Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Co k tomuto obchodu napsat...Zakoupili jsme ocelové snubní prstýnky,na které jsme si nechali vypracovat rytinu. První prstýnky přišli v pořádku během 3 dnů, jenže velikost panského bohužel neseděla- Naše chyba. Po následném telefonátu a žádosti o výměnu za menší, bohužel nebylo vyhověno, Že je prstýnek rytinou znehodnocen a je to práce na zakázku, tudíž je nutné zakoupení nového prstynku.. Odpověď z obchodu: můžeme Vám poskytnout 20% slevu na nový :-) Po zakoupení nového prstynku na internetových stránkách jsem obdržel fakturu na plnou cenu prstynku :-/ Zadna sleva nebyla...Dana částka odeslána ten samý den. Cca po týdnu píši e-mail,jak to vypadá s prstynkem? Odpoved- není skladem, jakmile bude naskladnen, provedeme rytinu a odesilame. Prstýnek dorazil cca po 14i dnech,Po otevření krabičky jsem nevěděl jestli se mam smát, nebo plakat. Velikost v pořádku, jen rytina špatná,chybělo celé datum a ze tří slov jedno. V následujícím telefonátu jsem si vyslechl,jak to paní mrzí a že musíme poslat prstýnek zpět, a ze nám to dovyryje.Také že pošle i s opravenym prstynkem částku za postovne v hotovosti,když tu chybu udělala ona..Neposlala...To nemluvim ani o tom,že v obou prstynkach je vsazeny kámen, a u dámského bohužel někdo vyvrtal díru na kamínek skrze celou stěnu prstynku- což je vidět pouze při sundání...Je to tak složité? Když mám zadanou objednávku,dat pozor,aby zboží bylo odesláno v pořádku? Nebo když vidím že někdo od koho objednavame zboží nam doručí "vadný" kus,požadovat výměnu a ne to pouštět svým zákazníkům? Toto vše vypovídá o neprofesionalitě tohoto obchodu, určitě nedoporucuji si v tomto obchodě nechávat dělat snubní prstýnky a s tou rytinou je to také takové pochybné...Slabé a když něco ujede tak to nevadí, stejně je to schované,že? Ted mě tak napadá,jestli by nám paní uhradila třeba celý odklad svatby? Když je chyba z větší části na jejich straně. Ono není šperk jako šperk.

  • Bohužel musím přidat i já svoji nemilou zkušenost. Objednala jsem víc produktů, mezi nimi jeden, který jsem chtěla vyměnit.
    Obchod reagoval mejlem hned, že nevyhovující produkt mohu vyměnit nebo i vrátit. Nevybrala jsem bohužel velikost vhodnou pro výměnu a tak jsem koupený přívěšek tedy (dle mejlové dohody) poslala zpět s příslibem vrácení částky na můj účet.
    Je to už týden a nemám nyní ani přívěšek ani peníze a obchod na již 3. mejl bohužel nereaguje.
    Kdybych to věděla, prodám jej raději než vracet a přijít tak o zboží i platbu!

  • Objednala som ťapku s rytinnou obrázku. Po dlhom pátraní, že kde sa môj balík zdržiava som zistila, že firma zadala síce správne PSČ mesta na SR ale mesto bolo napísané úplne iné a samozrejme ma na tej pošte v tom meste nenašli. Našťastie Slovenská pošta bola taká milá, po mojom telefonáte,(po 16.tich dňoch), že mi tovar preposlali na správnu adresu. No keď mi prišiel produkt, tak som bola veľmi sklamaná až nahnevaná, vôbec nezodpovedá obrázku a rytina je slabá a takmer neviditeľná, ťapka je obyčajný ľahký plech... Myslím si, že tá "kvalita" výrobku absolútne nezodpovedá tej prehnanej cene výrobku. Celé zle.... :(