak, než jak je prezentováno na webu prodejce. Možná se jedná o velice zdařilou kopii.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, že jste nebyl s objednávkou spokojený.

    Pokud u objednávky chyběl český návod, omlouváme se za to. Prosím spojte se s naším zákaznickým servisem na [email protected] a kolegové se s vámi domluví na vyřešení.

    Co se týká - "Možná se jedná o velice zdařilou kopii.". Zboží odebíráme pouze od oficiálního distributora, takže toho, že by se jednalo o kopii se určitě nemusíte bát.

    Pokud jste ale i přesto se zbožím nespokojený, prosím domluvte se se zákaznických servisem na vyřešení situace.

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zrcátko dodali jiné než na obrázku . Ostatní prodejci jej prodávají za 49 Kč.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci a mrzí nás, že jste s objednávkou nespokojený.

    Pokud máte pocit, že jste od nás obdržel nějaký jiný výrobek než jste si objednal nebo jste s výrobkem nespokojený, prosím spojte se s naším zákaznickým servisem na [email protected] a kolegové se s vámi domluví na vyřešení současné situace.

    Co se týká ceny jiných prodejců, pokud víte o nějakém prodejci s cenu 49 Kč, bude se pravděpodobně jednat o nějakou speciální akci a doporučuji tuto akci využít. Za takto nízkou cenu se tento produkt standardně nenabízí. Např. zde na Heurece je aktuálně nejnižší cena 110 Kč. U nás jste zakupil tento produkt za 128 Kč

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není zboží?
    • Nevyhovující obchod
    • Není spolehnuti

    Nemají zboží, přitom jej mají v nabídce! Po týdnu dají najevo emailem, že nějaký dodavatel a bla bla bla. Nechají mě objednat zboží, a nakonec čekáte týden, marně. Zbytečně v naložený čas! Je to prvně, co tohle zapirne hodnocení dělám, ale "Nedoporučuji" !

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci, mrzí nás, že s námi nejste spokojen. Opravdu jsme se snažili, Vámi objednané zboží dodat, ale dodavatel bohužel nebyl schopen objednanou podpatěnku dovézt v rozumném termínu do ČR.
    Omlouvám se.
    Tomáš Miřátský
    www.sporthangar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost velmi špatná, nabízené zboží z e-shopu neměli, zinkasovali platbu kartou a déle než týden nezaslali peníze zpět.
    Komunikace na zákaznické lince vyhýbavá - pan majitel převod neschválil, jeho jméno najdete na webu, kdy peníze pošleme, nevíme.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, že jste byla s nákupem nespokojena. Nabízené zboží mělo skladovou dostupnost "Skladem u dodavatele". Bohužel se občas může stát, že zboží u dodavatele objedná nějaký jiný obchod před námi a toto zboží pak již není. Za to se vám omlouváme. Zboží, které uvádíme "Skladem", samozřejmě máme buď na našem interním skladu nebo na prodejně. A zde se tento problém stát nemůže.
    Musíme se ale trochu ohradit proti vašemu tvrzení, že komunikace na zákaznické lince byla vyhýbavá a pan majitel převod neschválil. Nerozumím tomu, na základě čeho jste tak usuzovala. Peníze vám samozřejmě byly již vráceny zpět.
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo jiné než jsem objednala

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za zaslanou reakci a mrzí nás vaše nespokojenost s touto objednávkou.

    Upravíme popisek a obrázky produktu tak, aby již nemohlo dojít k podobnému nedorozumění.

    Protože i když bylo dodáno přesně to zboží, které jste objednala, chápu, že jste mohla očekávat jinou barvu.

    Děkuji za pochopení
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inforumují, že je čekají na naskladnění zboží a pak je ticho po pěšině

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi a omlouváme se, že v tomto případě došlo k pozdějšímu vyřízení vaší objednávky. Bohužel se opozdilo dodání zboží od našeho dodavatele.

    Děkujeme za pochopení a přejeme, ať vám vše z objednávky dobře slouží :).
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na miste vse bez problemu, az na mensi zmatky s tim, ze personal nemohl najit zbozi k vyzvednuti
    • po domluve na prodejne jsem se emailem 2x informoval na moznost objednani nahradnich skinu na bezky Sporten Expedition, nikdo na moje emaily nereagoval

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkuji za vaše hodnocení. Omlouvám se, bohužel nám vaše emaily spadly do spam složky. Kolega co nejdříve zjistí aktuální dostupnost a bude vás kontaktovat.

    Děkuji za pochopení
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nebyla mi zahrnuta inzerovana sleva 300 kc.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za toto nedopatření. Již bylo vyřešeno telefonicky.

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zasláno jiné zboží než bylo objednáno, obchod nereaguje

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za problémy s touto objednávkou. Nechci vás rušit na Vánoce, spojím se s Vámi hned po svátcích a domluvíme se na vyřešení objednávky.

    Děkuji za pochopení a přeji hezké svátky.

    • Na email shopu ponožky k dispozici ale na vydejnim místě nejsou k vyzvednutí do dneška a prý budou naskladněny 4.12.2017 a dají mi vědět

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše nespokojenost s objednávkou. Předpokládám, že "email shopem" myslíte e-shop. Rád vám vysvětlím, proč v tomto případě došlo ke zdržení s dodáním.

    Zboží, které jste si objednala nebylo označené jako skladem, ale jako skladem u dodavatele. Skladem u dodavatele znamená, že jak na zboží přijde objednávka, objednáváme ho hned u dodavatele. Standardně takového zboží dodáváme do 3 dnů. Bohužel v tomto případě došlo k chybě ve skladové dostupnosti u našeho dodavatele a proto se zdrželo jeho naskladnění, jak vás kolegové informovali.

    V současné době je již objednávka pro vás připravena k vyzvednut.

    Děkujeme za pochopení
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zatím žádné
    • Nabízí zboží, které nejsou schopni do týdne odeslat.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a mrzí nás, že jste s objednávkou nespokojený. Bohužel v tomto případě došlo k opoždění ze strany našeho dodavatele, jak vás kolega informoval telefonicky.
    Samozřejmě uděláme vše pro to, abychom vám objednávku doručili co nejdříve.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na e-shopu nabízí skladové zboží ,které skladem nemá.

    Reakce obchodu Sport Hangár

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepřesně uvedenou dostupnost u Vámi objednaného produktu.Jednalo se bohužel o technickou chybu na našem e-shopu.
    Děkujeme za pochopení