Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží dorazilo až po urgovani objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Musela jsem urgovat vrácení peněz

    Špatná komunikace, výmluvy ohledně vrácení platby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží, které mělo být skladem, ale nebylo. Kdybych o tom věděl, tak jsem si jinde objednal více kusů podobného zboží.

    Reakce obchodu Sport HLUBINA

    Rád bych doplnil neúplnou recenzi. Pravdou je, že některé položky z objednávky již nebyly skladem, jelikož se jednalo o zboží z výprodeje - modely, které se již nevyrábí, proto je nebylo možné doobjednat. Po komunikaci formou e-mailu se zákazníkem jsme se domluvili na náhradě a vrácení peněz za nedodané položky - bylo provedeno okamžitě. Objednávku jsme tedy NEZRUŠILI a už vůbec ne sami od sebe.
    Ještě doplním, že na reakci na mail jsme čekali několik dní. Možná je škoda, že se nedají hodnotit i zákazníci, ale chápu, že by se těžko posuzovalo, jestli hodnotíme správně. Přeji příjemný den všem, Petr - Sport Hlubina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kupní smlouvu jsem zrušila a obchod mi stále nevrátil uhrazenou cenu za zboží, navíc vůbec nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    na objednávku zapomněli. Po připomenutí jí snad zpracovali a asi dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    Stále jsem zboží nedostala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsou to překupníci dodací lhůta je nekonečná 14 dní a ještě zboží nedorazilo. Ani po telefonické domluvě žádná změna.

    Reakce obchodu Sport HLUBINA

    Ano, nejsme 100%, chybu přiznáváme. Jednalo se o poslední triko ve výprodeji. Nicméně si dovolím lehce nesouhlasit, 95% zboží na našem e-shopu máme skladem, nepoužíváme feedy od dodavatelů, abychom vypadali, že máme vše, což rozporuje tvrzení, že jsme překupníci. Bohužel díky internetu si dnes může dovolit napsat kdokoliv, cokoliv a o komkoliv. Přesto tímto panu Tejralovi děkujeme za recenzi i když zápornou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEkomunikace,nezájem o zákazníka.Pokud bych se několikrát nepokoušel kontaktovat obchod,nedozvěděl bych se asi nikdy,že zboží mi nebude doručeno.

    Reakce obchodu Sport HLUBINA

    Přesto díky za hodnocení. Nikdy nejde vše na 100%, telefonicky jsme se domluvili, že požadovaný produkt není skladem a pokusím se zajistit náhradu. Bohužel ani dodavatelé nejsou vždy maximálně vstřícní a nová kolekce má nové barevné kombinace, které nemusí zákazníkovi vyhovovat. Budeme dělat maximum, aby takovýchto případů bylo co nejméně a našli jsem řešení.