Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se ani nesnažil zboží obstarat,tvrdil,že není k sehnání,tak jsem si ho na eshopu EVA objednal,a měli jich 20 skladem. Kdyby se pan Pažebřuch trochu snažil,tak ba zboží sehnal,ale to by se mu muselo chtít.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen, ale vaši recenzi bereme jako absolutně a vážně neoprávněnou !!
    Pan Pažebřuch patří v naší firmě k dlouholetým a k velmi oblíbeným a obětavým prodavačům. Vždy se snaží vyjít zákazníkům vstříc, jak je to jen možné a sehnat vždycky to, co chtějí. O tom svědčí i naprostá většina spokojených zákazníků, kteří s ním byli v kontaktu. Bohužel ne vždy jde vše sehnat, protože to například dodavatel nemá a už mít nebude. A když to dodavatel nemá, tak s tím nic nezmůžeme. To, že jste zboží sehnal jinde, kde vámi chtěné zboží měli, je dáno tím, že měli jak píšete 20 ks skladem, tedy měli velkou zásobu kdoví jak starou. A i když to má konkurence (jiný obchodník) skladem, tak to nakupujeme většinou jen u našeho dodavatele, kterého máme prověřeného a u nikoho jiného. A ten když to nemá, tak to nemá !!!
    Takže nám tady prosím netvrďte, že se pan Pažebřuch nesnažil, když jste u toho nebyl !!
    Každá špatná recenze nám kazí dobré jméno firmy a když je navíc neoprávněná, tak nám to velmi velmi vadí !!!
    V dnešní těžké době se o to víc snažíme, aby byli všichni zákazníci co nejvíce spokojení a když se najde někdo, jako Vy, který nás jen haní a přitom neprávem, tak o takového zákazníka nestojíme... děkujeme.

    S pozdravem
    Elektro Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo zabaleno v potrhané a ošoupané krabici

    ruční vysavač při rozběhu a doběhu škrtal rotor o stator a vydával nepříjemný hluk

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste nebyl s objednaným výrobkem spokojený. :-(
    Jak jsme Vás již telefonicky informovali, tak chyba nastala u našeho dočasného brigádníka,
    který Vám omylem zabalil vystavený kus, který měl být určený pouze k prodeji na prodejně pro jiného zákazníka, právě z důvodu poškozené krabice. Za tohoto pracovníka se moc omlouváme.
    Také nás mrzí, že jste nás o tomto problému, který nastal neinformoval a napsal jste jen zápornou recenzi, i když v tomto případě oprávněnou.
    Snažíme se aby naši zákazníci byli co nejvíce s naší firmou spokojení a každá špatná recenze nám kazí velmi dobrý průměr.
    Každopádně jsme rádi, že vysavač funguje jak má a že to bylo jen tím, že nebyl plně nabitý.

    Budeme se těšit na další případnou spolupráci a věřím, že příště už bude vše dle vaších představ. :)

    S pozdravem
    pěkného dne
    Elektro Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží propagujeme na stránkách a nemáte ho ani skladem a ani nebude.Tohle se mi nelíbí.Mate klamné reklamy.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den

    omlouváme se za vzniklé chyby, vzhledem k mimořádné situaci, která panovala ohledně pandemie, nebyly informace od dodavatelů pravidelně aktualizovány a vzhledem k uzavření hranic nebylo ani možné toto zboží dodat z důvodu, že byla výroba pozastavena.
    Ne všechno zboží co je psané skladem máme u nás na prodejně, ale v centrálním skladě u dodavatele.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé chyby a věříme, že případně při příštím nákupu budete spokojená :)

    s pozdravem
    Elektro Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou zboží skladem a po provedení objednávky přijde email že zboží není a ani nebudu

