Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pozor na tento obchod!!!! zboží a výměna perfektní, ale reklamace zboží velký problém... dokonce nutí zákazníky, aby si zboží sami opravovali nebo chtějí vrátit pouze 20% z hodnoty zboží...s takovýmto přístupem jsem se u jiných obchodníků opravdu nesetkala...za mě opravdu nedoporučuji!

  • Pozor na tento obchod!!!! zboží a výměna perfektní, ale reklamace zboží velký problém... dokonce nutí zákazníky, aby si zboží sami opravovali nebo chtějí vrátit pouze 20% z hodnoty zboží...s takovýmto přístupem jsem se u jiných obchodníků opravdu nesetkala...za mě opravdu nedoporučuji!

  • Na tomto eshopu jsem opakovaně nakoupila bez problémů.
    Nyní bohužel musím napsat to samé co pan N .napsal v recenzi v r. 2019,
    protože obchod po mně také požadoval scan mé plateb.karty nebo obč.průkazu, což jsem zásadně odmítla,
    zrušil mi objednávku.
    Nevidím jediný důvod takového požadavku!

    Je z bezpečnostního hlediska naprosto nepřijatelné, aby zákazník sděloval obchodníkovi číslo karty, natož aby mu posílal její scan. To je jeden ze základních principů nakupování na internetu. Výmluvy na bezpečnost jsou jen plané výmluvy, pokud používají seriózní platební bránu, která ověřuje platby SMS (3D Secure) je riziko zneužití minimální.
    Navíc, jakým právem si obchod přisvojuje právo rozhodovat, zda je platba kartou oprávněná či nikoliv? !!!!
    Takže varování pro všechny zákazníky e-shopů: nikdy, opakuju NIKDY, nedávejte číslo karty obchodníkovi, vždy ho zadávejte pouze důvěryhodné platební bráně!

    Vyžadovat po zákaznících scan občanského průkazu či jiného dokladu je pak dle mého názoru hrubé porušení GDPR a myslím si, že na chování tohoto e-shopu by si měl posvítit úřad pro ochranu osobních údajů.
    Údaje z OP !?? absolutně na nic je nepotřebuje a žádném případě nemá právo něco takového požadovat.

    Nyní mi byla zrušena objednávka, ale peníze mi zpět nepřišli! Doufám, že přijdou neprodleně.

  • Na diskuzi k tomuto obchodu a na jejich praktiky mě upozornila manželka, která naštěstí je při nakupování na internetu velice obezřetná a nákup si tedy včas rozmyslela (což doporučuji i všem ostatním).
    Podle zdejší diskuze tento obchod porušuje základní bezpečnostní principy (či spíše k tomu nutí své zákazníky) a dle mého názoru i zákony ČR ohledně GDPR. Neomlouvá je ani to, že se jedná o francouzskou firmu, protože pokud prodávají co ČR, musí se řídit našimi zákony, kromě toho GDPR je nařízení EU a mělo by platit ve všech státech stejně.

    Je z bezpečnostního hlediska naprosto nepřijatelné, aby zákazník sděloval obchodníkovi číslo karty, natož aby mu posílal její scan. To je jeden ze základních principů nakupování na internetu. Výmluvy na bezpečnost jsou jen plané výmluvy, pokud používají seriózní platební bránu, která ověřuje platby SMS (3D Secure) je riziko zneužití minimální. Navíc, jakým právem si obchod přisvojuje právo rozhodovat, zda je platba kartou oprávněná či nikoliv? Takže varování pro všechny zákazníky e-shopů: nikdy, opakuju NIKDY, nedávejte číslo karty obchodníkovi, vždy ho zadávejte pouze důvěryhodné platební bráně!

    Vyžadovat po zákaznících scan občanského průkazu či jiného dokladu je pak dle mého názoru hrubé porušení GDPR a myslím si, že na chování tohoto e-shopu by si měl posvítit úřad pro ochranu osobních údajů. Údaje z OP absolutně na nic je nepotřebuje a žádném případě nemá právo něco takového požadovat.

    Osobně bych doporučil všem dotčeným, aby se obrátili se stížností na úřad na ochranu osobních údajů. Takovéto chování e-shopů je potřeba vymýtit! Nejen že je protizákonné, ale také nebezpečné pro zákazníky a v neposlední řadě snižuje důvěru zákazníků k nakupování na internetu obecně, čímž poškozuje ostatní, seriózní, e-shopy.

  • Elena Conková: musíte si uvědomit, že se jedná o dopravu z Francie. To není jako když si pro to zajetede vedle do Lídlu. Na Spartoo je navíc informace přímo u produktu, kdy ho obdržíte, což je zpravidla za cca týden. Pokud si přejete mít věci doma hned další den, nejspíš to letí nějakým jiným letadlem, jen si musíte připlatit. Netřeba tu Spartoo pomlouvat, je to velmi seriozní obchod, už tam nakupuji několik let a to velmi často.

  • Zatim jen čekam a čekam .... jsem zvykla ze obednam a do tri dnu to mam doma a tady jen čekam

  • Zatim jen čekam a čekam .... jsem zvykla ze obednam a dotri dnu to mam doma a tady jen čekam

  • Přidávám se k panu Evženovi...
    Chovají se jako podvodníci a vyžadují osobní informace na které nemají právo. Jsem velice zklamaná z přístupu tohohle obchodu. Provedla jsem objednávku, následně ji zaplatila kartou. Obchod po mně začal vyžadovat, abych jim svoji kartu vyfotila a poslala jim svůj občanský průkaz! Nemají právo o mně sbírat tyto informace zvlášť, když si to nepřeji. Rozhodně nedoporučuji !! Bez zaslání těchto osobních dokumentů mi nechtějí poslat moji zaplacenou objednávku. Doufám, že dostanu peníze zpět a nepřijdu o 11 tisíc. Jsem v šoku. S tímto jednáním jsem se ještě nesetkala.

