Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tímto reaguji na vyjádření obchodu k mé recenzi z 11.06.2024, ověřený zákazník "PV":

    Ať si každý udělá obrázek po nákupu v tomto obchodě sám. Já a můj sportovní svaz již víme, že tento obchod už nikdy více. Pokud by někdo chtěl důkazy, rád poskytnu celou emailovou diskusi s obchodem.

    Nepravdivé informace prodejce v jeho vyjádření k mé recenzi:
    - Proforma fakturu vystavil prodejce zcela bez jakéhokoliv povědomí o naší situaci. Objednávka proběhla 31.5. Protože sami automaticky neposílají proforma fakturu (což už je samo o sobě nestandardní, když člověk žádá nákup na firmu převodem), zažádal jsem po doručení potvrzení objednávky v ten samý den o proforma fakturu. Ta mi byla v ten samý den zaslána. Obchod mi tedy nikde vstříc nevyšel a v komentáři uvádí lež.

    - Obchodník si sám vyžádal potvrzení o platbě, nikde neřešil, že by musely být peníze připsány až na jeho účet. Potvrzení proto, aby bylo jasné, že jsme zaplatili a bude vše vyřešeno v 10 kalendářních dnech. Po jeho zaslání však ze strany obchodníka následovalo ticho do doby, kdy vypršel termín 10 kalendářních dní, s tím, že peníze banky převedly pozdě.

    - Firma běžně nabízí prý pouze 7 kalendářních dní na platbu. To rozhodně není standardem a dostatečným časovým úsekem, aby mohla být platba potvrzena v rámci firemní struktury. I 10 kalendářních dnů není běžných. Takže tvrzení o "dostatečném času" je možná tak pravdivé pro B2C, rozhodně ne pro B2B...

    - Dle obchodníka údajně nemohla být objednávka po uplynutí 10 kalendářních dnů obnovena, protože byla zrušena systémem. Toto není pravda, protože po 7 kalendářních dnech systém objednávku také stornoval. Po urgencích až na samotnou polskou centrálu společnosti nám objednávku prodloužili na 7 pracovních dní (v tomto případě 10 kalendářních), které avizovali při zaslání proforma faktury. Tedy to, že by nemohla být objednávka obnovena, je lež, protože to očividně možné již jednou kvůli jejich chybě bylo.

    - O nezákaznickém a neprofesionálním přístupu hovoří celé jednání zákaznické podpory Sportano. Jak jsem již psal, nejdříve zpochybňovali, že by mohli udělat chybu, i když zde byla zcela evidentní a v rámci stejného vlákna. Následně chybu napravili až po urgenci na polské centrále. Jestli toto je zákaznický přístup, tak asi nemám co dodat...