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Ale rádi bychom uvedli věci na pravou míru.
    Hlavní problém je, že zboží bylo na dotaz a né, že bylo skladem.
    Pokud je na dotaz, tak to znamená, že existuje varianta, že ne vždy budeme schopni toto zboží zajistit pro zákazníka, jelikož zboží u nás není skladem a jeho dostupnost musíme ověřit u dodavatele.
    Zboží jste měl zaplatit bankovním převodem,proč jste tak neučinil....ani jste nemohl,protože zboží bylo na dotaz
    a náš systém Vás nepustil k dalšímu kroku k zaplacení tohoto zboží.
    Je nám líto, že k takovéto situaci došlo, ale my jsme udělali VŠE správně !!! a každá neoprávněná špatná recenze nás velmi mrzí. Budeme rádi pokud bychom Vás mohli v budoucnu přesvědčit o kvalitě našich služeb.
    S pozdravem
    Elektro Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo poškozeno.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    je nám líto, jestli Vám zboží došlo poškozené, ale pračka od nás odjížděla určitě nepoškozená a jestli se pračka poškodila během cesty k Vám, tak za to už nemůžeme my, ale dopravce a nechápeme, proč jste nás nekontaktoval hned, jak jste zjistil, že je pračka poškozená. Mohlo se to hned vyřešit k vaší spokojenosti. Zboží bylo objednáno 11.5. 11:32 a odesláno 13.5. po zaplacení převodem na Vaši adresu smluvním přepravcem. Doma jste to tedy měl minimálně 10 dní a za tu dobu jste se mohl dávno ozvat a my to nějak vyřešit sami s dopravcem. Místo toho jste čekal, až Vám od Heuréky dojde dotazník, aby jste mohl napsat takovouhle recenzi. Což nás velmi mrzí, protože se snažíme, aby byl každý zákazník co nejvíce spokojený a vaše odpověď nám jen kazí jméno. Teď už nám to dopravce navíc neuzná, že za to může on.

    S pozdravem
    Elektro Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pod objednávkou jsem obchod prosil,aby pokud čidlo k meteostatnici nelze použít aby ho vyjmuli z objednávky ,pokud ho budu moci použít ,napsal jsem ,že si ho vezmu. Dopadlo to tak ,že čidlo přišlo ,použít nejde a ještě ho na svoje náklady budu muset zřejmě vrátit zpět !!!

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    čidlo k meteostanici, které jste chtěl objednat s touto meteostanicí funguje. Na obale je uvedeno, že čidlo je kompatibilní s několika stanicemi najednou včetně té vaší, kterou jste si objednal, takže použít jde a nevidíme důvod, proč by nemělo jít a proč by jste ho měl tedy vracet. Jak na našich stránkách uvádíme, meteostanice v balení již jedno čidlo má a podporuje max jedno čidlo na jednu meteostanici. V případě problémů (např. nefunkčnosti) čidla, zde také uvádíme, že lze dokoupit náhradní externí čidlo, což je to vaše. Pokud jste si myslel, že meteostanice bude funkční např. s dvěma čidly najednou, tak jste to měl napsat. Kolega ze shopu nemohl vědět, jestli třeba nemáte meteostanice dvě a proto chcete ještě jedno čidlo k tomu dokoupit. Pokud máte na mysli tento příklad, tak nám čidlo můžete vrátit nepoškozené zpět a my Vám pošleme peníze na účet. V případě jiného dotazu nás neváhejte kontaktovat.
    S pozdravem Elektro Spáčil

  • nemam zkušenost nebylo zboří na skladě a jiné nebylo doporučeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodníci!!!!!!!

    Nikomu nedoporučuji. po objednání zboží a vystavení objednávky , zrušili s tím že došlo k chybě v zadání ceny. Podvodníci !!!!

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    musíme reagovat na Vaši recenzi, protože podvodníci jak vy uvádíte rozhodně nejsme!
    Jak uvádíte došlo opravdu k chybně uvedené ceně, kterou nastavil omylem náš automatický systém opravy cen. Tuto chybu jsme zjistili bohužel až po Vaší objednávce, kdy jsme Vás o této chybě informovali a objednávku z tohoto důvodu jsme museli zrušit. Cena byla nastavena na 36,30 Kč na místo skutečné ceny 1.999 Kč . Za tuto chybu se ještě jednou moc omlouváme.
    Doufali jsme, že to jako každý jiný normální člověk pochopíte, protože chybovat je lidské, ale jak vidno doufali jsme zbytečně, protože cena 36,30 Kč za Kalové čerpadlo, které všude jinde stojí 1.999 Kč je tak absurdní, že každý jiný člověk by pochopil, že tahle cena je absolutně nereálná.

