Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • V e-shopu bylo zboží označeno jako dostupné, nicméně téměř obratem přišla zpráva, že k dispozici není. To je pro zákazníka matoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku mi obchod zrušil. Přitom na prodejně produkt byl, ale na za nabízenou cenu 200,-Kč , ale za 600,- K č

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • bohužel Sparkys klub není propojen s e-shopem, výhody tak možno čerpat jen na prodejně
    • neuváděla bych u zboží, kdy bude na prodejně. U nás tomu tak nebylo a bohužel jsme na to spoléhali
  • Pro zboží jsem si šel osobně, bohužel v celém obchodě na prvním patře kde se vyzvedávají objednávky nebyl přes 15 minut vůbec žádný personál, sebral jsem se, objednávku zrušil a odešel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo poškozené

    Zboží dorazilo poškozené, jednalo se evidentně o vadu výrobku. Jelikož jsme boby nestihli ani použít (vada byla odhalena po rozbalení), nechápu, jak můžou neuznat reklamaci s vyjádřením, že na mechanické poškození se reklamace nevztahuje. Nebylo poškozeno v přepravě. Navíc se jednalo o vánoční dárek pro neteř. Děkuji, zde už nikdy nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemná prodavačka
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Problematické objednání, dárek přišel v roztrhané krabici a pokrčený
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží měli v nabídce, po objednání volali,že zboží nemají a ruší objednávku,ale v nabídce stále zboží je. Toto považuji za neseriozni jednání

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skladové zásoby na eshopu neodpovídají realitě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno s vyzvednutim na prodejně kde mělo být skladem. Druhý den telefon z prodejny že zboží nemají a objednávku ruší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo skladem
    • Prodavačky 2 na celé prodejně

    Nerozuměli zboží , chtěla jsem doporučení a poradit , nic nevěděli … lepší koupit na e-shop , kde je čitelný návod …

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem zboží, které mělo být skladem. Bohužel byla objednávka zrušena, asi vzhledem k mnoha objednávkám před Vánocemi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Udělala jsem si objednávku s osobním vyzvednutí. Ihned po obdržení sms k odběru jsem si ji šla vyzvednout. Po příchodu na prodejnu mi prodavačka začala vnucovat jiné zboží, že to je dobrý a ať si ho koupíme. Po odmítnutí mi bylo sděleno, že dané lego bylo těsně před příchodem prodáno. To jako opravdu? Byla udělána objednávka, potvrzená k vyzvednutí a produkt prodají?

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé čekání na osobní odběr
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zrušila mi objednávku kvůli zákaznické kartě ale neinformovala mě že ruší objednávku a tím jsem platila o to víc. Kdybych věděla že to udělá tak na to nepřistoupim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhý den od objednání přijatá zpráva, že expedují a čekají na převzetí dopravcem, který doručí na prodejnu k osobnímu vyzvednutí. Nyní je to týden a stále čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod mi objednávku zrušil, aniž bych to věděla. Musela jsem znovu objednat, mezitím už však jedna položka nebyla skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již 20 dní čekám na zásilku, žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi vyzvedával bratr v Brně na prodejně. Zboží v roztrhané krabici, znovu přelepované, napůl poskládané, v krabici volně naházené, špinavé, polepené.
    Žádné upozornění, kdyby třeba bylo zboží vystavované, popřípadě zboží v tomto stavu by mělo být s velkou slevou.
    Obrovské zklamání!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec nic nefunguje