Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Uvádějí zboží skladem IHNED k odeslaní. Realita je, že skladem zboží nemají a odeslání je nejdříve za 3 týdny.
    • Ale alespoň zavolali, že jej nemají.

    Reakce obchodu SPANÍČKO

    Vážený pane Martine,
    moc se omlouváme za špatně uvedenou dobu dodání u Vámi objednaného zboží, ale náš e-shop bohužel neumí automaticky po prodáni výrobku ihned změnit stav zásob. To řešíme vždy my po přijetí objednávky následující pracovní den. Ve Vašem případě se v jeden den sešly dvě stejné objednávky, kde ta Vaše byla tou druhou v pořadí. Hned jsme Vás telefonicky kontaktovali a sdělili Vám aktualni datum dodání. Ne vždy se dá zajistit zboží od dodavatele rychleji obzvláště, když se jedná o velmi žádaný výrobek.
    Naší prioritou je maximální spokojenost zákazníků, proto od nás přijměte dárek cestovní polštářek jako omluvu, který Vám dnes zasíláme na Vaši adresu.

    S přáním pěkného dne Spaníčko

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod je v pořádku ale ta doprava je hrozná musíte čekat celý den na dodání během dne se nic nedovíte

    Reakce obchodu SPANÍČKO

    Vážený pane Tomáši,
    objednané zboží jsme Vám odeslali co nejdříve co to šlo a to do 4 pracovního dne od objednání.
    K přepravě jsme použili přepravní společnost GEIS. Mrzí nás, že náš obchod jste tak negativně ohodnotil, právě kvůli této společnosti.
    Snažíme se vždy být k zákazníkům maximálně vstřícný, ale bohužel, pokud zrovna selže přepravní společnost, nemůžeme to ovlivnit. Pokud jste měl problém, mohl jste nás o tom informovat a my bychom se snažili to s Geisem vyřídit. My jsme však o ničem nevěděli, tudíž jsme Vám nemohli pomoci.
    S přáním pěkného dne Spaníčko

  • Nedoporučuje obchod

    • Vyuzivaji transportni firmu geis

    Zaplatila jsem produkt, ktery jsem zatim nedostala. Hodinu jsem stravila telefonovanim, kde se zasilka nachazi. Zatim jsem ji nedostala.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý www
    • Provedl jsem objednávku a nevím co se s ní dějě?

    ?

    Reakce obchodu SPANÍČKO

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Po přijetí objednávky ihned kontaktujeme zákazníka telefonicky a domluvíme s ním i dobu dodání.
    Vše jsme udělali i v případě Vaší objednávky ze dne 16.9.2011. Nekontaktovali jsme Vás již dále, neboť jsme se domnívali, že je vše telefonicky odsouhlaseno. Na základě této připomínky jsme Vás okamžitě kontaktovali, ujistili , že je vše v pořádku a sdělili slíbený termín od dodavatele .

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Kružík
    www.spanicko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Snadno nalezen na Internetu, když jsem zadal matrace Jihkava
    • Není moc velký a nedá se platiti kartou

    No vše šlo v pořádku, ale je to malé, ale nic vyloženě negativního tam nebylo.

    Reakce obchodu SPANÍČKO

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Uvádíte zde, že nejsme moc velký obchod. Nevím z čeho jste tak usoudil, když jste si matrace objednal přes e-shop a pak si je převzal u vchodu prodejny. V našem kamenném obchodě si lze prohlédnout až 25 postelí a vyzkoušet 40 matrací.
    V našem e-shopě nikde neuvádíme možnost placení kartou. Při objednání zboží jste si vybral platbu hotově při převzetí zboží v kamenném obchodě. Tudíž nechápu, proč jste byl překvapen, že platba kartou není možná.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Kružík
    www.spanicko.cz