    Jsme férová firma, která nemá zapotřebí našim zákazníkům lhát!

    S pozdravem
    Elektro Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V pondělí jsem se ptal jestli zboží dorazí do pátku, pan prodejce mě sdělil že pokud jej objednám ten den tak ve středu mě bude zboží doručeno. Doručeno bylo další týden v pondělí. Komunikace nulová.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nejsem spokojen s časem dodání,trvalo to dlouho,byl to dárek a dával jsem ho opžděně.V obchodě mě řekli,že měli problém s dopravou,ale to mě nemusí zajímat.Aby dodání trvalo 5 dní,to je prostě šok.

    Obchod jako takový v Újezdě u Brna je perfektní,ten doporučím každému,ale e-shop ten teda né,je to hrúza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo nabízeno v eshopu, ale firma jej neměla a mít nebude

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem, po objednání a potvrzení objednávky druhý den už skladem není a eshop vám zruší objednávku. Přitom by stačilo data na eshopu udržovat aktuální .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě jsem nenakupoval a už nikdynebudu !!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neosobní jednání

    "Dobrý den, mám tu zboží na vyzvednutí"
    "Budete platit kartou?"
    "Rád bych si zboží prohlédl"
    "Máte 14 dní na vrácení bez udání důvodu"
    "Proto jsem ale v obchodě, abych se na vybrané zboží podíval"
    "Vytáhněte si ho z regálu..."
    Nacházím krabici v přepravním anonymním obalu, ve kterém může být cokoliv... Pokládám krabici na stolek, beru do ruky nůžky na odstranění obalu.
    "Než to otevřete tak zaplaťte!!!"
    Vracím se k výdejkyni zboží sedící za pokladnou.
    "To je dnes nějaká novinka, že v kamenném obchodě platím něco neznámého v krabici a nevím co to je?"
    Výdejkyně zboží obrací oči v sloup, konečně se zvedá a trhá přepravní obal na krabici. Krabici otevírá a vyzývavě čeká, jestli jsem konečně spokojen, že je v krabici to, co jsem si objednal.
    "Ano, vypadá to jako hrnec"
    Výdejkyně krabici bleskově zalepí. Ani nápad, že by produkt z krabice vytáhla, nemluvě o přezkoušení či předvedení. A to jsme byli v celém obchodě pouze my dva. Docela chápu, proč. Také jsem tam byl naposled...
    Tak trochu se totiž míjí s pravdou slova napsaná na webu:

    "Na našich prodejnách Vám rádi poradí odborní asistenti prodeje s mnohaletou praxí a vysokou odborností v daném úseku zboží."
    a
    Řídíme se heslem: "NAŠÍM CÍLEM JE VAŠE SPOKOJENOST"

    U Spáčila už nekoupím ani žárovku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nemají skladem až po objednávce tak ho teprve shání-čili normál překupnictví-nechutný

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, u produktu uvedeno "Na dotaz", což znamená, že zboží není skladem. Zákazník neprodleně informován o možném termínu naskladnění. Co více dodat? Snad jen, že každou hadici opravdu skladem nemáme a také v budoucnu mít nebudeme.