  • Právě jsem vynadal manželce, která se chystala vyplnit číslo debetní karty do formuláře. Je toto vůbec legální v čechách vyplňovat? Já myslel, že toto smí požadovat pouze bankovní instituce. Při změně platby na dobírku se změní i dopravce na UPS za 666,- + 130,- za dobírečné.

    Toto mi příde jako podvodná stránka pro sklizeň čísel karet.

    Heuréko styď se, že tato stránka má ověřeno zákazníky. Fuj!!!

  • Boty dorazili v neoriginalní krabici, bez štítku u bot, mají zajímavou vůni a jsou polepené lepidlem a špinavé.
    Už nikdy více :)

  • Chcem upozornit kupujúcich z tohto eshopu, ze sa Vam moze stat to co mne. Objednal som si dva pary topanok, zaplatil kartou a doslo mi nasledovne:

    Dobrý den,

    "
    Interní testy nám bohužel neumožňují ověřit Váš účet bez Vaší pomoci.
    Dovolujeme si Vás požádat o zaslání fotografie platební karty, ze které byla objednávka placena (stačí, když budou viditelná 4 první čísla karty a 4 poslední, doba platnosti a jméno majitele karty) a občanského průkazu (nehodící zakryjte), která by nám umožnila ověřit Váš zákaznický účet a postoupit k vyřízení Vaší objednávky v nejkratší možné lhůtě."
    ... a dalej bla bla. Takze aby sme si to zhrnuli. Maju moj firemny email, maju moj mobil, maju moju adresu a maju moju kartu, napriek tomu nieco chcu overovat. Fakt sorry, nejde o to ze by som im to nemohol poslat, ale nenecham zo seba robit debila!!!

    • Tak po dni problem vyrieseny. Stale nepovazujem za spravne pozadovanie takychto veci po zakaznikovi. Tiez som presvedceny ze sa to deje vynimocne: Slovak so slovenskym telefonnym cislom, objednava topanky z Madarska, Českou kreditnou kartou. Velmi pozitivne hodnotim pracu supportu a komunikaciu a sposob ako tento problem so mnou vyriesili.

  • Dobrý den,

    z důvodu špatně fakturace na straně UPS po Vás UPS chybně vyžádalo uhrazení faktury. Prosím, neberte tuto žádost z jejich strany v potaz, nic neplaťte. Vedení společnosti Spartoo již s dopravní společností UPS vše řeší a rozhodně po Vás nebude žádná platba požadována a vymáhána.
    Velmi se Vám omlouvám za způsobené komplikace, ale opravdu se nebojte, nic nehrozí.

    S pozdravem

    Adriana
    Zákaznické centrum Spartoo.cz

  • Spartoo uz nikdy vice. :(( Nakupuji online casto a pravidelne uz roky a SPARTOO je zatim uplne nejhorsi zkusenost. Koupil jsem od nich boty, pri objednavce uvezeno doprava zdarma, stejne tak na fakture, potvrdili mi to i pres jejich online chat. O 2 tydny mi prijela faktura od dopravce na zaplaceni 1050 kc za dopravu a to den pred datumem spatnosti :(

  • Lucie Klacková:
    Dobrý den,

    peníze ve formě nákupního poukazu na Vás čekají v zákaznickém účtu od dnešního rána, o tomto jste byla informována emailem. Nákupní poukázka lze kdykoli poslat na bankovní účet. Vše si můžete ovládat sama v zákaznickém účtu v rubrice "moje výhody" nebo nám zašlete na email [email protected] číslo účtu v mezinárodní podobě IBAN a BIC a my za Vás vše zadáme.


    V případě jakýkoli dotazů nás můžete kontaktovat také telefonicky na čísle 228 883 106, od pondělí do pátku, od 8 do 16 hod.

    S pozdravem

    Adriana
    Vedoucí zákaznického centra Spartoo.cz

  • - komunikace zadna ohledne vraceni zbozi

  • Radmila: Dobrý den, koupila jsem boty, které jsem dnes obdržela.Jsem ale velmi zklamaná, boty jsou kazové.V nabídce jsou modré v kombinaci s stříbrnou. Boty které mám, jsou modré s šedou, ale která vypadá že je místy špinavá.Zřejmě snaha o postříbření, které se nepovedlo. Mrzí mě že zboží neodpovídá vzorku který je nabízen.Vrácení je komplikované. Neni nadto nakupovát v obchodě, kde vidím co kupuji.

  • 100% doporučuji.

    Komunikace skvělá, pěkné zboží, možnost využití slevových kuponů a výměna zboží zdarma, bez platby dopravy.
    Zboží se dováží ze zahraničí, tak dodání pár dní trvá, ale vzhledem k tomu, že o pohybu dostáváte průběžně e-mailem informace, vám to přijde jako "chvilka".

  • určite som spokojna na 100 percent a tento internetovy obchod sa da len velmi doporucit
    som rada, ze mame taketo obchody

  • Slevové kódy pro Spartoo mají na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/spartoo. Tak se tam před nákupem podívejte a ušetřete.

  • Dobrý den,

    určitě stojí za to zde nakoupit - široký výběr a kvalitní zboží. Ještě tam bývají často slevy a akce, když budete nakupovat přes http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=4CAA31 tak se Vám část nákupu vrátí.