    S pozdravem
    ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nefunkční objednávkový systém

    Objednání proběhlo bez problémů, stejně tak potvrzení objednávky. Pak ale ustala jakákoliv komunikace ze strany obchodu. Že zboží bude dodáno 26.9. jsem se dozvěděl ten den ráno z telefonátu řidiče přepravní služby, který měl zboží už naloženo (70 kg pračka). Vzhledem k tomu, že jsem byl zrovna služebně 300 km bydliště, jsem musel dodání odmítnout. Smutné na tom je, že objednávka v systému obchodu měla stále status "Přijata", o nějaké expedici nebyla nikde žádná zmínka, nedošlo ani žádné upozornění na expedici a datum dodání a to jak mailem, tak SMS. Musel jsem telefonicky kontaktovat obchod, abych získal číslo balíku v systému přepravní společnosti a následně si tam domuvit nový termín dodání v době, kdy budu přítomen (následující den). Pracovníci obchodu byli při telefonické komunikaci vždy vstřícní a příjemní, ale nefunkční IT systémy tímto nahradí těžko.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, dovolujeme si rekapitulovat komunikaci, která z naší strany písemně proběhla:

    - 21.9. 16.20 přijata objednávka a odeslána automatická odpověď o přijetí objednávky
    - 21.9. 16.40 Vaše objednávka byla zpracována, zboží rezervováno na skladě a odeslán e-mail pracovníkem informační linky následujícího znění:

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla zpracována.
    Objednané zboží budeme expedovat zítra 22.9.2017. Přepravní společnost PPL běžně doručuje následující pracovní den.
    V den expedice obdržíte e-mail o vyexpedování Vaší zásilky, včetně čísla zásilky.

    Děkujeme za Váš nákup.


    S přáním hezkého dne

    - 22.9. předána zásilka přepravní společnosti PPL Sprint

    Další info a komunikace již od přepravce, které neumíme ovlivnit.

    Před vytvořením objednávky byl také zákazník po dotazu na zákaznické lince informován o dostupnosti produktu a možné expedici následující pracovní den.

    S pozdravem
    ELEKTRO Spáčil

  • Byla jsem v obchode v Brně na Vinohradech větší aroganci od prodavacích jsem nezažila.Posuzují lidi podle vzhledu a dávají Vám to najevo jako tvrdě pracující člověk mě to docela zklamalo .Dané zboží co jsem chtěla jsem si koupila v jinem obchodě.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    Vaše stížnost byla prověřena přímo na prodejně Brno-Vinohrady. V případě prodeje na splátky je zákazník informován za jakých podmínek mu může být úvěr schválen.

    Splátková společnost vyžaduje k sepsání žádosti OP + druhý doklad totožnosti.
    V žádosti se také uvádí adresa zaměstnavatele, telefonního číslo do zaměstnání a také od jaké doby je zaměstnanec v zaměstnaneckém poměru.

    Zaměstnanec naší firmy tak na prodejně postupoval správně, když Vás na tyto skutečnosti upozornil, protože při samotném vyřizování žádosti si ne všichni žadatelé o úvěr tyto informace pamatují a samotné vyřízení žádosti se zbytečně prodlužuje.


    S pozdravem ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem dvouplotýnkový vařič Sencor 10.8.2017 a od té doby se nic neděje. Přijde mi vtipné dostat k vyplnění dotazník a zboží jsem ani neviděla :), dnes je 21.8.2017. Tak ještě počkám...

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    Ano, chyba komunikace mezi centrálou a výdejním místem. Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem
    ELEKTRO Spáčil

    • vrácení úhrady za nedodané zboží
    • zboží uvedeno jako SKLADEM, obj. přijata, vystavena faktura, provedena úhrada a poté od obchodníka info, že zboží nemají

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den. Ano, bylo uvedeno skladem, obj.byla přijata. Pro velký zájem o produkt v určitou dobu se nepodařilo všechny objednávky vyřídit kladně. Děkujeme za pochopení. S pozdravem ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pokud nějaké zboží nemají ani skladem ani možnost dodání od dodavatele, tak je mají "stáhnout" z nabídky. Ne nalákat spotřebitele a pak nemoci nedodat.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    pokud je u produktu uvedeno "Na dotaz"není výrobek skladem. Pokud je vytvořena objednávka nebo poptávka, prověřujeme dostupnost u našich dodavatelů. Někdy se může stát, že výrobek již žádný dodavatel nemá nebo je dlouhodobější výpadek, v takovém případě musíme objednávku stornovat. S pozdravem ELEKTRO Spáčil.